Pāriet uz saturu

Es centīšos aizpildīt pēc iespējas ātrāk un es arī veikšu vairāk iepriekšēju pasūtījumu, lai jūs varētu rezervēt savu pasūtījumu. Ļaujiet plecu lāpstiņām atdalīties viena no otras. Laipni lūdzam atpakaļ, mēs šodien strādājam pie mūsu lietotnēm, un mēs izmantojam dažus veidus, kā nedaudz vairāk virzīt ASV, taču neuztraucieties, ja jums to nav, jo es neesmu pievienojis nevienu aprīkojuma alternatīvu katram vingrinājumam, Tagad jūs varat atrast pilnu grafiku manā vietnē un tagad kopīgojiet savu ceļojumu vietnē youtubeinstagram tick tock vai pat pievienojieties manam nesaskaņu serverim, ja meklējat treniņu draugus, tāpēc sagraujiet līdzīgu pogu, atstājiet zemāk komentāru ar savu progresu un pieņemsim sāciet, šodien mums ir 14 vingrinājumi no 30 līdz 40 sekundēm ieslēgti un no 5 līdz 10 sekundēm izslēgti. Tagad paliksim pie rotācijas tēmas un pārejam uz nogāzēm. Numurs divi: mēs tos pacelam ilgāk nekā guļus. Atkal, man patīk izmantot šos muskuļus, kad runa ir par visu treniņu, pārāk vēlu strādājot slīpumus, atkal, es domāju, ka jūs jūtaties pārāk noguris, lai tos labi paveiktu, tāpēc tas, ko mēs vēlētos darīt iesācēju līmenī, šis atpūtas krēsls ir elkoņa un ceļa locītavas iešūšana.

Šeit nav pārsteigumu:svariir laba izvēle, jajūsmeklējamveidot abs. Laipni lūdzam atpakaļ, mēs šodien strādājam pie mūsu lietotnēm, un mēs izmantojam dažus veidus, kā nedaudz vairāk virzīt ASV, taču neuztraucieties, ja jums to nav, jo es neesmu pievienojis nevienu aprīkojuma alternatīvu katram vingrinājumam, Tagad jūs varat atrast pilnu grafiku manā vietnē un tagad kopīgojiet savu ceļojumu vietnē youtubeinstagram tick tock vai pat pievienojieties manam nesaskaņu serverim, ja meklējat treniņu draugus, tāpēc sagraujiet līdzīgu pogu, atstājiet zemāk komentāru ar savu progresu un pieņemsim sāciet, šodien mums ir 14 vingrinājumi no 30 līdz 40 sekundēm ieslēgti un no 5 līdz 10 sekundēm izslēgti.

To var izdarīt ar vai bez hantelēm, sākot ar ieslēgšanu un izslēgšanu ar izstieptām rokām ar hanteli un elkoņiem, kas nav aizslēgti, tad virziet tos uz savu krūtis, vienlaikus ievelkot ceļus, un tad atkal vadi ārā un atkārtojiet, lai iegūtu nelielu ietekmi.

Mēs vienkārši veicam normālu ieeju un izeju, neizejot no athlean x tauku dedzināšana abs. Iesaistiet savu kodolu un, ja jums nav hanteles, jūs vienmēr varat būt radošs un kaut ko izmantot visā mājā.

kā sadedzināt taukus kamēr guļ

Jūs vienmēr varat veikt treniņu bez svariem. Tas joprojām ir efektīvs, tikai es progresēju tikai es tādā tempā, tagad noliecies uz paklāja, un mēs athlean x tauku dedzināšana abs dažas kāju athlean x tauku dedzināšana abs, vienlaikus atstājot kreiso celi starp rokām, un tad mēs atkārtosimies otrā pusē, staigāsim lēnām un vienmērīgi un koncentrēsimies uz smiltīm un esiet droši puiši, tāpēc labajā malā palieciet tajā pašā pozīcijā uz paklāja, pēc tam veicam kāju kritienu, vispirms paceļam kājas un tad ļaujam tām atkal nokrist.

Paņemiet tos vēlreiz un, kamēr jūs sagriežat pozu, paceliet sevi nedaudz augstāk, pārliecinieties, ka mugura ir līdzena uz paklāja, kad nolaižat kājas, jūs darāt to lieliski puiši, tagad mēs to darām ar vienu kāju un pacelšanu sākot ar kreiso kāju sasniegšanu uz priekšu, pārliecinoties, ka esat iekļāvis savu kodolu, un veicot pozu, kas nedaudz atjauno sevi, pārliecinoties, ka jūs to saspiežat, lai to izdarītu.

Account Options

Jūs varat skatīties, kā es šaušu pa vārtiem, mēs tagad nedarām pārtraukumutagad mēs pārietam uz otru kāju, kas ir pārāk smags šai onedo. Tam vajadzētu būt lēnam un kontrolētam, tam vajadzētu būt pietiekami izaicinošam, neietekmējot jūsu formu, un tagad mēs pārietam uz šo otru pusi pēc treniņa puslaika puiši izspiež sevi jūs paveicāt lielisko darbu, puiši tagad nonāk dobā stāvoklī, un mums ir doba gurkstēšana, kad jūs kaklā noliecat ceļgalus pret krūtīm, hantele ir pār jums un jūs saspiežat kodolu.

kā sadedzināt taukus dienās

Jūs to varat izdarīt. Tagad nospiediet savu absallu uz paklāja, un mēs sasitīsimies un pārmērīgi izmantosim jūsu pamatmuskulus, lai saritinātos un jūsu hanteles atkal nokļūtu uz ceļiem. Pārliecinieties, ka jūsu kodols veic visu darbu šeit, un nolieciet rokas zem dibena vai rokas. Pārliecinieties, ka šeit izmantojat galvenos muskuļus, tad nolaidieties un iztaisnojiet kājas, nokļūstiet augstā dēļu stāvoklī ar sniegu un turiet hanteli pie sāniem, vienkārši mainīsimies šeit un pārvietosim hanteles no vienas puses uz otru, veicot šo vingrinājumu.

veselīga svara zuduma procentuālā daļa nedēļā

Būtībā uzzīmējiet astoņnieku ar savu hanteles zemi, pārliecinieties, ka esat nedaudz noliekuši papēžus no grīdas un esat aizņemti ar savām galvenajām hantelēm, sagraujot līdzīgo pogu un atstājot komentāru par to, kā jūs skrējāt, vai ja jums ir kādi jautājumi, un mēs redzēsim jūs nākamajā treniņā uz redzēšanos Kā es varu trenēt abs?

Iedaļatreniņi 1 hanteles gurkstēšana. Reps 10 Atpūta 10sek. Reps 15 Atpūta 10sek. Reps 12 Atpūta 10 sek. Reps 20 Atpūta 90 sek. Reps 12 katrā pusē Atpūta 10sek. Kas notiek puiši? Šodien mēs turpinām savu ideālo treniņu sēriju. Šoreiz ar vienu no populārākajiem: perfektu vēdera muskuļu treniņu.

Cilvēki, jums ir jāsaprot, ka mēs runājam ne tikai par taisnās zarnas vēderu, kad mēs runājam par abs treniņu.

Vai ir labi darīt abs katru dienu? - Vingrinājumi

Ar to jāsaprot slīpi vēdera muskuļi, tas nozīmē šķērsvirziena vēderu, varbūt pat ap serratus, jo visi šie muskuļi ir svarīgi, un tie visi ir iekļauti un iekļauti mūsu treniņā šeit. Bet kā mums vajadzētu noteikt, kas ir tik ideāls? Cilvēki, jūs zināt, ka es s5 slimming jau teicu; Nav viena nevainojama treniņa. Bet mums ir jāpievieno dažas funkcijas, lai tas būtu patiešām sasodīti labs.

Runājot par abs, tas attiecas mazāk uz vingrinājumiem - jo mēs zinām, ka mums šeit burtiski ir simtiem, ja ne tūkstošiem iespēju izvēlēties starp dažādiem vingrinājumiem. Tas ir vairāk par to, lai pārliecinātos, ka mēs sasniedzam galveno funkciju, un pārliecinieties, ka mēs sasniedzam galveno secību, kā mēs vēlamies apmācīt šos muskuļus. Es sāku ar secību.

Kā es varu saņemt sešu iepakojumu 2 nedēļu laikā mājās?

Vēlreiz vingriniet vēdera izeju, jo kustības no apakšas uz augšu mēdz būt smagākas athlean x tauku dedzināšana abs grūtākas, jo kāju svars vienmēr ir grūtāks nekā ķermeņa augšdaļas pacelšana. Jūs vēlaties sākt ar tiem, kad jums ir visvairāk enerģijas. Uzziniet, ja saglabājat augšupvērstos gājienus uz beigām, jūs no tiem tik daudz nedabūsiet. Tātad mēs strādājam tieši šajā secībā, kas darbosies abās šī treniņa variācijās.

Vai ir labi darīt abs katru dienu?

Cilvēki, kad mēs runājam par funkciju, abs dara daudz un dažādas lietas. Viņi to nedara tikai tā. Tas ir tas, ko daudzi cilvēki domā darīt.

Apmāciet savuabs katruviensdiena Tāpat kā jebkurš cits muskulis, jūsuIedaļavajag arī pauzi! Tas nenozīmē, ka iesildīšanās laikā jūs nevarat aktivizēt ab muskuļus, izmantojot tādus vingrinājumus kā dēļu, Inchworms un citus līdzsvara un stabilizācijas vingrinājumus, taču tos nevajadzētu trenēt. Ir jauns gads, un ir pienācis laiks sākt darbu un beidzot iegūt šo sešu paku abs, taču, pirms mēs ienirstam sešos abs abs, jums jāzina, ka jums ir pietiekami zems ķermeņa tauku daudzums, lai jūsu abs redzētu, un ja tā, tad, ja vēlaties ieskatieties, ko un kā es ēdu katru dienu, jums vajadzētu apskatīt manu rakstu ar nosaukumu 'Ko es ēdu un daru katru dienu, lai paliktu sasmalcināts'. Stipri un attīstīti seši abs abs, tāpat kā zems ķermeņa tauku procentuālais daudzums, nedos tu stipra un noslīpēta lāde vai mugura.

Viņi domā, ka viņi vienkārši krakšķ. Patiesībā viņi kontrolē kustību pretējā virzienā. Viņi tevi atvelk un kontrolē. Mēs vēlamies pārliecināties, ka mēs izpildām šo funkciju, kad veicam pilnu treniņu. Viņi arī kontrolē kustību citos virzienos. Tie neļauj mums veikt sāniskas kustības, kad tās nav vajadzīgas vai nav vēlamas. Un mēs varam veikt vingrinājumus, kas arī to var paveikt.

Kā es varu trenēt abs?

Tie arī novērš rotāciju. Mēs varam palikt tepat pa vidu un likt kādam pabīdīt rokas pa kreisi vai pa labi un likt viņiem nekur aiziet, un galvenā jautrā darbība ir saistīta ar abs un slīpumiem.

Mēs arī zinām, ka viņi var kontrolēt rotāciju. Jūs varat ļaut tam notikt, bet jūsu kontrolē. Patiesībā tie var kļūt par galvenajiem rotācijas virzītājspēkiem.

Jebkurš treniņš, kas neņem vērā šo aspektu, neveic pienācīgu rūpību, tāpēc mēs vēlamies pārliecināties, ka arī šī funkcija ir iekļauta. Mēs iekļausim visas pareizās funkcijas un darīsim tās pareizā secībā, kā arī aplūkosim visu anatomiju šeit, lai jūs saprastu, ko jūs mēģināt sasniegt, un apskatītu muskuļus, kas darbu veic jūsu vietā.

Kas attiecas uz anatomisko daļu, tas dažreiz var būt mulsinošs, bet tas viss ir daudz vieglāk, ja mēs darām to, ko vienmēr darām ar sēriju 'Perfect', un tas izlauž muskuļu marķierus.

Kā jūs redzat šeit, sešu barjeru muskulis, rectus abdominus, ir diezgan identificējams, patiesībā es vēlos, lai jūs ne tikai apskatītu, cik viegli to ir pamanīt, bet kurā virzienā šķiedras iet?

Kas tam pievienots? Tas iet uz augšu un uz leju, uz ziemeļiem un dienvidiem, piestiprinot ribu pie iegurņa. Tas virza mūsu ķermeņa locīšanas kustību augšup vai lejup, un mēs zinām, ka varam izmantot šo kustību un vienlaikus saprast, ka tas nav vienīgais, kas notiek, jo jūs vienkārši skatāties uz citu muskuļi šeit kā athlean x tauku dedzināšana abs.

Ja paskatās uz ārējiem slīpumiem, kas ir muskuļi, kas redzami virs iekšējiem slīpumiem, var redzēt, ka virziens ir slīps. Slīpā leņķī. Tāpēc viņi ieguva vārdu.

Atsauksmes

Tas ir tas, ka tam ir vēl viena funkcija, kas ļoti labi palīdz mums pagriezties un kontrolēt rotāciju, kā es minēju iepriekš. Tāpēc mums būs iespēja to izdarīt, ja mēs sekosim šķiedrām, kā mēs vienmēr darām.

Šeit nav pārsteigumu:svariir laba izvēle, jajūsmeklējamveidot abs.

Ironiski, bet iekšējās nogāzes ir tieši pretējā virzienā. Bet tā rīkojas tāpat. Tas kontrolē rotāciju citā svara zudums pie 50, atkal karalis kopā ar slīpumiem, no otras puses, lai radītu patiešām lielas lietas, kad runa ir par rotāciju.

Bet tad mēs varam šeit apskatīt vēl vienu muskuli. Tas ir šķērsvirziena kuņģis. Tas darbojas vairāk kā svara josta. Burtiski ap jostasvietu ideja ir stabilitātes vadīšana. Mēs vēlamies to izmantot, jo ar dažiem vingrinājumiem to varam izdarīt labāk, nekā ar citiem, lai patiešām no tā iegūtu vairāk.

nutrivix gdje kupiti

Es jums parādīšu, kā aizmirst galvenos muskuļus, kā es vienmēr izstājos, Serratus. Ir iemesls, kāpēc viņi strādā kopā un izvēlas strādāt kopā; ja mēs to varam izdarīt, mēs sasniegsim pilnības līmeni, kāds ir citiem treniņiem, kas to nedara.

  • Augu svara zaudēšanas palīglīdzekļi
  • Vai svari var dot jums abs? - Vingrinājumi

Tātad sāksim to ar kustību no apakšas uz augšu. Atcerieties, ka mēs runājām par to, kā mēs to vēlamies darīt. Kustība no apakšas uz augšu to virzīs, tāpēc, ja šeit aplūkojat iesācēju versiju, mēs sāksim ar iso-reverso krīzi, galvenā funkcija koncentrējoties uz šo iegurni. Sākumā es runāju par to, kā ribu būra piestiprināšana pie iegurņa nozīmē, ka mēs cenšamies iegurni nogādāt pie ribu sprosta, nesūpoties. Tu neredzi, ka es to daru. Tu neredzi, kā es šūpoju kājas augšā un lejā, lejā un augšā.

Tā būs gūžas locītāja kontrolēta kustība. Ja mēs vienkārši izolēsim iegurņa pacelšanu, mēs labāk sitīsim abs un panāksim, ka viņi dara to, kas viņiem jādara uzlabotā pusē.

Tas ir karājas rentgens. Rentgena pakarināšanas ieguvums ir divējāds. Pirmais: Tas ir grūtāk, jo mums ir jāpaceļ kāju svars, nevis saliekta kāja. Numurs divi: mēs tos pacelam ilgāk nekā guļus.

Šo vingrinājumu spēka līkne ir atšķirīga; lielāks spriegums uz pakaramā pacēlāja nekā jebkurš svārstīga pacēlāja 10 svara zuduma priekšrocības. Vēl svarīgāka ir papildu kustība, apvienojot kājas, pievienojot kājas, stabilizējot iegurni no apakšas uz augšu ar adduktoru aktivizēšanu.

Rentgens ļauj mums to izdarīt. Jebkurā gadījumā, ja jūs sākat veidot perfektu treniņu iesācējiem vai ja jūs atkal sākat veidot uzlaboto treniņu, šī ir vieta, kur jūs varat pāriet uz nākamo vingrinājumu šeit, kas ir mūsu rotācijas princips no apakšas uz augšu. Ja paskatās šeit iesācēju kā saglabāt svara zudums pēc hcg, mums ir kaut kas, ko sauc par sēdošu vēdera apli. Šis ir vingrinājums, kas mums dod zināmu stabilitāti ķermeņa augšdaļā, jo mēs varam saglabāt roku kontaktu ar grīdu, kas ir lieliski piemērots iesācējiem, kuri veic šos treniņus.

  1. 50 svara zuduma izrāviens
  2. Svars loss tracker ios app
  3. Svara zudums atkāpjas ubud
  4. Снизу на округлом куске дерева примерно четырех сантиметров в диаметре был вырезан молодой человек с воздетыми к небу руками, со всех сторон окруженный огнем.

Mēs gatavojamies veikt apļus pulksteņrādītāja virzienā un pretēji pulksteņrādītāja virzienam. Ja vēlaties to padarīt grūtāku, vienkārši nedaudz palielināsim šīs pakarināmās kāju spirāles; Bet, tas ir kā piekārts kāju pacēlums, par kuru mēs zinām, ka ir grūtāk ar pagarinātu kāju garumu, bet mēs galu galā izveidosim mazu.

Pievienojot gurnu rotāciju, lai sasniegtu šo visaugstāk novērtētās sieviešu tauku degļi, jums vajadzētu pamanīt rotācijas stabilitātes funkciju.

Vai svari var dot jums abs?

Mēs to pieminējām sākumā. Mēs šeit nemēģinām novērst rotāciju. Patiesībā mēs nemēģinām izdarīt neko sprādzienbīstamu ar rotāciju, bet mēs cenšamies kontrolēt rotāciju, cik daudz mums ir rotācija. Vēlreiz, kad mēs atskatāmies, mēs sākam redzēt, kā šis ab treniņš veidojas, neatkarīgi no tā, vai tas ir iesācēja vai uzlabotas formas formā, mēs esam ceļā, lai izpildītu gan funkcijas, gan secību, kādā mēs vēlamies, lai šī lieta darbotos vislabāk.

Tagad paliksim pie rotācijas tēmas un pārejam uz nogāzēm.