Pāriet uz saturu

Griķi ir lēnu ogļhidrātu avots, ir zems tauku saturs, daudz dzelzs. Kājas nedaudz saliektas ceļos. Ļoti bieži svars apstājas, ja muskuļiem tiek dota liela spēka slodze, ja nav atbilstoša uztura. Ja vēlaties, jūs varat pierakstīties uz Aquaaerobics, kur jūs izpildīsiet sporta elementus instruktora uzraudzībā. Ja jūs jau esat pielāgojies slodzēm, jūs varat darīt piecas pieejas 20 reizes.

Vispirms jaunie censoņi nostiprina vispārējo fizisko sagatavotību un tikai tad ķeras klāt svarcelšanai. Treniņu pamatā ir daudzi un dažādi speciālie vingrinājumi, kas ļauj pilnvērtīgi un kvalitatīvi attīstīt vingrinājumu tehniku un pilnveidot fizisko sagatavotību.

Koordinācija, līdzsvars un lokanība — šo fizisko īpašību kopums ir pamatu pamats, kas ļaus sportistam vingrinājums veikt kvalitatīvi un tehniski pareizi. Lokanību ir būtiski attīstīt jau pirmajos treniņos, lai pilnvērtīgi apgūtu visu svarcelšanas tehniku un kustību kopumā. Spēka treniņos tiek nostiprinātas galvenās muskuļu grupas, īpašu akcentu liekot uz lielo muskuļu grupu, kāju, roku un muguras muskuļu attīstīšanau.

Spēka attīstīšana svarcelšanas treniņu procesā ieņem būtisku lomu, jo spēka treniņi veido stingru un stabilu ķermeni, kas ļauj pilnvērtīgi un kvalitatīvi piedalīties treniņu procesā un veicināt sportisko izaugsmi. Kāju, ko mēs izvirzījām, veido taisnu leņķi ceļgalā. Kāju, kas atrodas aiz, iztaisnotas.

kā es varu palikt tauku dedzināšanas zonā

Pamatojoties uz kājas kājām, kas tiek izvirzīts, pieauga. Mēs mainām kāju un atkārtojiet vingrinājumu. Mēs veicam divas - trīs pieejas desmit vingrinājumiem. Sīkāku informāciju par to, kā noņemt ausis uz gurniem ar šo uzdevumu, apskatiet video: 3. Squate Plae Squats paši ir ļoti efektīvas kustības ķermeņa apakšā. Squats dažādība efektīvi noņem "ausis" uz bempi un izvelk ass. Squatting ar uzlikt uz platuma pleciem, zeķes ir nedaudz izvietotas atsevišķi. Atpakaļ taisni, nelietojiet galvu.

Svarīgs izpildes noteikums - Sēžamvietas nedrīkst nolaist zemākus ceļus, jo šajā gadījumā galvenā slodze būs uz ceļa. Tajā pašā laikā jūs esat iesaistīts jagged muskuļos un četru galviņu muskuļos, kas veido reljefu meduscomb.

Skatīt arī: Darba programma Squats 30 dienas Lasīt vairāk no video: Piezīme! Apmierinātību var veikt ar hanteliem vai pudelēm, kas piepildītas ar ūdeni. Lunge veido skaistu facelift, noņem "Halifer". Izpildes tehnika: Kājas likt plašākus plecus, rokas uz jostas. Mēs veicam soli uz vienu kāju un saliekt to savā ceļā, nedaudz izliekas apakšējā mugurā. Mēs ielādējam kāju, kas saliekamies ceļgalā un izmantojiet citu iztaisnotu kāju kā atbalstu.

Mēs veicam vingrinājumu līdzīgi, mainot kājas. Mēs veicam divas - trīs pieejas piecpadsmit vingrinājumiem. Lai iegūtu sīkāku informāciju, apskatiet videoklipu: 5. RAIDs staigāšana Ar šādu pastaigu, augšstilba sānu un iekšējo virsmu un sēžamvietas muskuļi ir ļoti efektīvi ielādēti. Atpakaļ ir taisnas, augšstilba kājas, kuras mēs veicam soli, atrodas paralēli grīdai.

Kāju ceļgala, kas ir aiz, gandrīz pieskaroties grīdai. Par vingrošanu jums ir nepieciešama daudz vietasTā kā staigāšana tiek veikta aplī.

1 Gecede ZAYIFLATAN KÜR - 3 Kilo VER! (%100 Doğal)

Tāpēc ne visi var atrast iespēju to veikt mājās. Lasiet vairāk par video: Piezīme! Vasses var veikt ar hanteliem vai pudelēm 1,5 litri, kas piepildīti ar ūdeni. Sasmalcinot sēžamvietas ar savām rokām, jūs pamanāt, kā "Galifa" ir ievērojami samazināts.

Burn Fat - jūsu ķermeņa pagriešana tauku sadedzināšanas mašīnā

Tāpēc mūsu centieniem jābūt vērstiem uz sēžamvietu muskuļu stiprināšanu, kā arī augšstilba priekšējo un sānu virsmu. Ir svarīgi uzsākt tauku noguldījumus "Halifa" jomā. Pirmajā gadījumā Mēs palīdzēsim īpašiem vingrinājumiem, lai noņemtu ausis uz gurniem un padarīt muskuļus ar elastīgu.

kā es varu palikt tauku dedzināšanas zonā

Bet sekundē - diēta ar kaloriju produktu ierobežošanu. Mēģiniet izvairīties no saldām gāzētiem dzērieniem, cepšanai, taukainiem un ceptiem produktiem. Dod priekšroku fermentētiem fermentētiem, biezpiena, dārzeņu ēdieniem. Apģērbu apmācībai jābūt brīviem un ne-ierobežojošiem kustībām; Sākt treniņu ar iesildīšanu un sasilšanu - tāpēc jūs būsiet no traumām un stiepjas; Treneri ir ieteicams kā treniņš vienu - divas minūtes, lai uzvarētu uz vietas un lēkt.

Krūts tauku nekrozes problēma ir tā, ka tā bieži izskatās un jūtas kā krūts vēzis, un tā var izskatīties kā krūts vēzis mammogrammā, kaut arī tas ir labdabīgs.

Patiesībā simptomi var būt biedējoši, ja esat iepazinušies ar krūts vēža simptomiem. Daži cilvēki ir nobijies, domājot par to, kā viņu ārsti var būt pārliecināti, ka viņiem ir tikai krūts tauku nekroze. Tauku nekroze var būt daudzveidīga un var būt grūti diagnosticējama. Apskatīsim krūts tauku nekrozes simptomus, cēloņus un ārstēšanu, kā arī to, kā jūs un Jūsu ārsts var noteikt, ka tas ir tas, kas izraisa jūsu vienreizēju. Kas ir krūts tauku nekroze? Tauku nekroze ir labdabīgs krūts stāvoklis, kas var rasties krūtīs.

Tas sastāv no taukaudiem, kas ir sabojāti, ievainoti vai ir miruši. Tauku nekroze var rasties pēc jebkāda veida krūšu operācijas, sākot no biopsijas līdz rekonstrukcijai vai jebkāda veida krūts traumām. Kad taukaudi ir ievainoti vai miruši, tas var pakāpeniski pārvērsties rētaudos vai var tikt savākts kā šķidrums eļļas cistānā.

Tauku nekroze neizraisa krūts vēža attīstību, bet dažkārt tā var izraisīt krūts sāpes. Citi tauku nekrozes nosacījumi: Nieru radīšana, ko rada tauku nekrozes diagnoze, ir to terminu skaits, kurus izmanto, lai aprakstītu to, kas nozīmē to pašu. Tauku dedzināšanas padoms Nr. Kaut arī daudzi cilvēki vairāk uzmanības pievērš svara samazināšanai sirdij, nav šaubu, ka spēka apmācība ir svarīgs elements jebkurā svara zuduma rutīnā.

Tikai daži ieguvumi ir šādi: Saglabā muskuļu masu. Ja jūs uzturam zaudēt svaru, jūs patiešām riskējat zaudēt muskuļus, kā arī taukus. Muskuļi ir metaboliski aktīvitādēļ, zaudējot kā es varu palikt tauku dedzināšanas zonā, jūs arī zaudējat papildus kaloriju sadedzinātus muskuļus. Saglabā vielmaiņas procesus. Pacelšanas svars un muskuļu uzturēšana palīdz uzturēt vielmaiņu, pat ja jūs samazināt savas kalorijas. Palīdz jums sadedzināt papildus kalorijas. Tas nozīmē, ka treniņu laikā jūs sadedzināt kalorijas, bet jūsu ķermenis turpina sadedzināt kalorijas pat pēc treniņa, lai ļautu jūsu ķermenim atgriezties iepriekšējā stāvoklī.

Lai sāktu, izvēlieties Basic Total Body Workout un veiciet to divas reizes nedēļā vismaz vienu dienu starp tām. Kad jūs stiprinātos, jūs veicat vairāk vingrinājumu, paaugstina svaru vai pievieno vairāk spēka treniņu dienu.

Var paiet dažas nedēļas, bet galu galā jūs redzēsiet atšķirību jūsu ķermenī - kā tas jūtas un kā tas izskatās. Ja vēlaties izveidot strukturētāku programmu, izmēģiniet šo četru nedēļu lēnās veidošanas programmu, kurā iekļauts sirdsdarbības grafiks un spēka treniņi, kas ļauj pakāpeniski palielināt intensitāti 4 nedēļu laikā.

Nav nekāda sakara ar to, ka, kad runa ir par vairāk tauku sadedzināšanu, mums ir jāstrādā pie tā. Tagad, pateicoties ķīmijai, lielāko daļu šo produktu var uzglabāt apmēram sešus mēnešus.

Desas Mūsdienās ir diezgan grūti atrast desu, kas būtu izgatavota tikai no gaļas. Dažos gadījumos neskaidri ražotāji vieni pievieno vieni. Garšvielas, pipari, sāls un garša stabilizatori - tas viss izraisa slāpes un apetīti. Tā rezultātā jūs dzert vairāk nekā vienu tasi tējas uzreiz un ēdiet visas četras sviestmaizes, nevis vienu. Attiecībā uz taukainiem produktiem tas parasti ir vairāk nekā trīsdesmit procenti.

Kas nonsense ...

Tāpēc dietologi iesaka aizstāt šādus produktus ar zivīm vai vistas gaļu. Ārkārtējos gadījumos ir desa mājās.

Protams, pat mājas produktus nevar izmantot pārāk bieži. Saldumi Šokolāde, kūkas, cupcakes, saldumi - visu to var aizstāt ar mazāk kaloriju produktiem.

Tātad, piemēram, nevis cukura tējas vajadzētu gulēt medu, nevis saldumus, tas ir labāk ēst žāvētus augļus. Lover saldējuma, visticamāk, pamanīs atšķirību starp krēmveida un uztura.

Rieksti un sēklas Simts gramos attīrītas sēklas ir tik daudz simtiem kilokaloriju. Protams, ja tie ir mēreni daļās, netiks kaitējums. Bet laikā, lai apturētu un neēdat visu paketi - tas ir tikai vienības tikai vienībām. Tas pats attiecas uz riekstiem.

kā es varu palikt tauku dedzināšanas zonā

Meiteņu pazemināšana nedēļā jūs varat ēst ne vairāk kā desmit bedrītes nesālītu Indijas, pistāciju vai zemesriekstiem. Kādi produkti jāievieš diētā Atcerieties, ka personai jāizmanto vismaz divi litri šķidruma.

Tas ir labākais, ja tas ir parastais attīrīts ūdens bez gāzes. Tas palīdz apmierināt apetīti uz brīdi, paātrina vielmaiņu un noņem toksīnus no ķermeņa. Vai jūs vēlētos noņemt taukus no gurniem?

Tad dzert glāzi silta minerālūdens pusstundu pirms ēšanas. Pateicoties tam, jūs ēdīsiet tieši tik daudz, cik nepieciešams saglabāt spēkus, bet ne vairāk.

Vistas, zivis, piens Kopumā jums vajadzētu izmantot pēc iespējas vairāk proteīna produktu. Izvēloties sastāvdaļu un gatavošanas metodi, norādiet, vai pārtika būs viegli uzsūcas. Tātad, piemēram, vārītas filejas vai ceptas zivis satur vairāk izdevīgu vielu un mazāk kaloriju. Ceptajos ēdienos tajā ir ne tikai tauki, bet arī kancerogēni, kas slikti ietekmē cilvēka ķermeni.

Izstrādājot izvēlnes, uzziniet, kā pareizi apvienot produktus. Vārītas vistas stendi ar rīsiem un lašiem vai skumberiem - ar griķiem. Tas būs jauki, ja vismaz reizi nedēļā jūs dzerat banānu vai zemeņu piena kokteili. Lūdzu, ņemiet vērā, ka, ja jūs novērst atlikušās sastāvdaļas no diētas, kas satur ogļhidrātus un taukus, jūs varat apdraudēt savu veselību. Augļi Katru reizi, kad vēlaties ēst nepareizā laikā, ēst uz ābolu. Arbūzs, melone, vīnogas ir labi dzelējas. Ziemā vislabāk iegādāties kivi un citrusus.

Šie augļi ne tikai palīdzēs no iekšpuses no iekšpuses no kā es varu palikt tauku dedzināšanas zonā, bet arī būs piesātināts ar jūsu ķermeni ar vitamīniem.

Žāvēti augļi Mēs varam ēst žāvētus augļus, ko žāvē parastā Dedovsky metode - zem saules. Iepirkšanās delikateses, neskatoties uz spilgtumu un pievilcību, vairumā gadījumu ir ļoti kaitīga. Ražotāji sagatavo tos jaunām tehnoloģijām, tas ir, pirmajā aerosola ar ķīmiskiem šķīdumiem, pēc tam ievieto īpašā traukā. Tur augļi sasniedz vēlamo stāvokli uz pāris dienām.

Šādos produktos ir praktiski nav noderīga. Sports palīdz tikt galā ar jebkuru problēmu Staigāšana Diemžēl rūpnieciskais progress ir ievērojami ietekmējis cilvēku veselību. Autobusi, automašīnas, lifti - vienā pusē, tas viss atvieglo dzīvi, un no otras puses, tas noved pie muskuļu atrofijas un liekā svara izskats.

Piezīme, visbiežāk tauku iekšpusē gūžas un sēžamvietas sāk augt pēc tam, kad meitene ir pārstādīta uz personīgo transportu. Protams, nokļūt līdz tuvākajam veikalam ir daudz ātrāks un vieglāk nekā piecas minūtes. Bet no tā nebūs nekādu labumu veselībai. Tātad, pirmsākumiem mēģiniet pārvietoties pēc iespējas vairāk.

Dienā piešķirt vismaz pusstundu vienā pastaigā parkā. Lai muskuļi ir saspringti, pārliecinieties, ka uzdot ātru tempu. Galu galā jums vajadzētu justies viegli patīkamu nogurumu jūsu kājām.

Traumas Padomi, kā atrisināt problēmu: kā ātri atbrīvoties no ausīm uz sāniem. Kā noņemt ausis no sāniem uz gurniem.

Pēc atgriešanās mājās, pārī kājas kumelīšu drosmīgi un uz ādas uzklājiet barības vielu krēmu. Pat ja jūs dzīvojat piektajā stāvā, mēģiniet pārvarēt šo attālumu pats. Meitenes, kurām nav veselības problēmas, ir ieteicamas apmēram desmit minūtes, lai palaistu soļus.

Apavi tajā pašā laikā jābūt pēc iespējas ērtākam, lai nesabojātu potītes. Velosipēds Velosipēds ir lieliska alternatīva automašīnai. Pirmkārt, jums nav stāvēt daudzu stundu satiksmes sastrēgumos. Jūs vienmēr un iet visur. Vai jūs domājat, ka tas ir zemāks par jūsu cieņu? Holandē, pat deputāti un uzņēmēji dod priekšroku divriteņu biedram. Šāds transports ne tikai ļauj droši saglabāt benzīnu, bet nekaitē videi. Otrkārt, tas ir jautri. Un, vēl svarīgāk, mēnesī pēc tam, kad jūs pārtraucat velosipēdu, jūsu ķermenis sāks mainīties.

Tauki tiks noņemti no augšstilbu iekšpuses, sēžamvietas tiks izvilktas, kāju kaviārs ir nodarīts. Tomēr, lai atmest braukt būs pārstāvji no skaista dzimuma, kurām ir problēmas ar sirds un asinsvadu sistēmu un locītavām. Skrituļslidošana Ja mūsu valstī uz veltņiem attiecas uz jauniešu izklaidi, tad Eiropā tos aizvien vairāk dod priekšroku vecākās vecuma kategorijas cilvēkiem. Fakts ir tāds, ka braukšanas laikā slodze tiek dota ne tikai uz kājām, bet arī uz visu organismu.

Rezultātā tiek uzlabota muskuļu un skeleta sistēmas darbība, parādās tauku no sēžamvietām, ceļiem, kāju iekšējā puse ir lieliska uzstājība.

Starp citu, slidas parastā vai rullīšu ir diezgan laba alternatīva darbībai. Peldošs Ja rodas problēmas, pārliecinieties, ka iegādājaties abonementu baseinā. Ja vēlaties, jūs varat pierakstīties uz Aquaaerobics, kur jūs izpildīsiet sporta elementus instruktora uzraudzībā. Tas ne tikai peldēties no sāniem uz sānu. Tas ir diezgan ekspertu izstrādāto vingrinājumu klāsts. Cilvēki, kuri nolēma sevi apmācīt un izvēlējās savvaļas ūdeni upi, ezerukur nav glābēju, tam jābūt īpašam piesardzībai.

Nekad nepelciet dziļumu, ja ūdens ir auksts vai jūs vienkārši mīkstināts. Šādā gadījumā muskuļi var samazināt krampjus. Dejas Latina, Salsa, Pole-deja, solis - visos šajos virzienos, dubultā slodze ir tieši uz ķermeņa apakšā. Jums pat nav sēdēt uz diētu, lai noņemtu taukus no ICR un kāju iekšpuses.

Vingrinājumi ārpusē

Liekais svars atstās daudz ātrāk nekā tad, ja jūs sadedzināsiet sporta zāli. Rīta un vakara uzlāde Darot mājās patstāvīgi, jūs, visticamāk, zaudēs vairāk nekā divas vai trīs kilogramus. Bet, lai saglabātu sevi formā, vēl ir vērts padarīt elementāru maksu katru rītu. Tas ļaus jums uzmundrināt un nebūs aizmigt darbā. Arī tad, ja jūs nepiedalīsieties sporta zālē, vingrojumu kopums jāveic divas reizes nedēļā, lai panāktu muskuļus tonī. Vingrinājums Pirmais: Pēdu pieaugums Gulēt labajā pusē, dodieties uz elkoņa, nodot otro roku virs galvas.

Uz reižu rēķina, kreisā kāja pacelties, uz rēķina divas - izlaist. Mēs izgatavojam trīs pieejas piecdesmit reizes. Atpūsšanas laikā potīte netiek ievietota uz grīdas un saglabā piecpadsmit centimetrus no virsmas.

Atšķirība starp iekšējo tauku saturu no subkutānas

Vingrinājums Otrais: Kitty Kļūt par visiem četriem. Ātrā tempā paceliet labo un kreiso kāju četrdesmit reizes. Tajā pašā laikā ir jābaro, un galva pacelsies pēc iespējas vairāk ideālā gadījumā tas būtu jāsaskaras ar zeķēm. Tas ļaus ne tikai sadedzināt taukus, bet arī attīstīt elastību. Vingrinājums Trešais: izkārnījumi Ievietojiet kāju uz plecu platuma, saliekt kājas ceļos, it kā jūs sēdētu uz krēsliem.

kā es varu palikt tauku dedzināšanas zonā

Uzmanieties no pozas - aizmugurē jāpaliek gluda visu laiku. Šajā pozīcijā jūs atradīsiet apmēram piecas minūtes, līdz muskuļi sākas sāpes. Tad ievietojiet plaukstas uz ceļiem un sākt sēžot uz augšu un uz leju. Divas minūtes vēlāk iet uz grīdas un turpiniet veikt šīs kustības.

Pirmajos divos vai trīs mēnešos jums būs grūti izpildīt pat pusi no šiem vingrinājumiem. Nākotnē jūs varat pakāpeniski palielināt slodzi. Lai izdarītu pareizo pozīciju, vispirms izmantojiet parasto izkārnījumu.

Tātad, ērti sēžot uz tā, tad uzmanīgi noņemiet to no sevis. Ja pēc tam jūs nezaudējat līdzsvaru, tas nozīmē, ka jūs esat darījuši visu pareizi. Ceturtais vingrinājums: iegurņa lifts Gulēt uz muguras, ielieciet kājas pie sēžamvietas un nogremdējiet tos ar plaukstām. Ātrā tempā piecdesmit reizes paceliet un pazemina iegurni.

kā es varu palikt tauku dedzināšanas zonā

Laužot starp pieejām, aizkavējiet ķermeni divu minūšu laikā. Atkārtojiet trīs vai četras reizes, atkarībā no fiziskās apmācības.

Trīs galvenie noteikumi Kā noņemt malas mājās vai sporta zālē

Mūsdienīgas dāmas un Zozh Slikto ieradumu noraidīšana Diemžēl mūsu laikā tikai vienības vada veselīgu dzīvesveidu. Saskaņā ar statistiku, gandrīz katru otro meiteni vismaz vienu reizi savā dzīvē izmēģināja alkoholu un cigaretes. Kaitīgie ieradumi, kas daiļūst, to organismu ļoti ietekmē. Un, ja skaistā dzimuma pārstāvis vēlas atbrīvoties no atkarības, ķermenis strauji reaģē uz nikotīna trūkumu.

Tā rezultātā parādās papildu kilogrami, un tauki sāk augt. Lai samazinātu negatīvas sekas līdz minimumam un neatgūstiet pēc cigarešu atteikuma, šajā periodā ieteicams sniegt vitamīna kursu. Nav nepieciešams iegādāties dārgas tabletes, jūs varat iegādāties parasto drage farmācijā. Viņi nodrošinās katrai meitenei. Ķermeņa kopšana Ja tauki sāka parādīties uz kājām, tauki sāka parādīties, bet citas ķermeņa daļas paliek normāli un nekādā veidā nemainās, nekavējoties attiecas uz ārstu.

Starp citu, pilnīga medicīniskā pārbaude jāveic vismaz reizi gadā. Un, protams, vismaz reizi mēnesī ieteicams kafija kā svara zuduma atbalsts uz vannu vai spa. Iepriekš neaizmirstiet konsultēties ar speciālistu. Pirms sildītāja ķermenis ir berzēts ar medu vai alkoholu, kura ir paātrināta vielmaiņas process, svīšana palielinās.

Tā rezultātā tauki burtiski kūst un atstāj caur porām. Lai iegūtu vairāk efektu, lūdziet iet cauri slotas problēmu zonām. Sauna Pirts no vannas ar sausu karstu gaisu līdz divdesmit procentiem no mitrumakas, starp citu, ietekmē cilvēka ķermeni.

Šeit ieteicams staigāt uz meitenēm, kurām ir problēmas ar vielmaiņu un ādu. Pēc tvaika telpas jūs varat veikt masāžu, lai atbrīvotos no subkutānas tauku vai celulīta. Skrubis un ietīšana Jūs varat darīt wraps kā skaistumkopšanas salonos un mājās. Pirmajā gadījumā kosmetologs izmantos īpašus krēmus un eļļas.

TAKS iekārtas veicina ātru novājēšanu. Bet, ja jums nav iespēju vai vēlme doties uz spa, šādas procedūras var veikt neatkarīgi.