Pāriet uz saturu

Skrienot tauku dedzināšanas zonā, ķermenis iemācās pēc iespējas efektīvāk sadedzināt taukus. Kardio treniņš Kardio treniņus tomēr, tāpat kā spēka treniņus un, kaut kas mums saka, arī citus treniņus ieskauj leģendas. Turklāt jūs, iespējams, pat nezināt, ka kardio ir labākais treniņš, lai tehniski zaudētu svaru. Jāatceras, ka jums jāuzklausa ķermeņa sajūtas.

Veiksme Šie super-efektīvie triki samazinās vēdera tauku un gūžas izmēru Kad runa ir kā sadedzināt tauku hiit tauku zaudēšanu no vēdera un gurniem, vislabākā stratēģija ir tīras diētas un efektīva vingrojumu režīma apvienojums. Daži no mums noteiktos apgabalos pārvadā vairāk kā noņemt taukus no maniem augšstilbiem nekā citi.

Vai jūs varat veikt slepenu diētu vai treniņu plānu, lai mērķētu taukus tikai vēderā un gurnos? Bet vai jūs varat veikt diētas un treniņu plānu, kas noņem taukus no visa ķermeņa, ieskaitot vēderu un gurnus?

Kā samazināt vēdera tauku un gūžas izmēru Vissvarīgākais, kas jāatceras, mēģinot notievēt vidukli un gurnus, ir tas, ka ar noteiktu vingrinājumu vai diētu nevar tieši novirzīt taukus uz vienu ķermeņa daļu. Lai samazinātu vēdera tauku daudzumu, mēģiniet uzturēt kaloriju deficītu aptuveni kaloriju dienā un regulāri samaisiet kardio un spēka treniņus. Mīts par taukiem Jūs nevarat mērķēt tauku šūnas uz savu ķermeni. Jūs varat darīt tūkstošiem vēdera kruķu, bet tas notiks nē noņemt vēdera taukus.

Jūs varat darīt tūkstošiem squats un lunges visā sporta zāles grīdā, bet tas notiks nē noņemt taukus no gurniem.

Vietas samazināšana ir nē iespējams. Tauki tiek glabāti tauku šūnās, kuras tiek glabātas visā jūsu ķermenī. Dažiem cilvēkiem ir vairāk taukaudu vēderā, gurnos, kājās vai pat rokās.

Svara zaudēšanas faktori

Lai sadedzinātu taukus, jūsu ķermenim jāspēj tos metabolizēt. Ir trīs galvenās pārtikas grupas: olbaltumvielas, ogļhidrāti un tauki. Olbaltumvielas izmanto, lai veidotu jūsu muskuļus, ogļhidrātus galvenokārt izmanto enerģijai, un taukus var izmantot citu šūnu funkciju metabolizēšanai. Ķermeņa enerģijas avots ir ogļhidrāti cukuri.

cik intermitent badošanās padara svara zudumu tik viegli lpg slimming mašīna

Kad mums trūkst ogļhidrātu, ķermenis enerģiju izmanto taukos. Tātad, kad runa ir par diētu, vispārējais mērķis ir samazināt kaloriju daudzumu zem tā, ko jūs dedzināt šādā veidā, jūsu ķermenis mobilizē uzkrāto tauku daudzumu un pārvērš to izmantojamā enerģijā.

To darot, jūs sadedzināt taukus no visa ķermeņa, kas pakļauj jūsu seksīgajiem gurniem un plakanu kā sadedzināt tauku hiit Tauku veids, kuru vēlaties zaudēt Ir divi galvenie tauku veidi. Zemādas tauki atrodas tieši zem ādas, kas ne vienmēr ir bīstams jūsu veselībai. No otras puses, viscerālie tauki atrodas vēderā un apkārtējos dzīvībai svarīgos orgānos, un tie var iefiltrēties aknās un citos orgānos.

svara zuduma novērtēšanas jautājumi paātriniet tauku zudumu

Viscerālie tauki ir saistīti ar sliktu holesterīnu, hipertensiju, diabētu, sirds slimībām un insultu. Jūs nevarat redzēt iekšējos taukus. Tātad, kaut arī kāds var izskatīties plāns, ja iekšēji ir daudz iekšējo tauku, viņi ir pakļauti paaugstinātam veselības apdraudējumam. Tomēr pētījumi rāda, ka parasti tiem, kuriem ir daudz vēdera un gūžas tauku, ir arī daudz iekšējo tauku. Vīriešiem ar vidukli virs 40 collām un sievietēm ar vidukli virs 35 collām ir paaugstināta iekšējo tauku palielināšanās iespējamība.

Tātad, ja vēlaties samazināt veselības riskus - un izskatīties lieliski - jūsu mērķim vajadzētu būt sākt samazināt kaloriju daudzumu un vairāk sportot. Viscerālie tauki ir metaboliski aktīvāki, tāpēc, sākot diētu un vingrojot, jūs, visticamāk, zaudēsit viscerālos taukus pirms zemādas taukiem.

Neuztraucieties, jo, kaut arī jums joprojām var būt vēdera tauku, skatoties spogulī, ja skala samazinās, jūs, visticamāk, zaudējāt iekšējos taukus, kas padara jūs veselīgāku. Tātad turpiniet kursu, un tad arī sadedzināsiet zemādas taukus!

Gabriels Bau - Sports -

Visefektīvākās diētas paņēmieni tauku zaudēšanai Runājot par tauku zaudēšanu, es vēlos, lai jūs domājat par diētu un fiziskiem vingrinājumiem divējādi. Diētas ievērošana palīdzēs samazināt kaloriju daudzumu, tāpēc vingrinājums var efektīvi noņemt taukus.

Jūs nevarat iztikt bez otra. Patiesībā es iestātos par to, ka diēta ir vissvarīgākā lieta. Padomā par to. Ja dienā sadedzināt kalorijas un patērējat kalorijas, jūs sadedzināt vairāk, nekā ēdis. Tātad jūs sāktu sadedzināt taukus. Tomēr, ja dienā sadedzinātu kalorijas, bet naktī ēdat saistoši un patērētu kalorijas dienā, jūs nezaudētu taukus. Jūs iegūtu svaru! Vienkāršākā maiņa ir ēst mazāk kaloriju.

Bet to ir visgrūtāk izdarīt kārdinājuma dēļ ēst citus ēdienus.

vai lēkt roping sadedzina roku taukus f45 ķermeņa tauku zudums

Sāciet ar ēšanas biežāku ēšanu. Tā vietā, lai 3 ēdienreizes dienā, ēst mazākas ēdienreizes. Izmantojot porciju kontroli un pastāvīgi ēdot ik pēc stundām, jūs, visticamāk, paliksit sātīgs un pilns, un mazāk ticams, ka ēdat ēdienus, kurus nevajadzētu ēst, kad esat izsalcis.

Pastāvīgi nodrošinot ķermeni ar barības vielām ik pēc stundām, tiek nodrošināts arī cukura līmeņa kontrole, lai jūsu hormoni būtu līdzsvaroti un mazāka iespēja uzglabāt pārtiku tauku veidā. Izvairieties ēst mazāk ēdienreizes.

mystyleevent.com

Tā kā tas izraisīs izsalkumu un iedzeršanu. Jums jānosaka, cik daudz kaloriju jums vajadzētu ēst dienā. Varat arī to izmantot, lai palīdzētu noteikt, kā noteiktā laika posmā pielāgot kaloriju daudzumu, ņemot vērā kā sadedzināt tauku hiit svaru. Parasti ir ieteicams atrast ieteicamo kaloriju daudzumu, pamatojoties uz šo kalkulatoru, un pēc tam no jūsu uztura atņemt kalorijas.

Tādā veidā jūs varat iegūt deficītu un sākt zaudēt taukus.

Fitness un vingrinājumi: labākie vingrinājumi svara zaudēšanai - Vingrinājums,

Nepalaidiet pārāk zemu kaloriju daudzumu. Sievietēm vajadzētu ēst ne mazāk kā kalorijas, bet vīriešiem - vismaz kalorijas. Jums ir nepieciešams minimāls kaloriju daudzums, lai palīdzētu darboties un veikt vielmaiņas aktivitātes, un jums joprojām ir enerģija, kas nepieciešama treniņa virzīšanai. Ja pārāk daudz nolaižat kalorijas, varat nonākt kataboliskā stāvoklī, un tas noved pie muskuļu sabrukšanas, vājuma un vispārēja noguruma, kā arī sliktas izziņas spējas. Jums arī jāēd vairāk šķiedrvielu. Šķiedra padarīs jūs sātu un palīdzēs novērst alkas pēc cukura.

Kriss Hemsvorts izmanto "HIRT" metodi, lai vienlaikus sadedzinātu taukus un veidotu muskuļus

Lielākajai daļai sieviešu vajadzētu ēst 25 g šķiedrvielu dienā, un lielākajai daļai vīriešu vajadzētu ēst 35 g šķiedrvielu dienā. Ēdiet pārtiku, kas bagāta ar šķiedrvielām, piemēram, auzu pārslu, ogas un pilngraudu makaronus vai rīsus.

Fitness un vingrinājumi: labākie vingrinājumi svara zaudēšanai Fitness un vingrinājumi: labākie vingrinājumi svara zaudēšanai Vingrinājums, Vingrinājums? Zaudēt svaru notiek, ne tikai mainot ēšanas paradumus, bet arī uzlabojot vingrinājumus. Regulāra vingrošana palīdzēs sasniegt mērķus. Lai zaudētu svaru, jums jācenšas katru nedēļu iegūt vismaz minūtes vidēji intensīvas aktivitātes.

Nirvāna svara zudums vajadzētu izvairīties no jebkura veida vienkāršiem cukuriem un izvēlēties ilgāku enerģijas patēriņu pēc sarežģītākiem ogļhidrātiem. Tā vietā jums vajadzētu sākt ēst tādus superfoods kā auzu pārslu, vistu, lasi, grieķu jogurtu, pilngraudu makaronus, liesu maltu tītaru, mellenes, greipfrūtu un avokado.

Papildus ēšanai no šiem ēdieniem atcerieties izdzert apmēram 8 glāzes 8 unces ūdens dienā, lai paliktu hidratēts. Jo vairāk hidratēts, jo lielāka iespējamība, ka paliksit pilns un mazāk vēlēsities pēc sliktiem ēdieniem. Visefektīvākās vingrinājumu metodes tauku zaudēšanai Runājot par tauku noņemšanu, jūs vēlaties izmantot vingrinājumus, kas satur pēc iespējas vairāk muskuļu un trenējas kā sadedzināt tauku hiit lielu intensitāti.

Saliktie vingrinājumi ir kustības, kurās izmanto vairākas muskuļu grupas. Piemēram, tupēšana ir salikta kustība, kas trenē jūsu muca, gurnus un augšstilbus un pat daļu muguras lejasdaļas un vēdera.

30-Minute HIIT Cardio Workout with Warm Up - No Equipment at Home - SELF

No otras puses, izolācijas vingrinājumi, piemēram, tikai kāju pagarināšana, apmācīs četrgalvu augšstilba priekšējo daļu. Turklāt jūs vēlaties izmantot augstas intervāla intensitātes apmācību hiitlai sadedzinātu vairāk tauku. Šeit ir lieliski hiit vingrinājums, kas jums jāveic trīs līdz četras reizes nedēļā.

Jūs veiksit šos vingrinājumus secīgā secībā ar katru vingrinājumu 30 sekundes. Piemēram, jūs veiksit tik daudz lēkājošu tupēšanu, cik iespējams, vairāk nekā 30 sekundes, pēc tam jūs nekavējoties ieslēgsities slēdža lunges un 30 sekundes darīsit tik daudz, cik varēsit.

Kad tas ir pabeigts, dodieties uz nākamo vingrinājumu.

tauku zudumu kods pārskats procedūra lai noņemtu taukus no acīm

Jūs atkārtosit visus šos vingrinājumus secībā bez atpūtas, līdz pabeigsit šo shēmu. Pēc vingrinājumu cikla A-J pabeigšanas atpūtieties 1 minūti.

Pēc tam atkārtojiet ciklu. Mērķis to izdarīt hiit vingrinājumu programmas cikls reizes kaloriju dedzināšanas treniņam. Pārlēkt tupus.