Pāriet uz saturu

Visos gadījumos palīdzēs spēcīgi tauku dedzināšanas produkti. Parasti ievietojis apmēram stundas, Jo naktī sievietes estrogēnu sekrēciju, bet arī nozīmīgs posms cilvēka tauku sintēze, lai paātrinātu Un ķermeņa toksīnu veidojas naktī, atpūta, naktī var efektīvi novērst un kavē tauku sintēzi, paātrina sadalīšanās tauku un gāzizlādes Paātrinātu izdalīšanos no toksīniem organismā, uzlabot aizcietējumu, Jo aizcietējums var ne tikai izraisīt aptaukošanos Ir arī viegli izraisa toksīnu uzkrāšanos organismā, veidojot pigmentācija, pinnes, utt. Trešā diena:zupa, svaigi dārzeņi, augļi. Treniņu piemēri, kas skar lielākas muskuļu grupas, ir minēti iepriekš pietupieni, atlaišana, kāju nospiešana utt. Noņemiet uzlīmi, kad piecelties nākamajā dienā, un tīru skarto daļu.

gulētiešanas pārtikas tauku dedzināšana

Katrā no galvenajām muskuļu grupām irdivi nedēļas treniņi. Šajā programmā paredzētos kardio treniņus ieteicams veikt agri no rīta 30 minūtes pirms pirmās ēdienreizes no rīta brokastis vai vakarā 2 stundas pirms gulētiešanas ja vēlaties to darīt.

Atpūtai starp katru vingrinājumu komplektu vajadzētu būtapmēram 45 sekundes, bet atpūta starp katru vingrinājumu var būt 90 sekundes. Visi vingrinājumu atkārtojumi, kas doti šajā programmā, jāveic ar izpildes tempukas nozīmē, ka sākotnējā un pēdējā kustība jāveic 2 sekunžu laikā.

gulētiešanas pārtikas tauku dedzināšana

Redzamiem rezultātiem šī programma ir ieteicamalietot 4 līdz 8 nedēļas. Palielināts ikdienas olbaltumvielu patēriņš un sporta piedevu lietošana arī nodrošinās lieliskus un ātrus rezultātus muskuļu masas veidošanas un lieko tauku samazināšanas procesā ar īso atpūtas periodu starp komplektiem un vingrinājumiem.

gulētiešanas pārtikas tauku dedzināšana

Katrā jaunajā komplektā palieliniet svaru. Krūškurvja vingrinājums Nr. Vingrinājums krūtīs Nr. Tricepsa vingrinājums Nr.

Vēdera vingrinājums Nr. Atpakaļ vingrinājums Nr. Bicepsa vingrinājums Nr. Kāju vingrinājums Nr. Pleca vingrinājums Nr. Ceturtā diena paredzēta atpūtai. Atkal man jāpiemin, ka tas ir paredzēts pieredzējušākiem apmācītajiem, tāpēc, ja esat iesācējs, iesaku nemēģināt šo treniņu un sākt ar kaut ko mazāk intensīvu.

  • Atdzesēts kardio treniņš min Vingrinājumi: lēna pastaiga, viegla skriešana, ikdienas velosipēds, elipsveida utt.
  • Katrā no galvenajām muskuļu grupām irdivi nedēļas treniņi.
  • Sirdsdarbības ātrums lai sadedzinātu taukus uz skrejceļa
  • Svars converter svara zaudēšanas resursi
  • Miega palielināšana varētu palīdzēt zaudēt vairāk svara, iesaka veikt pētījumu
  • Ir nepieņemami lietot gatavus ēdienus ar lielu dzīvnieku un augu tauku saturu.
  • Ņemiet vērā, pls!

Turpinot darbu, jūs nonāksit līdz vietai, kur varēsit izmēģināt šo programmu. Lasīt vairāk:.