Pāriet uz saturu

Iekļaujiet uzturā arī citus citrusaugļus: laimus, citronus, mandarīnus un apelsīnus. Ar dārzeņu zupas, jūs varat pievienot garšaugus, vistas un jūras veltes.

Apakšējā līnija Cik daudz jūs zināt par vielmaiņu?

11 svarīgākie pārtikas produkti svara zaudēšanai un pareizai uzturam - Keto Diet

Pirms mēs nonākam pie gaļas, ļaujiet man teikt, ka vielmaiņa ir termins, kas raksturo visas ķīmiskās reakcijas jūsu ķermenī. Vielmaiņas ātrums ir aptuvens novērtējums par to, cik daudz enerģijas jūsu ķermenim nepieciešams, lai vienkārši paliktu dzīvs un veiktu visas bioķīmiskās reakcijas. Šīs reakcijas prasa enerģiju, jeb kaloriju sadedzināšanu.

Palikt dzīvam ir dārgi jūsu ķermenim, un tā divas galvenās valūtas ir tauki un cukuri.

jogurta brokastu svara zudumu receptes

Kad es runāju par vielmaiņas ātruma vielmaiņas uzlabošanu, es domāju enerģijas daudzuma uzlabošanu, jūsu ķermenis prasa diezgan daudz gulēt gultā un neko nedarīt 24 stundas. Papildu fiziskās aktivitātes, papildu domāšana vai slimību apkarošana ir lietas, kas prasa daudz enerģijas sadedzina daudz kalorijutaču tās patiesībā nepalielina vielmaiņu Vai jūs varat dabiski mainīt pamata vielmaiņas ātrumu?

Atbilde uz šo jautājumu ir jā, un jūs varat arī panākt vielmaiņas palielināšanos un ķermeņa tauku kritumu, ēdot vairāk. Nu, es arī biju.

Emuāra arhīvs

Tas, kā es saskāros ar šo parādību, ir diezgan smieklīgi. Kad regulāri trenēju klientus, viņi zaudēja svaru.

Nosauc visefektīvāko līdzekli tauku dedzināšanai tautaruna. Atbrīvoties no liekā svara palīdzēs arī regulāra augļu un dārzeņu lietošana uzturā.

Katru reizi, kad es pavadīju dažas nedēļas atvaļinājuma, es atgriezos Londonā un uzzināju, ka lielākā daļa no viņiem atguva dāsnu svaru, neskatoties uz to, ka viņi ievēroja diētu un mūsu svara treniņus mainīja ar kardio. Gluži pretēji, kad viņi devās atvaļinājumā, viņi veica nulles vingrinājumus un iedzeršanu tāpat kā rītdienas nebija, bet atgriezās vai nu vieglāk, vai sver vienādi bet izskatās muskuļotāki.

Apakšējā līnija Cik daudz jūs zināt par vielmaiņu? Pirms mēs nonākam pie gaļas, ļaujiet man teikt, ka vielmaiņa ir termins, kas raksturo visas ķīmiskās reakcijas jūsu ķermenī. Vielmaiņas ātrums ir aptuvens novērtējums par to, cik daudz enerģijas jūsu ķermenim nepieciešams, lai vienkārši paliktu dzīvs un veiktu visas bioķīmiskās reakcijas.

Reklāma Novērojot šo parādību, kas notiek atkal un atkal, man radās interese par mūsu vielmaiņas mehāniku un veidiem, kā to uzlauzt. Vai tiešām bija iespējams, ka, atpūšoties un ēdot vairāk pārtikas, kāds varētu paturēt savu pašreizējo svaru vai pat zaudēt taukus?

Vadot vēlmi atbildēt uz šo jautājumu, es daudzus gadus pavadīju dažādu pārtikas stratēģiju izpētē un testēšanā, līdz beidzot uzlauzu kodu uzlabotai vielmaiņai, kas ļauj ēst kā karalis un izskatīties kā grieķu Dievs.

Metabolisms apraksta ķīmiskos procesus, kas notiek jūsu organismā, lai jūs dzīvotu un padarītu jūsu orgānus pareizi; elpot, remontēt šūnas un sagremot pārtiku. Saskaņā ar wikipedia: "ir bioķīmisko reakciju un fizikāli ķīmisko procesu kopums, kas notiek šūnā un organismā". Šie ķīmiskie procesi prasa enerģiju un minimālo, ko jūsu organismam nepieciešams, sauc par bāzes vielmaiņas ātrumu. Vai jūs zaudējat svaru ar lēnu vielmaiņu? Lai gan cilvēki, kas vēlas zaudēt svaru, var vainot to lēno metabolismu, ir daudzi starptautiski pētījumi, kas to nav atraduši.

Vai ēst vairāk palielina vielmaiņu? Pirms es paskaidroju, kāpēc vairāk ēdot palielina vielmaiņu, ļaujiet man iedziļināties tajā, ko es redzu cilvēkus darot daudz biežāk: mazāk ēst un vairāk kustēties. Diezgan bieži cilvēki redz katru gadu svara zaudēšanas ceļojumā parasti pēc Ziemassvētkiem vai Lieldienāmievērojot ļoti ierobežojošas diētas un bombardējot ķermeni ar vairāku stundu vingrinājumiem dienā. Neskatoties uz šīs pieejas īstermiņa efektivitāti, ilgtermiņā, ja mērķis ir palielināt metabolismu un ilgstoši zaudēt daudz tauku, tas vienkārši nedarbosies.

Kā jau minēju iepriekš, mazāk kaloriju ēšana un vairāk vingrinājumu ir enerģiju patērējošas aktivitātes jūsu ķermenim. Pirmajā gadījumā jūsu ķermenim ir jāizmanto savas enerģijas rezerves, lai papildinātu trūkstošo enerģiju, kas nepieciešama pilnīgai darbībai; otrajā - jūsu ķermenim vajadzīga papildu enerģija, lai savilktu muskuļus. Abos gadījumos jūsu TDEE kopējie dienas enerģijas izdevumi miera stāvoklī daudz neatšķiras; tāpēc vielmaiņa paliek nemainīga. Tādā gadījumā vielmaiņa palēnināsies, jo jūsu ķermenis saņem a mums ir maz piekļuves pārtikai, un mums ir jābēg no draudiem signāls.

Jūsu vielmaiņa ir līdzīga jūsu bankas kontam.

Lai saprastu šo jēdzienu, iedomāsimies, ka katru mēnesi jūsu bankas kontā ienāk USD. Tagad iedomājieties, ka bagāts onkulis jums katru dienu sāk sūtīt USD.

Ko tu darītu? Iespējams, jūs ietaupīsiet šo naudu pirmajās divās vai trīs dienās, bet, pamanot, ka katru dienu katru dienu nāk USD, jūs, iespējams, sāksit tērēt vairāk pareizi?

EKSPERTU PADOMI, KAS IEMĀCĪS, KĀ PALIELINĀT VIELMAIŅU - VESELĪBA

Reklāma Ko darīt, ja nabaga tēvocim tā vietā, lai sūtītu jums naudu, būtu nepieciešama jūsu finansiālā palīdzība, lai apmaksātu slimības ārstēšanu?

Jūs, iespējams, mēģinātu maksimāli pielāgot savus tēriņus atbilstoši jūsu vecajam mēneša budžetam USD. Šī iemesla dēļ šodien, kad es trenēju jaunu klientu, es vienmēr sāku palielināt viņu ikdienas pārtikas devu un viņu fiziskās aktivitātes.

aoi yu svara zudums

Parasti cilvēki ir diezgan apjukuši, jo viņi nāk pie manis, lai zaudētu svaru, un es viņiem saku ēst vairāk, bet, bez neveiksmes, nākamajā nedēļas svara pārbaudē tiek parādīts mazāks skaitlis.

Jāapzinās, ka ne visi pārtikas produkti ir vienādi un tikai dažiem pārtikas produktiem ir spēks manāmi palielināt vielmaiņu.

tauku zudumu math

Pārtika, kas palielina vielmaiņu Divkāršošana Snickers bāros neuzlabos jūsu metabolismu, un jūs to zināt. Jūs, iespējams, nezināt, ka daži pārtikas produkti, kas ir atzīmēti kā veselīgi, nepalīdz palielināt vielmaiņu. Viņi arī liek jums iegūt svaru. Pirms dodat jums sarakstu ar ēdieniem, kurus ēst vai no kuriem jāizvairās, ļaujiet man paskaidrot vienkāršu cilvēka bioķīmijas principu.

  1. Kā novērst saggy ādu no ātrās svara zuduma
  2. Tauku zudumu mātes pienā
  3. Novājēšanu saimniecības
  4. Metabolisma Diēta - atsauksmes, ēdienkartes nedēļā
  5. Veselīgi pārtikas produkti, kas faktiski nededzina taukus
  6. Šie procesi ļauj ķermenim augt, atjaunoties, saglabāt savu struktūru un atsaukties uz ārējās vides iedarbību.
  7. Kā es varu noņemt taukus no manas sejas

Jūsu ķermenis izmanto enerģiju svara zudums pēc mēles pīrsings trim vai četriem galvenajiem avotiem: Cukuri : neatkarīgi no tā, vai ēdat Snickers batoniņu vai banānu, ogļhidrāti, kas satur abus, uzsūcas zarnās un kļūst par glikozes līmeni asinīs pamata cukura forma, ko mūsu ķermenis izmanto kā enerģijas avotu.

Kad glikozes līmenis asinīs pazeminās šī parādība notiek, ja jūs lietojat šos cukurus fiziskās aktivitātes veicināšanai vai kad aizkuņģa dziedzeris ražo insulīna smaili un glabā glikozi taukos un muskuļosjūsu ķermenis sāk izdalīt taukskābes asinīs izmantot kā enerģijas avotu.

Taukskābes: vai nu no savām tauku šūnām adipocītiemvai no jebkuriem taukus saturošiem pārtikas produktiem, kurus esat ēdis pēdējo stundu laikā.

Produktu saraksts Aspen viduklim

Taukskābes ir lēnāka un konsekventāka enerģijas forma nekā cukuri, ko jūsu ķermenis var izmantot. Aminoskābes: Aminoskābes ir sadalīta olbaltumvielu forma. Olbaltumvielas ķermenis nevar izmantot kā enerģijas avotu, pat to sadalītajā formā.

novājēšanas apakšveļa

Jūsu ķermenis var pārveidot aminoskābes glikozē ar procesu, ko sauc par glikoneoģenēzi. Ketoni: kad jūs nebarojat ķermeni ar jebkuru ogļhidrātu vai olbaltumvielu daudzumu avotu, jūsu aknas ražo alternatīvu enerģijas avotu, ko sauc par ketoniem. Tas var aizstāt nepieciešamību pēc glikozes vismaz lielākā daļa.

kā pārvērst ķermeni tauku degšanas režīmu

Parasti tajos ir ārkārtīgi maz mikroelementu un daudz antinutrientu aģenti, kas ir ļoti toksiski. Tie ir ļoti apstrādāti metabolisma tauku dedzināšana pārtika palielina insulīna līmeni tādējādi apturot tauku sadedzināšanas procesu.

Apelsīnu ēdieni - Ierobežojiet apelsīnu pārtikas patēriņu.

5 labākie tauku dedzināšanas pārtikas produkti

Sarakstā esošie oranžie ēdieni ir zemāka nekā optimāla izvēle, taču tie netiek negatīvi ietekmēti vielmaiņā, ja tos lieto mērenībā. Patiesībā tie satur pienācīgu daudzumu mikroelementu, un, ja tos ēd mazos daudzumos, tiem nevajadzētu pārtraukt tauku sadedzināšanas procesu.

Zaļie ēdieni - Tie ir pārtikas produkti, kas jālieto visvairāk. Zaļā pārtika uzlabos vielmaiņu, un tai metabolisma tauku dedzināšana pārtika būt galvenajai diētas sastāvdaļai. Pēc tam es detalizēti izpētīšu, kādus pārtikas produktus ēst un no kā izvairīties: Cukuri un ogļhidrāti Cukuri tieši neuzlabo vielmaiņu, jo tie aptur tauku izmantošanas procesu.

Tomēr šim noteikumam ir izņēmums. Lietojot uzturā ārkārtīgi zemu ogļhidrātu un cukuru diētu ilgstoši divas līdz sešas dienas pēc tamogļhidrātu un cukuru metabolisma tauku dedzināšana pārtika faktiski var diezgan daudz uzlabot vielmaiņu. Diemžēl lielākajai daļai no mums, kas mīl ēst maizi, makaronus, augļus un jogurtu, novājēšanu zivju pīrāgs vien pēdējās dienas mēs uzturējāmies zemu ogļhidrātu diētā, šie pārtikas produkti nav optimāla izvēle.

Tauku dedzinātāju kombinācija

Cukuri, piemēram, fruktoze atrodama augļos vai komerciālajā cukurāfaktiski samazina vielmaiņu un ir jāierobežo. Jāierobežo arī stipri pārstrādātie cukuri un ogļhidrāti. Šeit ir krāsu un cukuru un ogļhidrātu saraksts, kas ietekmē vielmaiņu: Sarkanā karoga cukurotie ēdieni, no kuriem jāizvairās: Žāvēti augļi.