Pāriet uz saturu

Izveidojiet kaloriju deficītu Saskaņā ar Mayo klīniku, ja izveidojat a kaloriju deficīts no līdz kalorijām dienā, nedēļā var zaudēt aptuveni 1 līdz 2 mārciņas tauku. Turklāt, neveicot visu sirdi treniņā, rodas slikta forma, kas var izraisīt ievainojumus. Kā jūs zināt, pēdējais palīdz nekā pat visintensīvākie treniņi. Fakts ir tāds, ka jums vajadzētu justies ērti. Eliptiski treniņi, apmēram kaloriju stundā vai vismaz tas ir tas, ko saka mašīna Elipsveida nav tik efektīva, kā jūs varētu domāt. Noteikti iekļaujiet uzturā avokado, jo tas nodrošinās līdz pat 20 vielām, kas nepieciešamas paātrinātai vielmaiņai, ieskaitot folskābi un L-karnitīnu, luteīnu.

Šeit ir apkopoti 18 lieliski diētas padomi efektīvam celulīta samazināšanai.

Ideāls tauku zaudēšanas svara celšanas treniņš

Ņemiet vērā, ka šī ir otrā lapa divu lappušu rakstam par uzturu un celulīta mazināšanu. Ja esat nokavējis raksta pirmo lapu, noklikšķiniet šeit. Lai zaudētu svaru, jums būs jārada kaloriju deficīts, vai nu samazinot kaloriju patēriņu no pārtikas produktiem, lai jūsu ķermenim būtu jāizmanto enerģijas rezerves piemēram, tauki, kas uzkrājas jūsu ķermenīvai palielinot fiziskās aktivitātes. Lai zaudētu 1 mārciņu nedēļā, jums jārada deficīts kalorijas nedēļā.

Eksperti parasti iesaka izveidot kaloriju deficītu no līdz nedēļā veselīgam un veiksmīgam svara zudumam. Lai zaudētu 1 mārciņu nedēļā, jums ir jāizveido nedēļas deficīts kalorijas. Ārkārtējs deficīts deficīts vairāk nekā 7 —10 kalorijas nedēļā var apdraudēt ķermeņa funkcijas un pat izraisīt sirds ritma traucējumus, kas var būt letāli.

Turklāt pārāk daudz kaloriju samazināšana var izraisīt paātrinātu liesās muskuļu masas zudumu. Tas nav vēlams, jo muskuļi palīdz nostiprināt un tonizēt apgabalus, kurus visvairāk skāris celulīts, bet arī tāpēc, ka muskuļi sadedzina ievērojamu daudzumu kaloriju pat tad, ja mēs neko nedarām.

Papildus patērēto kaloriju daudzuma ierobežošanai cilvēkiem ar lieko svaru jāpievērš uzmanība ikdienas kaloriju patēriņa laikam. Parasti ieteicams sadalīt kalorijas visu dienu, ieturot nelielas maltītes. Tas saglabās vielmaiņas dūkoņu un samazinās tieksmi pēc saldumiem un cietes. Tas arī rada spiedienu uz limfātisko sistēmu, apgrūtinot toksīnu izvadīšanu no ķermeņa. Alkoholā ir arī daudz kaloriju 7 kalorijas uz gramu, gandrīz tikpat daudz kā gramā taukuun tas samazina no asinīm iztīrīto tauku daudzumu.

tauku zudumu novēršana

Turklāt tas noārda B6 vitamīnu, kas sistēma 10 svara zudumu atsauksmes viens kā sadedzināt 1 lb tauku dienā svarīgākajiem vitamīniem cīņā pret celulītu.

Liela uztura tauku uzņemšana var saasināt celulītu, jo taukos ir daudz kaloriju, kas var izraisīt svara pieaugumu.

apģērbu izmainīšana pēc svara zuduma

Tauki satur vairāk nekā divas reizes vairāk kaloriju nekā olbaltumvielas vai ogļhidrāti. Gramu tauku nodrošina 9 kalorijas 39 kJturpretī grams ogļhidrātu vai olbaltumvielu satur 4 kalorijas 16,8 kJ. Turklāt, pretēji vispārpieņemtajam uzskatam, tauki ir vissliktākais no visiem makroelementiem jūs kļūstat izsalcis ātrāk pēc taukainas maltītes nekā maltīte, kurā ir daudz šķiedrvielu bagātu ogļhidrātu vai olbaltumvielu.

Kāda veida svara celšana sadedzina visvairāk tauku? - Glābšanas Sākums -

EFA - atrodami riekstos, sēklās, treknās zivīs un nerafinētos veselos graudos - ir nepieciešami pareizai ķermeņa darbībai. Tomēr ir svarīgi pilnībā neizņemt visus taukus no uztura. Neaizstājamās taukskābes EFA - lielos daudzumos atrodamas tādos pārtikas produktos kā rieksti, sēklas, treknās zivis un nerafinēti veseli graudi - ir absolūti nepieciešamas pareizai ķermeņa darbībai.

  • 5 skrejceļš Hacks, kas var palīdzēt noskūt vairāk mārciņu - Svara Zudums
  • Labās ziņas: Skriešana uz skrejceliņa var pārejiet no nogurdinoša pārgājiena uz ātru tauku sadedzināšanu.
  • Labākais veids, kā zaudēt taukus - Piemērotība -
  • Labākā diēta celulīta mazināšanai (turpinājums) - Ēdiens -

Šos taukus organisms nespēj sintezēt, tāpēc tie ir jāiegūst ar uzturu. Turpretī vajadzētu izvairīties no piesātinātajiem taukiem, kas atrodami pārtikā no dzīvnieku izcelsmes avotiem, piemēram, gaļas un piena. Ir pierādīts, ka šie tauki veicina tauku uzkrāšanos un svara pieaugumu vairāk nekā nepiesātinātie EFA.

Ķermenim ir nepieciešami piesātinātie tauki ļoti mazos daudzumos noteiktiem mērķiem, bet organisms spēj sintezēt savas piesātinātās taukskābes kad nepieciešams. Trans -tauki, kas ir vēl viens tauku veids, ir pilnībā jāizslēdz no uztura. Šie tauki veidojas ķīmiskā procesā, ko pārtikas ražotāji izmanto, lai šķidrās eļļas pārvērstu cietos taukos un palielinātu pārtikas produktu glabāšanas laiku.

Visbiežāk tos var atrast ceptos ēdienos, dārzeņu saīsinājumos, cietajā margarīnā, cepumos, krekeros, čipsos un maizes izstrādājumos.

Kāpēc parādās

Papildus citām kaitīgajām sekām uz veselību, transtauki var izraisīt lielāku kopējo ķermeņa svaru, pat ja tiek kontrolēts kopējais kaloriju daudzums. Vienā pētījumā ar dzīvniekiem pērtiķu tēviņi tika baroti vai nu ar rietumu stila diētu, kas satur transtaukskābes, vai ar diētu, kas satur mononepiesātinātos taukus, piemēram, olīveļļu. Visi pērtiķi saņēma vienādu, pieticīgu kaloriju daudzumu. Ūdens palīdz izvadīt toksīnus, kas var veicināt celulīta veidošanos.

2. Treniņi, kas apgalvo, ka liek jums izskatīties kā “dejotājam”, aptuveni 350 kaloriju stundā

Arī nepietiekama ūdens padeve var izraisīt ūdens aizturi, jo ķermenis saglabā ūdeni, lai to kompensētu, pasliktinot celulīta parādīšanos. Ūdens izskalo toksīnus, kas var saasināt labākais eļļu sadedzināt taukus. Turklāt liels ūdens patēriņš var veicināt tauku zudumu vairākos veidos. Pirmkārt, ūdens nesatur kalorijas, bet var palielināt sāta sajūtu. Patiesībā ir ierosināts, ka, dzerot lielu daudzumu ledus auksta ūdens, patiesībā varētu sadedzināt kalorijas.

Tas ir tāpēc, ka ledus ūdens, nonākot ķermenī, ir jāsasilda līdz ķermeņa temperatūrai, kas prasa enerģiju kalorijas.

Patērējot 2 litrus ledus ūdens dienā, tiktu sadedzinātas aptuveni 70 papildu kalorijas. Otrkārt, uzturoties labi hidratētā veidā, ķermenis tiek izmantots nierēm, nevis aknām, lai likvidētu atkritumus. Viena no aknu galvenajām funkcijām ir enerģijas kā sadedzināt 1 lb tauku dienā no uzkrātajiem ķermeņa taukiem.

Ja aknām nav jākoncentrējas uz atkritumu izvadīšanu, tās var koncentrēties uz ķermeņa tauku mobilizāciju. Pretcelulīta diētai vajadzētu koncentrēties uz cieti saturošiem pārtikas produktiem un ierobežot patērēto cukuru daudzumu.

Vienā pētījumā pētnieki deva 14 veseliem cilvēkiem dzērienu, kas satur 75 gramus glikozes - vienkāršāko cukura veidu.

3 SVARA ZAUDĒŠANAS HACKI, KAS PALĪDZ ZAUDĒT 10 MĀRCIŅAS 2 NEDĒĻĀS - FITNESA 2

Šis daudzums ir aptuveni līdzvērtīgs cukura saturam divās kolas dzēriena kannās. Kontroles grupai tika dots dzēriens, kas sastāv no ūdens un mākslīgā saldinātāja saharīna. Asins paraugi atklāja, ka brīvo radikāļu veidošanās testa subjektos ievērojami palielinājās, savukārt kontroles grupā brīvo radikāļu veidošanās nemainījās. Brīvie radikāļi var uzlabot celulīta izskatu, sabojājot veselīgu kolagēnu un elastīnu.

Papildus veicina celulīta veidošanos, bojājot saistaudus, diēta ar vienkāršiem cukuriem var pasliktināt celulīta izskatu palielinot tauku uzkrāšanos organismā.

3 svara zaudēšanas hacki, kas palīdz zaudēt 10 mārciņas 2 nedēļās

Tas ir tāpēc, ka vienkāršie cukuri un rafinētie ogļhidrāti parasti izraisa strauju cukura līmeņa paaugstināšanos asinīs, kas savukārt izraisa vairāk tauku uzkrāšanos organismā.

Pārmērīgs cukura daudzums asinīs var izraisīt arī asinsvadu bojājumus, kas var traucēt asinsriti zonās, kurās ir celulīts. Turklāt cukurs var saasināt celulītu, iztukšojot organismu no dažām svarīgām celulīta apkarošanas barības vielām, ieskaitot E vitamīnu, C vitamīnu un kāliju.

Svarīgākās aminoskābes kolagēna un elastīna ražošanai ietver glicīnu, prolīnu un licīnu. Šīs trīs aminoskābes ir bagātas vairākos pārtikas produktos, ieskaitot zivis, olas, gaļu, pupiņas, riekstus un sēklas.

strauja tauku zudumu ketogenic

Lai veidotos spēcīgs kolagēns, prolīnam un lizīnam nepieciešami daži kofaktori, piemēram, C vitamīns, dzelzs un mangāns. Papildus spēcīgu saistaudu veidošanās atbalstam, olbaltumvielas palīdz veidot muskuļusun jo vairāk muskuļu jums ir, jo vairāk slimming ēd vistas krūtiņas jūs sadedzināt pat miera stāvoklī.

Kā izskatās zemādas tauki?

Turklāt pietiekams olbaltumvielu daudzums palīdz cīnīties pret ūdens aizturi. Līdz ar to uztura šķiedrvielas nesniedz kalorijas.

  • Kā sadedzināt vēdera lejasdaļas taukus - Veselība -
  • Kā vienreiz un uz visiem laikiem noņemt zemādas taukus no vēdera.

Turklāt šķiedrvielām bagāti pārtikas produkti parasti prasa vairāk košļāšanas, kas dod ķermenim laiku saprast, ka tas ir pilns smadzenes atrodas apmēram 10 minūtes aiz vēdera. Tas savukārt var novērst pārēšanās. Pārtikas produkti ar augstu šķiedrvielu saturu arī liek maltītēm ilgāk, tāpēc jūs ilgāku laiku jūtaties pilnīgi. Turklāt šķīstošā šķiedra - šķiedras veids, kas veido želeju gremošanas traktā - izskalo atkritumus un toksīnus, kas varētu veicināt celulīta veidošanos.

Tas savukārt palielina ātrumu, kādā organisms sadedzina ogļhidrātus un taukus. Ietekme uz vielmaiņas ātrumu sasniedza minūtes pēc kapsaicīna lietošanas un ilga līdz 3 stundām. Saskaņā ar pētījumiem kapsaicīns var arī nomākt apetīti un samazināt ēdienreizes laikā patērēto kaloriju daudzumu: vienā pētījumā pusei pacientu tika dota tomātu sula ar čili pulveri, bet pārējie to dzēra tīri.

Svaigas Publikācijas.