Pāriet uz saturu

Labākās mono dienām ir auzu pārslas izslēgtas tūlītējās pārslas - jums jāizvēlas auzu pārslas , prosa, zirņi, kukurūza, griķi un flaxseed. Ēdiens pēc jūsu izvēles: sauja žāvētu augļu, omlete, svaigu dārzeņu vai skābo kāpostu salāti, biezpiens, sautētas sēnes, auzu pudiņš. Ja esat sportists un vēlaties uzlabot muskuļu definīciju, tad jūsu mērķis ir samazināt zemādas tauku daudzumu, vienlaikus saglabājot muskuļu masu! Tauki un ogļhidrāti ir enerģijas avoti. Tādējādi lielākā daļa apgalvojumu par šāda veida badošanos ir saistīti ar svara zaudēšanu. Praktizē šo atpūtu.

Veselīga dzīves veida uzsākšana Ēst veselīgi nozīmē uzturā patērēt pēc iespējas ekoloģiski tīrāku pārtiku, kas sniedz tavam organismam vislabākās uzturvielas. Plānojums Lai gan tas izklausās ļoti nopietni, centies to uztvert tomēr rotaļīgi. Saraksti savus plānus un mērķus, kurus centies sasniegt, - piemēram, notievēšana, sportošana, biežāki pirts apmeklējumi, konditorejām iet ar līkumu utt. Kad šie mazie plāni, kuri būs sarakstīti ar roku, ik dienu tev būs lasāmi acu priekšā, gribot negribot tu tos sāksi ievērot un uz tiem tiekties!

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Olbaltumviela vairs nav tikai vakariņām Nesenie pētījumi liecina, ka brokastīs lieto ēšanas proteīnu un visu dienu stimulē tauku pazemināšanos un muskuļu augšanu. Mēs visi esam dzirdējuši veco teikumu: "brokastis ir vissvarīgākā dienas maltīte", un vairāk pierādījumu pamato šo cenu.

ideāls svara zudums 10 nedēļās

Diemžēl "rīta maltīte" parasti ir bagāta ar ogļhidrātiem un proteīnu ar zemu saturu ". Pētnieki vairāk laika velta proteīnu uzņemšanas ietekmei uz skeleta muskuļu proteīnu sintēzi MPS 24 stundu laikā.

Veselīga dzīves veida uzsākšana

Amerikas Dietoloģijas asociācijas žurnālā ziņots, ka "pietiekamas barības olbaltumvielu uzņemšana ir svarīgs priekšnoteikums muskuļu proteīnu sintēzei un muskuļu masas un funkcijas uzturēšanai. Olbaltumviela vairs nav paredzēta vakariņām, un saskaņā ar Piena padomi Amerikā, "ja mēs nepieņemam pietiekami daudz olbaltumvielu visu dienu, muskuļu uzturēšana nav maksimālā līmenī.

  • Labākie svara zudumu auskari
  • Tauku degļa priekšrocības
  • Tauku dedzināšanas spēka apmācība mājās
  • Slim leju ūdens svars
  • Push ups sadedzina kuņģa taukus

Tika 28 dalībnieki ar lieko svaru vecumā no 13 līdz 20 gadiem, kuriem bija laba veselība, bet kuri izlaida brokastis katru nedēļas dienu.

Dalībnieki tika iedalīti divās grupās, un 12 nedēļu laikā tika rūpīgi novēroti standarta olbaltumvielu NP vai augstu olbaltumvielu HP brokastu daudzumi. Pētījumā norādīts, ka "uzlabota glikēmijas kontrole ar HP brokastīm" ir tieši saistīta ar izlaižot brokastis tauku dedzināšana apmierinātību, samazinātu pārmērīgu ēšanas ātrumu un palielinātu svara un tauku zudumu.

Kāpēc studenti labprāt ēd olbaltumvielas visu dienu

Šī lieliskā pētījuma izņemšana nav izlaist brokastis un iekļaut proteīnu, lai uzlabotu tauku dedzināšanu. Ēd olbaltumvielu muskuļiem Ēd olbaltumvielu visu dienu, lai stimulētu MPS. Viņi spēja izveidot agrākos pētījumus, kas patērēja mērenu olbaltumvielu g liesās liellopu gaļaskas ievērojami palielināja muskuļu proteīnu sintēzi MPS abās vecuma grupās.

tauku zudums kas veic svaru apmācību

Tomēr bija nesakritības ar aminoskābju salīdzinājumu, kas nozīmē, ka dzerot ātrāk uzņemt olbaltumvielu pulveri, nevis ēdot lēnāk pārstrādātu maltīti, piemēram, liellopu gaļu MPS. Joprojām bija lieliskas atsauksmes, jo tās stimulēja muskuļustaču viņi gribēja vairāk galīgu atbildi. Nesenais pētījums bija paredzēts, lai pierādītu, vai pārspīlēta olbaltumvielu uzņemšana g liesās liellopu gaļas vēl vairāk veicina MPS muskuļu augšanu.

Kā zaudēt svaru? 10 lietas par svara zudumu, par kuriem Jums nav zināms

Neiedziļinoties zinātniskā mumbo jumbo ķēdē, pētījuma rezultāti liecināja, ka ēšanas vai nu vidēji g, vai pārmērīgi g liesās liellopu gaļas bija tāda pati ietekme uz MPS. Viņi arī secināja, un izņemšanas laikā ir jāēd vairākas mērenas izmēra porcijas kvalitatīvas olbaltumvielas visu izlaižot brokastis tauku dedzināšana kā efektīvs veids, kā optimizēt " muskuļu augšanas potenciālu, vienlaikus ļaujot labāk kontrolēt kopējo enerģiju un barības vielu devu".

Bonus Takeaway!

maximus novājēšanas mašīna

Ēd olbaltumvielu visu dienu muskuļu augšanai. Piena piena daudzuma iegūšana dienas laikā veicina tauku zudumu un palielina liesās masas daudzumu.

Kā paātrināt metabolismu organismā

Sākot dienu ar pienu ar pietiekamu daudzumu olbaltumvielu, barības vielas barojas uz jūsu muskuļiem visu dienu. Tie, kas izaicina savu ķermeni ar pretestības treniņu, var prasīt vairāk proteīna. Mamerow et al. American Society of Nutrition.

veidi kā sākt svara zudumu

Diētiskās olbaltumvielu izplatīšanās pozitīvi ietekmē 24 stundu muskuļu proteīnu sintēzi veseliem pieaugušajiem. American Diēta asociācijas Vēstnesis.

Moderna kalpošana augstas kvalitātes olbaltumvielām maksimāli stimulē skeleta muskuļu proteīnu sintēzi jauniem un gados vecākiem cilvēkiem. Related Content.