Pāriet uz saturu

Ir dažādi plāni, kurus varat izvēlēties, ja brokastu izlaišana nav jūsu lieta. Šī diagramma ir tikai piemērs. Šāda veida ģenētisko remontu stimulē cilvēka augšanas hormona HGH izdalīšanās.

kā es varu kļūt par svara zuduma treneri svara zudums padomi netmums

Saskaņā ar jaunu ziņojumu periodiska badošanās var būt visefektīvākā diēta gan svara zaudēšanas, gan uzlabotas veselības ziņā kopumā. Cilvēki ievēro diezgan daudz periodisku badošanās grafiku, taču visbiežāk tiek lietoti ikdienas barošanas intervāli ar laiku kas sašaurina ēšanas laiku līdz sešām līdz astoņām stundām dienākā arī tā sauktais 5: 2 kas ietver normālu ēšanu piecas dienas no nedēļas un pēc tam pārējās divas dienas katru dienu ēdot tikai vienu mērena lieluma maltīti.

Iesācēja rokasgrāmata ar periodisku badošanos

Kādas ir periodiskas badošanās priekšrocības? Periodiskās badošanās shēma Bodybuilders un sportisti, speciālās shēmas periodiski badošanās bija izstrādātas, tad tos uzņēma visi pārējie, cenšoties saglabāt formu vai zaudēt svaru.

Katrs pārstāv daļskaitlis vai divus ciparus, kas saucēju pirmais numursir norādīts ar stundu skaitu bada, skaitītājs otrā - ilgums pārtikas kastes.

  • 5000 kj svara zudums
  • Kabeļu līniju marķēšana ar tagiem. Kabeļu līniju marķēšana ar tagiem Uz norādīto e -pasta adresi
  • Barre kods svara zudums
  • Slimības, kuņģa-zarnu traktā, tai skaitā čūlas, gastrīts.
  • Pārtikas produkti kas sadedzina taukus jūsu organismā
  • 🤰 8 PERIODISKAS BADOŠANĀS PRIEKŠROCĪBAS UN KĀ TO IZDARĪT PAREIZI - VESELĪBA UN LABSAJŪTA()
  • Augstums pret svara zudumu

Kopumā tie ir 24 - stundu skaits dienā. Šie skaitļi var būt vienādi vai arī pirmais ir lielāks. Piemēram, pēc ierašanās mājās no darba un vakariņām plkst. Tas ir pamats periodiskam badu Martina Berhanu - slavenā amerikāņu žurnālista, uztura trenera, blogger. Vešanas laikā izmantojiet 10 g aminoskābju BCAA - šūnu būvmateriālu.

8 iemesli, kāpēc jums vajadzētu izvēlēties periodisku badošanos, lai zaudētu svaru

Pieejā 8 cilvēki var gavēt no pulksten līdz pusdienlaikam, ēdot agras vakariņas un izlaižot brokastis, ļaujot ķermenim sākt dedzināt taukus, tiklīdz aknu enerģijas krājumi ir iztērēti. Tomēr jebkurā divās nedēļas dienās jūs varat patērēt tikai mērenu maltīti ar aptuveni kalorijām. Bieži vien tas var būt mazāk uzmācīgs periodiskas badošanās veids, jo tas maina jūsu uzvedību tikai divas nedēļas dienas.

Ātri 24 stundas Vēl viens efektīvs intermitējoša badošanās veids ir vienkārši izvairīšanās no pārtikas 24 stundas. Šī ir intensīvāka 5: 2 diētas versija.

Tas var būt arī elastīgs attiecībā uz to, cik bieži cilvēks gavē 24 stundas. Mainīgas dienas Vēl intensīvāka 5: 2 pieejas versija, mainot dienas, nozīmē, ka vienā dienā jāēd normāls, kaloriju pilns uzturs, bet nākamajā dienā-samazināts uzturs 0— kalorijas.

Periodiska gavēnis: atsauksmes. Periodiska badošanās svara zudums

Atkal badošanās pareizās intensitātes izvēle būs atkarīga no jūsu veselības un svara zaudēšanas mērķiem. Ieguvumi Šāda veida badošanās var dot daudz priekšrocību, no kurām dažas ir pamatotas ar intensīvu izpēti. Bet saskaņā ar nesen veiktu pētījumu, kad runa ir par svara zaudēšanu, neregulāra badošanās nav efektīvāka par tradicionālo diētu.

Intermitējošs badošanās ir ēšanas modelis, kas saista ikdienas ēdienu vienā laika ierobežojumā, pēc tam tukšā dūšā visu dienu. Tas ļauj piecas dienas bez ierobežojumiem ēst un divas dienas parasti nepastāvīgas ēst ļoti zemu kaloriju diētu, parasti apmēram kcal. Diēta lielākais aicinājums ir elastība, lai to pielāgotu jūsu dzīvesveidam. Entuziasmu periodiskai badošanai veicināja pētījumi ar dzīvniekiem, kas liecināja, ka badošanās varētu palīdzēt samazināt diabēta, sirds un asinsvadu slimību un noteiktu vēža veidu risku.

Tomēr daži pētījumi patiešām ir pārbaudījuši periodiskas badošanās ietekmi uz cilvēkiem ilgāk par sešiem mēnešiem.

Periodiska badošanās

Ilgstošu pētījumu veikšana, kas kontrolē uzturu, ir sarežģīta, jo ir grūti panākt, lai cilvēki tos ievērotu, un rezultātus var ietekmēt ārēji faktori.

Šis nesen veiktais pētījums tika veikts 50 nedēļu laikā, padarot to par vienu no ilgākajām periodiskajām tukšā dūšā. Jūsu ķermenis parasti pastāv divās valstīs - baro vai gavēni. Insulīns, kas ir galvenais pārtikas uzglabāšanas hormons, palielinās, kad mēs ēdam. Tā kā aknās ir ierobežota uzglabāšanas vieta cukura uzglabāšanai, lieko glikozes daudzumu pārvēršas taukos; daži no tiem tiek uzglabāti aknās, bet pārējie pāriet uz citiem ķermeņa tauku slāņiem.

11 Lielākās kļūdas uzsākot ketogēnu uzturu

No otras puses, badošanās nozīmē, ka organisms nesaņem enerģiju, lai to izmantotu nekavējoties, jo nav pārtikas. Insulīna un glikozes līmenis asinīs samazinās, kad mēs ātri, kas nosūta ķermenim ziņojumu, lai sāktu sadedzināt uzglabāto enerģiju, pavelkot glikoze nav uzglabāta.

Tātad badošanās nodrošina ķermenim pārtraukumu no pastāvīgās enerģijas patēriņa un dod tai iespēju izmantot uzglabātos taukus, kas savukārt palīdz jums zaudēt svaru.

Neregulārs Badošanās Var Palīdzēt Paātrināt Svara Zaudēšanu

Intermitējošs tukšā dūša rezultāts ir svara zudums, jo jūs laika gaitā lietojat zemākas kalorijas ja vien jūs radikāli nepaaugstināt ēdienreizes un optimizēja insulīna, cilvēka augšanas hormona un norepinefrīna hormonus, kas palīdz jums zaudēt svaru. Tam ir vairākas priekšrocības, ko mēs aptversim vēlāk rakstā.

sākt novājēšanu klubs kā noņemt ķermeņa tauku ātri

Izvēlieties vispiemērotāko plānu no dažādiem, kas tur ir, pārtiku, kas jums jāēd vai jāizvairās, un atcerieties, ka vienmēr sākat lēni, lai jūsu ķermenis pierastu pie šī jaunā grafika.

Ēd-Stop-Ēd Lai izskaidrotu, kas ikvienam, ēdienam vai nē, var izklausīties kā murgs, šis plāns prasa, lai jūs vienu vai divas reizes nedēļā paātrinātu 24 stundas.

Intermitējošs badošanās nav labāks par tradicionālo diētu svara zudumam, jaunu pētījumu rezultāti

Tas nozīmē, ka, ja vakar vakarā ēdat vakariņas pulkstenrīt nevarēsiet ēst citu maltīti līdz Jā, tas izklausās nežēlīgi, bet tas ir uzskatāms par izpildāmu, ja jūs varat pietiekami daudz disciplīnas. Jūs varat sākt, paplašinot tukšā dūša logu no 14 līdz 16 stundām, un lēnām strādāt pa ceļam - un mēģiniet nesniegt kārdinājumam, kad šie recepšu video vai foodlove attēli nonāk jūsu Instagram padevē!

Alternatīvās dienas gavēšana Vēl viens veids, kā uzturēt plašu badošanās logu, ir paātrināt katru otro dienu. Tas noteikti nav ieteicams iesācējiem, un arī tas nav ideāls uzturs, lai apņemtos ilgtermiņā, jo saspiešana darbā ar šo diētu būtu ļoti sarežģīta. Fitnesa eksperta Martin Berkhan popularitāte ir ieteicama vīriešiem ātrāk par 16 stundām, savukārt sievietes tur "tukšā dūšā" stundas dienā.

Jaungada rezolūcija 2020. gadam: periodiska badošanās - Svara zudums - 2021

Cilvēki, kuri regulāri neēd rīta maltītes, droši vien neatradīs nekādu jaunumu šajā koncepcijā, jo viņi neapzināti seko vienam šīs metodes noteikumam ikdienā - neko pēc vakariņām neēdot un nākamajā rītā izlaižot brokastis. Tas var būt tik vienkārši, un jūs varat plānot laiku atbilstoši savam grafikam un vajadzībām.

ketogēna ātra svara zudums kāda ir mana mērķa sirdsdarbība lai sadedzinātu taukus

Jūs varat izbaudīt veselīgus ēdienus bez neveselīgas pārtikas vai pārmērīgas ēšanas! Diēta 5: 2 Šajā metodē, ko popularizēja britu žurnālists un ārsts Michael Mosley, jums ir jāierobežo kaloriju uzņemšana līdz vai kalorijām atkarībā no tā, vai esat sieviete vai vīrietis tukšā dūšā.

Kabeļu līniju marķēšana ar tagiem. Kabeļu līniju marķēšana ar tagiem Uz norādīto e -pasta adresi

No septiņām nedēļas dienām jūs parasti varat ēst 5 un pēc tam aprobežoties ar divām nelielām ēdienreizēm no līdz kalorijām. Viens no trūkumiem, kas tika novēroti saistībā ar šo diētu, ir tas, ka ir grūti iegūt visas barības vielas, kas organismam ir nepieciešamas tikai no vienas maltītes.

Ko ēst, ja jūs ievērojat periodisku badošanās plānu Ko jūs ēdat starp laika posmiem, ko jūs saņemat, lai piesātinātu jūsu iekšējo ēdienu, jo tas var padarīt svēršanas skalu par savu iecienītāko sīkrīku, vai nosūtīt visus savus svara zuduma centienus aiz noteces.

svara zuduma ķēdes rutīna svara zudums resursi receptes

Pieturieties pie vienkāršām, mājās gatavotām maltītēm, kas ir viegli sagremojamas, ietver daudz augļu un dārzeņu un bagātīgu proteīnu, kā arī uzturēties mitrinātos.