Pāriet uz saturu

Tabata kardio treniņš bez aprīkojuma Kas ir labāk nekā viens personīgais treneris, kurš jūs uzmundrina? Viņa sāk ar vienu vingrinājumu un strādā līdz sešiem pēc kārtas, lai intensīvi sadedzinātu laupījumu. Neskatoties uz nosaukumu, Runtastic Fitness nav paredzēts tikai skrējējiem - tas ir paredzēts ikvienam, kurš savas dienas laikā vēlas sadedzināt dažas kalorijas. Viņa sāk ar vienu vingrinājumu un strādā līdz sešiem pēc kārtas, lai intensīvi sadedzinātu laupījumu. Tās var būt efektīvākas nekā ilgāks treniņš - jums vienkārši jāpiešķir viss!

Интересно, давно ли они оставили это подземелье. - Капитан Бауэр. - завопил кто-то.

Kardio, lai slaids un veidotu savu Bod! Mēs esam rūpīgi atlasījuši šos videoklipus, jo tie aktīvi strādā, lai izglītotu, iedvesmotu un sniegtu saviem skatītājiem personiskus stāstus un augstas kvalitātes informāciju.

Nominējiet savu iecienīto videoklipu, nosūtot mums e-pastu uz [email protected]!

Parasti ir nepareizs uzskats, ka, lai sasniegtu savus fitnesa mērķus, stundas jāpavada sporta zālē. Gluži pretēji, vingrinājumi nelielā laika periodā var būt ārkārtīgi efektīvi. Līdztekus laika taupīšanai, īsiem treniņiem ir daži nopietni ieguvumi, ja tie tiek pabeigti ar pareizu intensitāti.

Nesenais Makmastera universitātes pētījums atklāja, ka personas, kuras piedalījās 10 minūšu intervāla treniņos - 20 sekundes sprintu un 2 minūtes atveseļošanās lēnākā tempā, kā arī iesildīšanās un atdzišana - zaudēja tādu pašu ķermeņa tauku daudzumu kā tie, kas brauca ar velosipēdu vienmērīgi 45 minūtes vienlaikus, ieskaitot iesildīšanos un atdzišanu.

Citiem vārdiem sakot, pat neliels intensīvas fiziskās slodzes daudzums var mainīt. Tātad, neatkarīgi no tā, vai meklējat treniņu, kas sadedzina taukus, izmantojot tikai jūsu ķermeņa svaru, vai arī vēlaties vairāk tonizēt ar sirdi plosošu Zumba sesiju, ikvienam ir kaut kas piemērots.

Lai palīdzētu jums izvēlēties, mēs esam noapaļojuši labākos treniņus, kas nepārsniedz 20 minūtes. Lai ko jūs izlemtu, ir pienācis laiks izkustēties!

bodyrock tauku apdegums izaicinājums dienu 12 svara zudums draudzīgas saldumi

Šis 20 minūšu ilgais treniņš, kas papildināts ar iesildīšanos un atdzišanu, intensīvi koncentrējas uz kājām un abs, lai īsā laikā iegūtu lielus rezultātus. Viss, kas jums būs nepieciešams šim ķermeņa svara treniņam, ir vieta, kur to izdarīt. Ja esat iesācējs, izlaidiet šo rutīnu, lai kaut ko padarītu mazliet vieglāku, un, ja esat dedzīgs spēka treneris, piestāviet!

О горечь и сладость встречи с Патриком. - произнесла Симона, ставя кофейную чашку. - Он пробыл здесь около двух часов, они показались мне несколькими минутами. Они втроем сидели за столом и глядели на сельскохозяйственные угодья, окружавшие дом. Николь загляделась на буколическую сцену за окном.

Zumba intensīvs kardio tonizējošs treniņš Neatkarīgi no tā, vai Zumba ir jūsu ātrums vai nē, šī hibrīdā sirds tonizējošā kārtība liks jums svīst. Šis treniņš bodyrock tauku apdegums izaicinājums dienu 12 lieliski piemērots starpposma un progresīviem trenažieriem, un tas ir tas, ko mēs vēlētos saukt par Zumba par steroīdiem, ieslēdzot sirdsdarbības kardio rutīnu ar visa ķermeņa svara vingrinājumiem.

Labākie 20 minūšu treniņu videoklipi

Jūs uzlabosiet savu kardio spēli un koordināciju, ja šo treniņu iekļausiet iknedēļas režīmā. Un vēl labāk, lai to paveiktu, nav nepieciešams aprīkojums - tikai tukša vieta, kur pārvietoties.

  • "Они сразу же уложат меня в постель".
  • Kā noņemt taukus no meatloaf
  • LABĀKIE 20 MINŪŠU TRENIŅU VIDEOKLIPI - VESELĪBA -
  • Крикнула .
  • Tauku deglis stambula
  • Mens tauku dedzināšanas krekls
  • Kā slaids uz leju 3 dienu laikā
  • Геркулес уже не приходит к нам пару месяцев.

Paņemiet draugu, ar kuru kopā veikt šo rutīnu. Augstas enerģijas - un endorfīni - ir lipīgi! HIIT ir neticami efektīvs, lai zaudētu kalorijas, un jūsu aizņemtais grafiks - īss visu piepūles periods, vēl īsāka atpūta, pēc tam atkal - nozīmē, ka jūs varat pabeigt nopietni grūtu treniņu īsā laikā.

bodyrock tauku apdegums izaicinājums dienu 12 shark burn fat burner review

Ar trim ķēdēm, kas skar lielākās bodyrock tauku apdegums izaicinājums dienu 12 grupas, Emi rutīna ir lieliska regulārajiem trenažieriem, kuriem trūkst laika.

Lai pabeigtu Mollijas rutīnu, jums būs nepieciešams viegls hanteles komplekts, taču tajā var piedalīties pat iesācēji.

bodyrock tauku apdegums izaicinājums dienu 12 kā sadalīt atpakaļ taukus

Jūtieties brīvi palēnināties līdz ērtam tempam, lai neapdraudētu savu formu un modificētu visus pārāk sarežģītos gājienus. Sāciet, veicot šo rutīnu dažas reizes nedēļā, un skatieties, kā palielinās jūsu sniegums.

Labākie 20 minūšu treniņu videoklipi

Viņas 20 minūšu pilnā ķermeņa treniņā ir paredzētas modifikācijas iesācējiem, vienlaikus piedāvājot uzlabotas kustības tiem, kuri vēlas intensīvāku apdegumu. Tā ir arī maza ietekme, tāpēc nav jāuztraucas par lekt. Aprīkojums nav nepieciešams, un treniņa kombinācija no sirds un ķermeņa svara vingrinājumiem darbosies gan ar sirds, gan asinsvadu, gan muskuļu izturību. Uzvelciet to ar ātru izstiepšanos, ko Lūsija vada, lai atdzistos.

Jums būs nepieciešams intervāla taimeris, piemēram, izmantojot tālrunī esošu lietotni, lai ērti izpildītu šo rutīnu, taču nav citas iekārtas. Kalnu alpīnisti, atspiešanās, sānu sajaukumi, izlēcieni un burpees ir garša tam, ko jūs iegūsiet šajā 20 minūšu rutīnas laikā, un iesācējiem visas kustības var viegli mainīt.

Džo Austrālijas akcents ir super burvīgs. Pilna ķermeņa rīta treniņš Celies un spīdi!

Pateicoties šim miljonāra Hoja ātrajam rīta ķermeņa treniņam, jūs sāksit savu dienu ar lielu smaidu sejā. Ķēdes rutīnas laikā jūs strādājat 45 sekundes un atpūšaties 15, ar daudzām visa ķermeņa kustībām, kas piesaista jūsu kodolu ar lekt.

По-кажи мне, Ник-ки. Девочка встала со стула и пересекла комнату. Она показала пальцем на западную часть Африки.

Video ir orientēts uz vidējiem fitnesa līmeņiem, taču iesācējiem, kuriem nepieciešamas izmaiņas, ir pieejams uznirstošais ekrāns. Ātra iesildīšanās un atdzišanas secība pavada treniņu, un, kad tas būs beidzies, jūs būsiet gatavs veltīt savu dienu.

bodyrock tauku apdegums izaicinājums dienu 12 kā nokļūt kājas mēnesī

Balerīna pārvērtās par Laker Girl par fitnesa instruktoru Action Jacquelyn, izstrādāja šo treniņu, ko var veikt jebkur. Tāpēc pamēģiniet, un jūs iegūsiet jauku augstas intensitātes kardio kombināciju un dažus lēnāka tempuma, neauglīgus skulptūru veidojumus, piemēram, dēļu, līdaku un galveno kāju pacēlājus.

Šī kārtība ir vislabākā vidējā līmeņa vai uzlabotas pakāpes trenažieriem, kuri ir ceļā. Tabata kardio treniņš bez aprīkojuma Kas ir labāk nekā viens personīgais treneris, kurš jūs uzmundrina? Divi, protams! Viņu rutīna tiek izpildīta Tabata stilā - tas nozīmē, ka četras muguras un muguras vingrinājumi tiek veikti 20 sekundes pēc kārtas un pēc tam 10 sekundes atpūtas. Klaudija veic modificētas daudzu vingrinājumu versijas, kas ir lieliska iespēja iesācējiem.

Bet, ja jums ir nepieciešams izaicinājums, sekojiet līdzi trenerim Kozakam. Ērts taimeris uz ekrāna palīdz jums sekot līdzi, un iedvesmojoši vārdi pārliecinieties, ka esat to pieturējis līdz beigām.