Pāriet uz saturu

Ja vads iet tālāk un garums to atļauj, mēs to savienojam, lodējot, mēs savienojām vadus. Lai nekaitētu ķermenim, joprojām ir labāk ievērot pareizu uzturu, radot nelielu kaloriju deficītu šim nolūkam jums palīdzēs kaloriju kalkulators. Nākamajā attēlā parādīta kontaktdakšas kontaktdakša Džeks 3.

  • Vai Kāpostu zupas diēta darbojas?
  • Tauku sadedzināšanas paātrināšana ar augstas intensitātes treniņiem! - Sports -

Logi un durvis Periodiska bada, cik daudz proteīna ir nepieciešama. Un Beidzās 8 stundu logs? Tauku deglis labākais zīmols ne drupas mutē!

intermitējošs tukšais tauku dedzināšanas laiks

Intervāls bads ir pietiekami intermitējošs tukšais tauku dedzināšanas laiks pagaidu rāmis pārtikas uzņemšanai katrs pārvietojas pats par sevi, piemēram, no plkst. Tātad, ir atļauts ēst tikai astoņu stundu ietvaros triecieniem bet jūs varat ēst, ka dvēsele vēlas.

intermitējošs tukšais tauku dedzināšanas laiks

Pārtikas ēdienu skaits var atšķirties arī no viena līdz bezgalībai, bet atkal, tikai astoņu stundu logā. Un, lai ātri uzsāktu vielmaiņas procesus un saglabātu tauku dedzināšanas procesu visu dienu, ieteicams izstrādāt treniņu grafiku: vismaz 8 minūtes no rīta jums ir nepieciešams veltīt aktīvu vingrinājums.

intermitējošs tukšais tauku dedzināšanas laiks

Vienkārši, vai ne? Tikai pēc pirmā acu uzmetiena: intervāla badā ir daudz vairāk Lifehakov un pāris neveiksmēm. Lai nodrošinātu ķermeni nepieciešamās barības vielas, tas ir vērtsietveriet diētu astoņas grupas produktu.

Transform Your Life (CANZUK) 蜕变の人生 Mengubah hidup anda تحويل حياتك (Septembris 2021).

Nākamā grupa - Četri dziedināšanas veidi: Šķiedru, antioksidantu, dažādu vitamīnu un mikroelementu avoti, kas uzlabo garastāvokli, stiprina imunitāti un palīdz uzturēt vielmaiņu. Iedomājieties piemērotu tauku degļu un dziedināšanas komplektu.

Viegli nospiediet savas šūnas un neironus, tos stiprinot Veicināt autofāgija - dabisks process, kurā šūnas izplūst bojātās šūnas, toksīnus Viens īpaši interesants periodiskas badošanās ieguvums ir tas, ka tā šķiet efektīvs paaugstinot jutību pret insulīnu, kas attiecas uz to, kā šūnas reaģē uz insulīnu - hormonu, kas liek šūnām ļaut cukuram iekļūt, lai to varētu izmantot kā degvielu. Ogļhidrāti, īpaši cukuri un rafinēti graudi domājot par baltiem miltiem un rīsiemātri tiek sadalīti cukurā, ko mūsu šūnas izmanto enerģijai. Ja mūsu šūnas to visu neizmanto, mēs to uzglabājam arī tauku šūnās. Bet cukurs mūsu šūnās var iekļūt tikai ar insulīnu - hormonu, kas ražots aizkuņģa dziedzerī. Insulīns ieved cukuru tauku šūnās un tur to.

Tauku degļi: Rieksti un sēklas: labākā lieta valriekstsmandeles un ķirbju septendenti. Dabiskais jogurts Un citi zemi tauki un nesaldināti piena produkti.

intermitējošs tukšais tauku dedzināšanas laiks

Riekstu, grot, pupiņas un citas pupiņas. Veselība: Jāņogas, kazenes, mellenes, avenes un citas sarkanas un zilas ogas. Greipfrūti, apelsīni, āboli Un citi ir bagāti ar šķiedru un antioksidantu augļiem.

Zaudēt svaru var būt nomākta un cīņa. Ja rezultāti nenotiek pietiekami ātri, tas daudziem cilvēkiem liek domāt par diētas produktu izmantošanu procesa paātrināšanai. Tajā pašā laikā pastāv šaubas un bažas par svara zuduma bagātinātāju efektivitāti un drošību.

Lapa, krāsa un briseles kāposti, Brokoļi, spināti un citi zaļie dārzeņi. Tomāti un Bulgārijas pipari- likopēna un karotinoīdu avoti.

Pamatprincipi

Kā redzams, šajā sarakstā nav nekas eksotisks vai dārgs delikateses, tas nozīmē, ka nav grūti ieslēgt šo produktu porcijas diētā. Kā to darīt:mēģiniet ieslēgt divus produktus viena no kategorijām "tauku degļi" un viena no kategorijām "Veselība" katrā ēdienreizē.

Labi, kā kaitīgiem produktiemTas ir labāk ierobežot sevi šeit. Nav nepieciešams iesaistīties pārstrādātajos ogļhidrātos - cepšanas, cukura, baltmaizes, rīsu un pastas; Piesātinātie tauki un vēl vairāk trans-tauku. Nebūs atteikt "ātru" ogļhidrātu?

intermitējošs tukšais tauku dedzināšanas laiks

Izmēģiniet pierādītas kombinācijas: katrā traukā bagāts ar ogļhidrātiem, pievienojiet divus produktus no šiem sarakstiem piemēram, makaroni ar sieru un tomātiem, tītara sviestmaizi un salāti, graudaugu no graudaugiem ar pienu un ogām.