Pāriet uz saturu

Tomēr palielinās šādu darbību efektivitāte, un kvalitāte ir daudz svarīgāka par daudzumu. Uz katras ādas kājas uzklāj 15 sloksnes. Ejot augšā pa kāpnēm, alternatīva step aerobikai, vispirms ej augšā un tad lejā. Ja esat strādājošs cilvēks, iespējams, ka jums ir grūti atrast laiku, lai vingrinājumus veiktu ar nodomu.

Daudzi cilvēki uzskata, ka pastaigas kā tādas nav efektīvs svara zaudēšanas veids, bet tajā pašā laikā viņi neizmanto citus, atsaucoties uz to, ka nav pietiekami daudz laika, pūļu un naudas. Nauda pastaigām nav nepieciešama, jums ir nepieciešami vienkārši ērti apavi.

Vai jūs varat staigāt pārāk daudz?

Vienīgais, kas nepieciešams šai svara zaudēšanas metodei, ir laiks un vēl vairāk - nodoms. Šodien rakstā es mēģināšu izcelt visas pastaigas priekšrocības svara zaudēšanai. Pirmais punkts būs šāds: Skriet vai staigāt? Daudzi zaudē svaru ar skumju skatienu saka: "Es nevaru skriet, es nevaru no rīta piecelties un skriet. Tagad es pievērsīšos vairāk noderīgas informācijas. Pastaigas priekšrocības Ar ko sākt?

Man šķita, ka, ja cilvēks, kurš zaudē svaru, var atvēlēt laiku pārgājieniem, tad tas jau būs progress! Patiesībā, manuprāt, nav tādas īpašas pastaigas, lai īpaši sadedzinātu taukus, cik daudz tauku jūs sadedzināt staigājot spēcīgāka un vājāka slodze.

Protams, ja staigājat ātrā tempā, tiks iztērēti vairāk kaloriju, ja pārvietosities lēni, tad mazāk.

cik daudz tauku jūs sadedzināt staigājot

Tas ir saprotams katram cilvēkam. Protams, pirmkārt, svarīgs ir aprīkojums - apģērbs un apavi. Apģērbs - vēlams sporta tērps, lai pirms pastaigas varētu sasildīties, izstiept muskuļus, tad staigāšana būtu efektīvāka. Apavi ir vissvarīgākais un nepieciešamākais atribūts, vēlams, sporta apavi, čības vai trenažieri.

Kāda ātra staigāšana dod skaitli. Pastaigas priekšrocības

It īpaši, ja izmantosiet ātru vai sportisku pastaigu, tad čības garantēs jūsu kāju drošību. Pastaigas lietderība ir nenoliedzama, tā dod pilnu slodzi ķermenim un izmanto visas svarīgās ķermeņa sistēmas - elpošanas, sirds un asinsvadu sistēmu un, protams, muskuļu sistēmu. Kad impulss paātrinās, palielinās asins plūsmas ātrums un palielinās skābekļa piegāde mūsu traukiem, kas ļoti pozitīvi ietekmē toksīnu izvadīšanu no starpšūnu telpas, un trauki ir arī labi iztīrīti no holesterīna nogulsnēm.

Kādam jābūt sirdsdarbības ātrumam? Cik ātri un cik ilgi jums jāiet, lai sasniegtu vislielāko efektu? Ja jūs tikko sākat darbu, jums nav nepieciešams dzīt ātrumu.

Un, lai arī mēs vienmēr staigājam ar tevi, šāda mērķtiecīga slodze būs ķermeņa stress. Kā jūs zināt, cik kilometru esat nobraucis?

  • Dedzināt taukus e
  • Daudzi cilvēki uzskata, ka pastaigas kā tādas nav efektīvs svara zaudēšanas veids, bet tajā pašā laikā viņi neizmanto citus, atsaucoties uz to, ka nav pietiekami daudz laika, pūļu un naudas.

Šajā jautājumā daudz palīdz pedometrs, tas ir vienkāršākais variants. Vai arī cita iespēja, ja jūs zināt aptuveni viena soļa platumu, vispirms varat aprēķināt, cik soļu jūs veiksit noteiktā laika posmā, un pēc tam reizināt.

10 vienkārši veidi, kā jūs varat izvairīties no sporta zāles un joprojām zaudēt svaru

Galu galā jūs staigāsiet noteiktu laiku, kas nozīmē noteiktu soļu skaitu. Personīgi es vienmēr koncentrējos uz laiku un tempu, ar kādu eju, ja eju lēni vai vidējā tempā, tad cenšos iet ilgāk. Cik bieži jums vajadzētu staigāt?

cik daudz tauku jūs sadedzināt staigājot

Protams, regularitāte ir galvenais noteikums, ja jūs nolemjat zaudēt svaru vai vienkārši uzlabot savu veselību. Ieteicams katru dienu staigāt vismaz 30 minūtes un pakāpeniski palielināt laiku. Ideāls variants būtu pastaiga parkā svaigā gaisā vai vismaz vietās, kur ir zems gaisa piesārņojums.

cik daudz tauku jūs sadedzināt staigājot

Protams, nevajadzētu staigāt vietās, kur gaiss ir stipri gāzēts, šajā gadījumā kaitējums būs vairāk nekā labs. Ja jūs nekad neesat mērķtiecīgi praktizējis, tad sāciet ar minimumu, un tas būs atkarīgs no jūsu pašsajūtas. Ja svars ir liels un jūs pārvietojaties maz, sāciet ar vai mazāk soļiem un pakāpeniski palieliniet laika un soļu daudzumu.

cik daudz tauku jūs sadedzināt staigājot

Ar ko šī pastaiga atšķiras no parastās pastaigas? Vajadzētu darboties visai pēdai: vispirms jāuzliek papēdis, pēc tam jāapgriežas uz pirksta un spēcīgāk jānospiež - strādājiet ar abām kājām vienādi. Ideālā gadījumā iedomājieties savu kāju kā apaļu bumbu, kas jātin uz zemes - no papēža līdz kājām: tādējādi jūs varat iztērēt vairāk kaloriju un saglabāt mugurkaula veselību. Stājai jābūt vienmērīgai: mugura ir taisna, pleci ir atlocīti un brīvi nolaisti, galva jāsaglabā tā, lai skatītos uz priekšu, nevis zem kājām; vēders ir pievilkts, sēžamvieta arī.

Pastaigas temps netiek paātrināts, palielinot soļus: vienkārši pārvietojiet kājas ātrāk, palīdzot sev ar rokām, kas saliektas elkoņos 90 ° C leņķī - jums tās nav jāpiespiež pie ķermeņa. Gājiena beigās temps jāsamazina pakāpeniski, lai muskuļi nesāpētu: palēniniet gaitu un lēnām staigājiet, līdz pulss normalizējas.

Ejot, mēģiniet elpot caur degunu.

Kā vingrinājumi ietekmē jūsu ķermeni (un kā izvēlēties pareizo treniņu)

Vai ir droši dzert? Dzert ir ne tikai iespējams, bet arī nepieciešams. Pirms došanās pastaigā, noteikti izdzeriet glāzi ūdens un paņemiet līdzi nelielu pudeli.

Our Life in the SIERRAS DE CÓRDOBA + The Opening and Operation of the Hotel in Argentina

Pastaigas laikā jūs varat dzert vairākus malkus, nekādā gadījumā nevajadzētu dehidrēt. Pastaigas pirms ēšanas vai pēc ēšanas? Jautājums ir interesants, jo ir tik daudz speciālistu, tik daudz viedokļu.

cik daudz tauku jūs sadedzināt staigājot

Cik daudz tauku jūs sadedzināt staigājot iesaka staigāt tukšā dūšā, kāds 2 stundas pēc ēšanas, ir iespējas, kas tikai pirms brokastīm utt. Fakts ir tāds, ka ķermenis ir inteliģenta un pašpietiekama sistēma, turklāt tā ir pašdziedinoša. Un, ja jūs gājāt pastaigā un pastaigas laikā centāties, tas nenozīmē, ka kalorijas tika iztērētas tikai pastaigas laikā.

cik daudz tauku jūs sadedzināt staigājot

Muskuļiem, locītavām, visām ķermeņa sistēmām bija noteikta slodze, un atveseļošanās turpinās vairāk nekā vienu stundu, bet dienas laikā, un varbūt arī ilgāk. Atcerieties kādu no savām pieredzēm, kad pārtrenējāties tlc tauku zudumu šovs pēc tam nākamajā dienā sāp muskuļi.

Ko tas nozīmē? Par ķermeņa integritātes atjaunošanu, viņš pieliek pūles un tērē resursus atveseļošanai, kas nozīmē, ka tiek iztērētas kalorijas. Tāpēc visi strīdi par to, kad ēst, kļūst nebūtiski.

Neiet HIIT? Pastaigas faktiski ir lielisks veids, kā zaudēt svaru - un šie padomi palīdzēs

Vai jūs domājat, ka tas notiek tikai tāpēc, ka tiek iztērēts maz kaloriju? Nē, tikai tāpēc, ka pēc ēšanas mūsu ķermenis pilnībā pāriet uz relaksāciju, tā ir elementāra fizioloģija. Persona ir ēdusi un jūt kādu smagumu, un tas nav ērti, veicot fiziskas aktivitātes. Es gribu gulēt, atpūsties, visi dzīvnieki pēc ēšanas, gulēt un atpūsties vai gulēt. Un, ja jūs ēdāt pirms kāda laika, pat ja nav pagājušas pat 2 stundas, bet vēlaties pārvietoties, pārejiet pie savas veselības, vienkārši koncentrējieties uz ķermeņa sajūtām.

Kad un ko darīt, jums nav jāievēro kāda cita norādījumi. Kā palielināt efektivitāti un tauku sadedzināšanu? Jo lielāka ir muskuļu slodze, jo lielāka ir svara zaudēšanas ietekme.

  • Definēt neparedzētu svara zudumu
  • 25 pastaigas pēc svara zaudēšanas padomiem - kā staigāt, lai zaudētu svaru
  • Četrdesmitgadnieces tauku spilventiņi - kā no tiem atbrīvoties? - kinoline.lv
  • dzērieni, kas sadedzina taukus, kamēr guļ - labākais svara zudums tēja tiešsaistē
  • Vielmaiņa - Veselīgs uzturs
  • Fiziskās slodzes rezultātā vidukļa tauki ir pirmie, kas sāk pazust, tāpēc bez sporta un tikai ar diētām atgūt slaidu vidukli neizdosies.

Ja jūs plānojat nodarboties tikai ar kājām un vēlaties cik daudz tauku jūs sadedzināt staigājot efektu izmestu mārciņu veidā, tad pastaigas cik daudz tauku jūs sadedzināt staigājot savienot ar slīpumu. Kas ir slīpā pastaiga? Ejot augšā pa kāpnēm, alternatīva step aerobikai, vispirms ej augšā un tad lejā. Noteikti pievērsiet uzmanību jūsu stāvoklim ceļa locītavasja viņi sāp vai uzbriest kopā ar jums, tad nevajadzētu aizrauties, ejot augšā pa kāpnēm, kaitējums būs vairāk, it īpaši, ja jums ir liels svars.

Vieglākais variants ir staigāt uz vietas. Atcerieties, ka agrāk fizkultūrā katra nodarbība sākās ar iesildīšanos, un uz vietas vienmēr bija staigāšana. Ja jums nav iespējas piešķirt laiku pastaigai, tad staigājiet uz vietas, vismaz minūtes, un jau būs zināms efekts. Jūs varat staigāt jebkurā laikā un vietā, un tam vispār nav nepieciešams piešķirt īpašu laiku, vissvarīgākais ir vēlme.

Viss ir individuāli, jo tas ir ērtāk jums, jo tas ir ērtāk, un viss ir atkarīgs no jūsu dzīves grafika. Ja esat pūce un pamosties pietiekami vēlu, tad rīta variants jums noteikti nav piemērots.

Nevajadzētu sevi piespiest, jo ar jums nepietiks ilgu laiku, un punkts šeit nebūt nav par gribasspēku, bet gan par komfortu. Ir obligāti jākoncentrējas uz saviem ieradumiem, jo, ja jūs nekad iepriekš neesat speciāli staigājis, lai zaudētu svaru vai vienkārši saglabātu veselību, tad šāda ieraduma veidošanai ir vajadzīgs laiks, un pēc tam tas ir nepieciešams. Neaizmirstiet, ka, sākot mērķtiecīgi staigāt, jūs tērējat laiku, kas iepriekš bija aizņemts ar jums.

Un ieradumi ir apbrīnojami spēcīgi! Noslēgumā es gribētu teikt dažus vārdus par to, ka lielākā daļa cilvēku nevar atrast laiku pat 30 minūšu gājienam. Jo jāapģērbjas, jāgatavojas un mērķtiecīgi jādodas pastaigā. Un tas nebūt nav slinkums, tas ir dzīves ritms un vēl vairāk, stereotipi. Šobrīd, piemēram, jūs meklējat informāciju par pastaigām, esat izlasījis daudz materiālu es domāju, ka ne tikai manā vietnē un rodas sajūta, ka tas viss nav pietiekami viegli, un jums ir ilgi jāpiepūlas un garīgi jāgatavojas.

Kāda ātra staigāšana dod skaitli. Pastaigas priekšrocības

Un tomēr, kas ir svarīgi, jums jāievēro daži noteikumi piemēram, sacīkšu pastaigasun tas bieži vien beidz lasīt, domāt un gūt vārtus. Nu, varbūt tikai dažas, dažas dienas ir līdzīgas un beigsies, jo jūs vēlaties ātrus rezultātus svara zaudēšanas veidā. Un staigāšana dod rezultātus ilgstoši lietojot, bet tūlīt ir enerģija un laba veselība.

Ja esat strādājošs cilvēks, iespējams, ka jums ir grūti atrast laiku, lai vingrinājumus veiktu ar nodomu.

Kā vingrinājumi ietekmē jūsu ķermeni (un kā izvēlēties pareizo treniņu) - Dzīvesveids -

Ja jūsu darbs ir pietiekami tālu no mājām un jūs tur nokļūstat ar transportu, tad pēc darba ejiet līdz nākamajai pieturai vai, ja esat ļoti noguris, izkāpiet 15 minūtes agrāk un ejiet pirmo pieturu. Es varu jums pastāstīt par savu pieredzi, man regulāri jāpērk pārtikas preces piemēram, jūs, manuprātes braucu ar automašīnu, lai nedēļas nogalēs nedēļas laikā nopirktu pārtikas preces.

Bet nedēļas vidū es pērku kaut ko sīkumiem - maizi, pienu utt. Es vienmēr eju kājām, un iepriekš domāju, kurā veikalā iešu, cenšos izvēlēties vistālāko, lai būtu vairāk līdzīgs, bet, protams, tas ir atkarīgs no tā, cik smaga būs soma. Jā, protams, es īpaši neveicu pastaigas, bet es cenšos staigāt katru dienu, un es no tā gūstu lielu prieku.

dzērieni, kas sadedzina taukus, kamēr guļ

Vai jūs staigājat, vai tikai dodaties? Uzrakstiet par to komentāros, un, ja jums ir noteikti rezultāti, tad dodiet cerību un iedvesmu tiem, kas lasīs šo rakstu. Ar cieņu, Natālija. Es atradu ļoti noderīgu video "10 staigāšanas noteikumi svara zaudēšanai" Noklikšķiniet uz sociālajām pogām.