Pāriet uz saturu

Tam vajadzētu saturēt daudz vitamīnu un uzturvielu. Tas ir, viss, kas mazina pārmērīgu stresu, trauksmi, nomierina un harmonizē mūsu psihoemocionālo sfēru.

Sports un fitnessSvara zudums Evalar diēta.

Arī mūsu senči pret dzeramo ūdeni izturējušies ar dziļu cieņu. Kas ūdenī spļauj, tas Laimes mātei iespļauj acīs, vēsta sens ticējums.

Visefektīvākā diēta 5 dienas. Kā izkļūt no uztura

Ūdens nepieciešams, lai organisms varētu normāli darboties. Starp ķermeņa šūnām ir starpšūnu šķidrums, kas piegādā šūnām skābekli un barības vielas. Kad starpšūnu šķidruma trūkst, pasliktinās šūnu apgāde un līdz ar to arī vispārējā pašsajūta. Uztura speciālistu vērojumi rāda, ka cilvēki, aizņemti ar darba, sadzīves un attiecību jautājumu kārtošanu, mēdz ignorēt ķermeņa sūtīto signālu: gribu dzert! Vidusmēra ieteikums pieaugušiem cilvēkiem ir dienā uzņemt 2,5 litrus šķidruma.

Un īpaši kompleksi, kas izstrādāti ilgākam laikam, ir piemēroti sievietēm, kuras sapņo atbrīvoties no 20 kg. Noteikumi par barojošu māti pēc dzemdībām Nav noslēpums, ka pēc dzemdībām daudzas sievietes pieņemas svarā. Prieku par drupačas parādīšanos pasaulē nedaudz apmulsina briest figūras kontemplācija spogulī.

Patērējamā ūdens daudzums ir atkarīgs arī no uztura. Ja cilvēks ievēro ieteikumu ik dienu ēst piecas porcijas augļu un dārzeņu, no kurām katrā ir vismaz gramu, tad viņš «apēd» krietni vairāk ūdens nekā tas, kurš pārtiek no sausas barības. Ja cilvēks nebadojas un viņa ēdienkarte ir tradicionāla, tad ar uzturu viņš dienā uzņem aptuveni litru ūdens - tas ir zupā, pienā, kefīrā, gaļā un citos produktos, pat sausiņi vai krekeri satur zināmu procentu ūdens.

kā sadedzināt vēderu un augšstilbu taukus

Ja cilvēks strādā smagu darbu, sporto vai arī uzturas lielā karstumā, tad viņš pastiprināti svīst un šķidruma zudums var būt arī krietni lielāks, tāpēc nākas patērēt par četrus vai piecus litrus ūdens.

Par visām šīm vajadzībām parasti signalizē slāpes, sausa mute.

svara zuduma terapeits richmond va

Vienā reizē nevajag uzņemt ļoti daudz ūdens, labāk dzert mazāk, bet biežāk. Dažādas aprēķinu metodes Nosacīti vidējais skaitlis, ko viegli iegaumēt un kas bieži minēts publikācijās, ir astoņas glāzes ūdens dienā glāzes tilpums ml. Citos avotos teikts, ka individuālo ūdens patēriņa minimumu var noteikt, ņemot 30 mililitrus uz katru ķermeņa kilogramu.

  • Noteikumi cīņai Sumo. Sumo: apraksts, vēsture, noteikumi, aprīkojums
  • Svari un ierīces, kas izmanto bioelektrisko pretestību, piedāvā ātru un diezgan precīzu veidu, kā izsekot jūsu ķermeņa tauku procentu.

Vēl citos apgalvots, ka pieaugušam vīrietim dienā nepieciešami aptuveni trīs litri šķidruma, bet pieaugušai sievietei - 2,2 litri šķidruma, dažos pētījumos minēts vēl lielāks daudzums: attiecīgi 3,7 un 2,7 litri; te gan ieskaitīts arī tas ūdens, kas uzņemts ar ēdienu.

Ārzemju internetā atrodami dažādi ūdens patēriņa kalkulatori un formulas, kā to noteikt, tiesa, rēķināšanu apgrūtina mums neraksturīgās mērvienības. Militārā sportists tauku zudums, ķermeņa svars mārciņās jādala ar 2,2, iegūtais rezultāts jāreizina ar savu vecumu, tad iegūtais reizinājums jādala ar 28,3 - tā tiks noskaidrots, cik unces ūdens ir jāizdzer; tā kā glāzē ir astoņas unces, tad var aprēķināt, cik glāžu jāizdzer.

vairumtirdzniecība

Vēl precīzākai individuālai ūdens patēriņa noteikšanai būtu jāņem vērā arī fiziskās aktivitātes līmenis. Grūtniecēm un māmiņām, kuras baro bērnu ar krūti, nepieciešams mazliet vairāk šķidruma, tāpat arī cilvēkiem, kuri lieto atsevišķas zāles, piemēram, antihistamīna preparātus vai noteiktus antidepresantus. Vecākiem ļaudīm Cienījama vecuma cilvēkiem ūdens patērēšanas paradumiem ir jāseko īpaši. Viņi mēdz lietot par maz šķidruma, jo ar gadiem ir notrulinājusies slāpju sajūta.

Mūžsenais jautājums: Cik daudz ūdens ir pietiekami

Tie, kuriem grūtības sagādā pārvietošanās, piemēram, pēc operācijas jālieto staigāšanas palīgierīces vai sāp mugura, reizēm pat tīšām ierobežo šķidruma patēriņu, lai mazāk būtu jāiet uz tualeti, kaut gan ārsts ir ieteicis kustēties. Ja cilvēkam ir hroniskas slimības, ārstam jāizvērtē viņa sirds, asinsvadu un nieru stāvoklis, lai ieteiktu optimālo diennakts šķidruma patēriņu.

  • Dzimuma maiņas operācija (no vīrieša uz sievieti) - kinoline.lv
  • Recenzijas Gribu labāku kvalitāti un stilu, jums ir nepieciešams, šādu superior jostas, standarta ražošanas, nekustamā sīkumi, izsmalcinātu meistarība.

Gan senioriem pašiem, gan viņu ģimenes locekļiem jāseko, lai norma tiktu ievērota, pretējā gadījumā var rasties jaunas veselības problēmas. Sportojot Fiziski aktīviem cilvēkiem ūdens ir jāuzņem gan ikdienā, gan slodzes laikā.

Normāls ķermeņa svars sievietēm. Tiešsaistes ĶMI (ķermeņa masas indeksa) kalkulators

Ja tā ir vienmērīga fiziskā aktivitāte, piemēram, skriešana, ūdeni nelieliem malkiem iesaka padzerties ik pēc minūtēm. Ja skriešanas laikā ūdeni nedzer, tad zaudētais daudzums organismā jāatjauno pēc tam, un tas jādara pamazām, nevis vienā reizē jāizdzer liels tilpums.

Sporta spēlēs ūdeni iesaka uzņemt fiziskās aktivitātes laikā, bet arī nepārspīlējot ar daudzumu, nelielām porcijām ik pa laikam.

Ja sportists ūdeni lieto par maz, ķermenis atūdeņojas, uznāk vājums, gadās pat zaudēt samaņu.

neapstrādāta pārtikas strauja svara zudums

Sekas no nepietiekamas ūdens uzņemšanas var būt dažādas - aknu, aizkuņģa dziedzera vai citu dzīvībai svarīgu orgānu darbības traucējumi. Fizisko aktivitāšu laikā reizē ar ūdeni ir labi uzņemt arī minerālsāļus un ogļhidrātus.

argos novājēšana

Pārdozēt tomēr nevajag Arī otra galējība - pārmērīgi liels izdzertā ūdens daudzums - var radīt veselības problēmas. Visbiežāk no tā cieš sportisti - maratona skrējēji, futbolisti, triatlonisti, militāro sporta spēļu un dažādu ekstrēmu izdzīvošanas pasākumu dalībnieki u.

Pārmērīgs ūdens patēriņš īsā laika posmā noved pie bīstama stāvokļa - hiponatriēmijas - samazinātas nātrija koncentrācijas asinīs, kas izpaužas ar galvassāpēm, lielu nogurumu, militārā sportists tauku zudums, uzbudinājumu, sliktu dūšu un vemšanu, jo nieres netiek galā ar savu darbu.