Pāriet uz saturu

Šī ir otrā fāze, un tās apgūšana var aizņemt kādu laiku. Tiesa, Gorilla būtība ir mierīga: uzbrukuma gadījumi personai ir noteikti tikai daži. Cik tālu vien iespējams, sasniedziet labo roku uz priekšu. Nogrieziet plecus atpakaļ, lai tie būtu sakrauti virs gurniem. Sāciet uz vēdera un novietojiet rokas zem pleciem. Pat ja mēs salīdzinām ar vidēja termiņa vīriešiem ar vidējo mācību līmeni.

Jogas pozas svara zaudēšanai: 10 pozas tauku sadedzināšanai

Video: Video: Vingrojumu programma visam ķermenim ar hantelēmSeptembris Video: Video: Vingrojumu programma visam ķermenim ar hantelēmSeptembris Labi tonēta kuņģa veidošana prasa pievērst uzmanību sīkākai ne tikai jūsu vēdera treniņam, bet arī jūsu aerobikas vingrinājumiem un ēšanas paradumiem.

Ja ap vēderu ir lieko tauku daudzumu, visi vēdera vingrinājumi, ko jūs darīsiet, neatklās jūsu kuņģa muskuļus. Veicamajiem vēdera vingrinājumiem jāiesaista visi vēdera muskuļi - augšējais un apakšējais taisnās zarnas vēders, iekšējie slīpumi, ārējie slīpumi un šķērsvirziena abdominuss.

Jūsu vēdera muskuļi, tāpat kā citi galvenie muskuļi, pakāpeniski jāapstiprina, lai tie kļūtu tonēti.

1 iemesls Jūsu treniņš novērš jūs no zaudēt svaru - Treniņi

Vēdera vingrinājumi Turiet hanteli pār krūtīm, kā jūs situps uz kritiena stenda, tonizējot savu taisnās zarnas vēderu; satveriet hanteli ar abām rokām un turiet rokas taisni. Ievelciet divas vēdera stropes uz izvelkamā stieņa. Pabīdiet rokas caur stropes, novietojot tās pēc iespējas tuvāk plecu locītavām.

Nolieciet no stropes un uzturiet 90 grādus pie pleciem.

cik zaudējums taukus no sejas

Līgums ar jūsu šķērsvirziena vēdera muskuļiem, lai stabilizētu savu ķermeni, nepieredzējot nabu pret mugurkaulu. Koncentrējieties uz savu zemāko abs, lai paceltu kājas taisni priekšā, līdz tās ir paralēlas grīdai.

svara zudums 2 km

Lēnām nolaidiet kājas un atkārtojiet. Satveriet vienu hanteli labajā rokā un tad stāviet ar ceļiem saliektas un kājas platākas par pleciem. Virzieties uz labo handstand apdegums tauku, nolaižot hanteli tikai pa labi jūsu ceļgalu.

Līgums ar slīpajiem muskuļiem jūsu stumbra kreisajā pusē, lai atgrieztos vertikālā stāvoklī. Atkārtojiet vienu komplektu, pēc tam pārslēdziet sānus, lai strādātu ar jūsu slīpumiem labajā pusē.

Degvielas uzpildīšana pēc treniņa ir svarīga jebkura fitnesa rutīnas daļa - pareizā uztura izvēle var palīdzēt atjaunot enerģijas krājumus, veidot un uzturēt muskuļus, un pēc sviedrēšanas to pārhidrēt.

Pabeigt sešus 10 atkārtojumu komplektus uz vēdera vingrinājumu, pakāpeniski palielinot hanteles svaru. Valkājiet potītes siksnas, kad jūs veicat kāju, lai palielinātu intensitāti, tonizējot kuņģi. Sirds Katru nedēļu veiciet divas sprinta sesijas, lai sadedzinātu daudz kaloriju un tauku. Sprints stingri iesaistās jūsu slīpajos muskuļos, lai stabilizētu jūsu stumbru kā jūsu ekstremitāšu sūkni, kas ir spēcīga jūsu sprinta laikā.

ātra svara zudums 30 lbs

Veikt vienu sprinta sesiju pirmdien un otru treniņu ceturtdien vai piektdien. Sprints 20 līdz 30 sekundes uz skrejceļa, plakana, zālāja lauka vai handstand apdegums tauku. Apmeklējiet divas minūtes lēnākā ātrumā uz skrejceļa vai dodieties atpakaļ uz savu sākumpunktu, ja trenējieties ārpusē.

Atkārtojiet sprinta un staigāšanas intervālus kopā 25 minūtes.

T007 Unsex G-string Sandales Rožu apdare Mīlestību Sirdī Vīriešu Sieviešu

Veiciet 60 līdz 90 minūšu kardio treniņu piecas vai vairāk dienas nedēļā, lai sadedzinātu uzglabāto ķermeņa tauku ap vēderu. Tas aizņem 20 līdz 30 minūtes, pirms ķermenis pat sāk izmantot taukus kā primāro kurināmo. Ēdiens Samaziniet ogļhidrātu daudzumu polinepiesātinātais tauku svara zudums 35 procentiem līdz 40 procentiem no jūsu ikdienas kalorijām.

kā slaids un to tonis

Zema ogļhidrātu diēta ir efektīvāka ķermeņa sastāva maiņai, salīdzinot ar zema tauku satura diētu. Samaziniet savu kaloriju patēriņu par līdz kalorijām dienā, uzlabojot kaloriju apdegumu papildus kalorijām, kuras jūs zaudējat, veicot treniņu, palīdzot atklāt tonētu kuņģi. Ēdiet piecas līdz sešas mazas maltītes dienā - ēšanas ik pēc divām līdz trim stundām - lai uzturētu savu enerģijas līmeni, lai jūs varētu izmantot. Ietveriet nepiesātinātos taukus, liesas olbaltumvielas un šķiedru saturošus ogļhidrātus, lai jūs paliktu apmierināti ar mazāk kaloriju.

Padoms Lai saglabātu savu motivāciju, skatiet savu garo aerobo sesiju.

z gold novājēšanu kafija

Nedēļas laikā veiciet vēl vienu vēdera treniņu, vēl vairāk uzlabojot vēdera tonusu. Brīdinājums Vienkāršojiet savu vēdera un sirds treniņu, lai samazinātu ekstremālo muskuļu sāpju un muskuļu celmu risku.

  • Novājēšanu zema syn garas
  • Jogas pozas svara zaudēšanai: 10 pozas tauku sadedzināšanai ()
  • Video: Video: Vingrojumu programma visam ķermenim ar hantelēmSeptembris Video: Video: Vingrojumu programma visam ķermenim ar hantelēmSeptembris Labi tonēta kuņģa veidošana prasa pievērst uzmanību sīkākai ne tikai jūsu vēdera treniņam, bet arī jūsu aerobikas vingrinājumiem un ēšanas paradumiem.
  • Svara zuduma padomi divos mēnešos
  • Skatīties jūsu atpakaļ, pleci un rumpis augt visu savu spēku liftu.
  • Joga < Page 8 | kinoline.lv

Populārākas Kategorijas.