Pāriet uz saturu

Un jūs uzreiz sajutīsit rezultātu. Kad labs ieradums ir pilnībā ienācis jūsu dzīvē un tiks izpildīts gandrīz zemapziņas līmenī, mainiet sekojošo. Pētījumi liecina, ka šķidrā cukura kalorijas, iespējams, ir lielākais tauku nogulsnēšanās iemesls mūsdienu diētā. Norma veicina tauku dedzināšanu sānos.

Veidi, kā mājās zaudēt svaru par 10 kg

Kā dabiski palielināt testosteronu, lai sadedzinātu vairāk tauku by Chris Freytag Share on Facebook Share on Twitter Ja jūs domājat, ka testosterons ir tikai tas, kas nepieciešams vīriešiem, jūs varētu būt nepareizi.

Kaut arī testosterons ir galvenais vīriešu dzimuma hormons, sievietēm ir arī testosterona nepieciešamība.

  1. 24 stundas tauku deglis
  2. Diēta vīriešiem svara zaudēšanai un tauku sadedzināšanai: ēdienkarte nedēļā
  3. Veselīgs svara zudums mārciņās nedēļā
  4. Galvenais tauku zudumu steroīdu steks
  5. Kā jūs sadedzināt taukus savā apakšējā kuņģī
  6. Kā dabiski palielināt testosteronu, lai sadedzinātu vairāk tauku

Starp daudzajām funkcijām, testosterons ir izšķiroša nozīme veselīgas vielmaiņas funkcijās. Patiesībā tas ir viens no spēcīgākajiem tauku sadedzinošiem hormoniem cilvēka organismā.

Un kā nosaka ģenētika, sievietēm parasti ir apmēram piecpadsmit līdz divdesmitkārtīgi zemāka testosterona koncentrācija nekā vīriešiem. Par laimi, ir vienkāršs veids, kā ikvienam palielināt savu testosterona līmeni dabiski, un savukārt, sadedzināt vairāk tauku. Izgriezt cukuru un pārstrādātos pārtikas produktus Ikreiz, kad jūs ēdat saldo pārtiku vai rafinētu ogļhidrātu, insulīnu un cukura līmeni asinīs, kas samazinās jūsu testosterona līmeni.

Sports un fitnessSvara zudums Kā zaudēt svaru 6 kg diētu, izmantot ieteikumus Daudzas sievietes vēlas zaudēt svaru. Cīņā pret lieko svaru dažādām metodēm tiek izmantotas.

Ēd mazāk rafinētu, pārstrādātu pārtiku un vairāk olbaltumvielu saturošu pārtikas produktu, piemēram, zivis, olas, riekstus, pupas un gaļu. Arī savā uzturā iekļaujiet daudz augļu un dārzeņu - krustziežu dārzeņi, piemēram, brokoļi vai lapu zaļumi, piemēram, spināti, vislabāk ir testosterona uzlabošanai.

novājēšanas apakšveļa augsto tehnoloģiju svara zudums omaha atsauksmes

Palieliniet Jūsu labu tauku devu Tagad jūs droši vien zināt, ka tauki pati par sevi ne vienmēr ir ienaidnieks - tas ir tauku veids, ko ēdat, kas ietekmē jūsu veselību un jūsu svaru. Izvēlies veselīgus taukus - linu, olīvu un zemesriekstu eļļas, avokado un zivis. Apsveriet iespēju pievienot linu vai zivju eļļas piedevu arī jūsu uzturā.

tauku zudumu fads noņemt taukus no zem rokas

Ierobežojiet alkohola patēriņu Lielākā daļa no mums šobrīd bauda jauku glāzi vīna vai dažus kokteiļus, bet patiesība ir šāda: alkohols var radīt traucējumus daudziem organisma dabiskajiem hormonālajiem procesiem, ieskaitot testosterona ražošanu. Lai vai olīvas sadedzina taukus alkoholisko dzērienu dienā nebūs kaitīga, jo vairāk var ietekmēt jūsu ķermeņa testosterona ražošanu. Tātad, ja jūs mēģināt sadedzināt taukus un iegūt muskuļus, ierobežojiet alkohola lietošanu.

udo eļļas priekšrocības svara zudums veselīga māmiņa svara zudums izaicinājums

Nelietojiet taupīt miega režīmā Nē, jūs neesat vienīgais cilvēks planēta, par kuru CDC ieteikumi vismaz 7 stundu gulēšanai naktī netiek piemēroti! Miega ir tikpat svarīga, lai veidotu muskuļus un sadedzinātu taukus, kā paši treniņi.

5 labākie augļi, lai sadedzinātu taukus

Daudzi svarīgi procesi notiek, kamēr jūs gulējat, kas palīdz organismam atjaunoties, saglabāt veselīgu metabolismu un stiprināt.

Skimpēšana miegā aizkavēs jūsu ķermeņa testosterona veidošanos un paaugstinās kortizola līmeni, padarot jūsu ķermeņa noturīgumu, nevis to sadedzināt. Pārliecinieties, ka saņemat pareizos vitamīnus un minerālvielas Papildiniet veselīgu uzturu ar cinkumagniju un D vitamīnu : šie trīs spēcīgi vitamīni un minerālvielas veicina testosterona veidošanos un palielina jūsu muskuļu veidošanas spējas, kā arī lieliski piemērots jūsu garastāvoklim un garīgajam uzsvaram.

Ķermeņa enerģijas patēriņš vitālo funkciju uzturēšanai. Nepieciešamo makro un mikroelementu daudzums. Profesionālā darbība. Uztura samazināšana, noteiktu pārtikas produktu izslēgšana un vingrinājumu skaita un ilguma palielināšana ne vienmēr vīriešiem samazina ķermeņa svaru. Negatīvo enerģijas bilanci, kad patērēto kaloriju daudzums ir mazāks par patērēto, organisms uztver kā stresu.

B6 ir vēl viens vitamīns, kas minēts tās nozīmīgajā testosterona ražošanas procesā, kā arī tā imūnsistēmas uzlabošanas funkcija. Paceliet smagos svarus Īsi, intensīvi treniņi ir būtiski, lai palielinātu jūsu testosterona ražošanu un muskuļu veidošanu.

tauku dedzināšana hiit shēmas sadedzināt taukus no gurniem un pakaļa

Izmēģiniet HIIT treniņus, kas ietver īsus pārrāvumus ar intensīvu intensitāti. Ej smags ar svaru; ne tik smags, ka jūs savainojat, bet pietiekami smags, ka tas ir ļoti sarežģīts.

  • Ketoni urīnā tauku dedzināšana
  • Svara zudums pērļu upe
  • Kā tikt galā ar vīriešu uzmanību pēc svara zuduma

Šī smagā vai olīvas sadedzina taukus ir tas, kas palielinās jūsu testosterona līmeni - savukārt, palīdzēs jums sadedzināt taukus un veidot muskuļus. Izmēģiniet šos sešus taktikas pasākumus, lai paceltu savu tauku dedzināšanas spēju, un nē - jūs neesat gatavojas audzēt ūsas vai pārvērsties par kultūristu uz nakti, bet jā, pamanīsiet sevi, kļūst stiprāks un mazāks!

peldēt un saunas svara zudums slaids uz leju nāsis

Related Content.