Pāriet uz saturu

Šajā posmā jūs ātri zaudēsit svaru. VAI, jūs varat izvēlēties, lai rezerves.

Tas ir patiesi mūsu zaudējums. Patiesībā, crappy z's varētu būt liels iemesls, kāpēc jūs nezaudējat svaru. Lūk, kāpēc. Bet atcerieties, ka mūsu ķermeņi ir sarežģītas, bioloģiskas sistēmas, kas matemātiskajā loģikā ņem lielas, kūpošas izgāztuves.

Atšķirībā no mašīnām, kas darbojas tikai ar neapstrādātiem izejmateriāliem un izejām, mums ir jāstrādā ar daudziem neskaidriem mainīgajiem lielumiem, no kuriem viens acīmredzami ir ķermeņa spēja laboties un atjaunoties arī miegs.

Miegs ir X faktors, un, kad tas ir nepietiekams, ķermenis sāk sarežģītu fizioloģisko un uzvedības efektu kaskādi.

tiwa mežonīgs svara zudums

Miega trūkums izraisa lielāku badu un apetīti Sarežģītās attiecības starp miegu un svara zudumu sākas ar miega ietekmi uz badu regulējošajiem hormoniem: grelīnu un leptīnu. Šiem diviem hormoniem ir liela loma apetītes un ķermeņa tauku kontrolē.

Īpaši leptīns darbojas pēc vairākiem faktoriem: cik labi barojies, cik daudz tauku masas un individuālajai hormonālajai videi kas var atšķirties no tauku ķermeņa zaudējums no dzimuma.

No otras puses, Ghrelin ir hormons, kas ir atbildīgs s5 slimming bada palielināšanos. Leptīns samazina badu.

Parasti, runājot par svara samazināšanu, jo vairāk leptīna, jo labāk. Diemžēl cilvēkiem ar aptaukošanos, diētām un, kā jūs uzminējāt, tiem, kas nepietiekami guļ, leptīna līmenis un pēc tam jutība pret leptīnu var būt nederīgs.

Kā zaudēt 10 kg mēnesī: vai ir iespējams ātri zaudēt svaru un nekaitēt veselībai

Pētnieki no Čikāgas universitātes atklāja, ka miega trūkums nelabvēlīgi ietekmēja diētas pasākumus, samazinot leptīnu un palielinot grelīna līmeni. Būtībā šī kombinācija nozīmē, ka jums rodas lielāks izsalkums un apetīte, kas kopā veicina pārēšanās. Vai esat kādreiz pamanījuši, ka pēc briesmīgas nakts miega jums ir uzkodu uzbrukumi? Varbūt jūs pieņemat impulsīvākus lēmumus, lai sasniegtu virtuļus, kēksiņus un citas patiešām saldas uzkodas; un jūs esat gatavs cīnīties ar parautu, kurš jums jautā: "Vai jums tiešām vajadzētu to ēst?

Uzrakstīt recenziju

Interesanti, ka viena pētījuma secinājumi liecina, ka šo izmaiņu izjust var paiet tikai viena nakts miega trūkuma. Mazāk miega nozīmē mazāku gribasspēku Parasti, ja jūsu smadzenes šautu uz visiem cilindriem, jūs iegremdētos savā ierobežotajā pašpārvaldes resursā un, iespējams, izlemtu: "Ne šodien, virtuļi".

Bet, pateicoties miega trūkuma smadzenēm, jūs varat vieglāk dusmoties, jums ir trulas spējas pieņemt pareizus lēmumus un, vēl svarīgāk, jums ir mazāk gribasspēka.

Turklāt diēta, šķiet, jau samazina jūsu gribasspēka rezerves, tāpēc kopā ar paaugstinātu izsalkumu, kas rodas no šīs diētas, un miega trūkumu, jūs varat prasa vēl vairāk gribasspēks turpināt jūsu centienus. Tātad, kad neesat pietiekami izgulējies, jūs saskaras ar nāvējošu kombināciju vēlas vairāk saldu uzkodu, izsalkuši pēc tiem un mazāk paškontroles, lai pieņemtu lēmumu, kurš jums ir pareizs.

Jūs, iespējams, dzirdējāt, ka daži cilvēki ir āboli, tātad viņi valkā savas liekās mārciņas ap viņu vidusdaļu, bet citi ir bumbieri, tie, kas mēdz iemaksāt papildu mārciņas zem josta.

Uz redzēšanos, kaloriju deficīts, jūs atcerēsieties mīļi, kad būs laiks pakāpties uz skalas. Skaidrs, ka tas ir apburtais spēku loks, kas darbojas pret jūsu svara zaudēšanas centieniem, ko papildina nepietiekams miegs. Viņiem būs daudz mazāk peļņas no jūsu gribasspēka ieguldījumiem. Miega trūkuma dēļ jums ir grūtāk zaudēt taukus Paaugstināta ēstgriba un izsalkums ir tikai daļa no svara zaudēšanas vienādojuma. Miega trūkums arī apgrūtina jūsu ķermeņa tauku zaudēšanu.

Viens pētījums, kas publicēts Internālās medicīnas gadagrāmatas centās novērot, cik daudz vai maz miegs var ietekmēt tauku zudumu interneta dūriens Gregam Nuckolam no Spēka spēka pētījumam. Pētnieki sadalīja 10 vidējā liekā svara cilvēkus grupās, kas 14 dienas gulēja 5,5 un 8,5 stundas naktī.

Visi subjekti bija mazkustīgi, un arī to kaloriju uzņemšana bija ļoti stingri kontrolēta, patērējot aptuveni kalorijas, katru dienu sadalot starp brokastīm, pusdienām, vakariņām un vakara uzkodām.

Pētījuma beigās abas grupas zaudēja aptuveni vienādu svaru, taču atšķirība ir kas svara veids tika zaudēts.

"+a.rawdata.videos[f].label+'

Tie, kuri grupā gulēja 8,5 stundas, zaudēja apmēram pusi no kopējā svara svara, un 5,5 stundu grupa zaudēja tikai ceturtdaļu svara no tauku masas. Lai pievienotu ievainojumu traumām, 5,5 stundu grupā esošie faktiski zaudēja vairāk liesa masa. Jā, tas nozīmē muskuļus. Atzinumi liecina, ka, lai arī visiem subjektiem bija svara zaudēšanas protokols, samazinātais svars 5,5 stundu grupā galvenokārt nāca no uzglabātā glikogēna vai būtībā ogļhidrātiem, nevis ķermeņa taukiem.

Saistītie Produkti

Citējot pētījuma autorus: Šie rezultāti kopā liecina, ka miega zudums ierobežotas pārtikas uzņemšanas laikā pastiprina ar grelīnu saistīto izmaiņu modeli cilvēka izsalkumā, glikozes un tauku izmantošanā un enerģijas metabolismā.

Tādējādi palielināts beztauku ķermeņa masas zudums mūsu pētījuma īsā miega apstākļos var būt saistīts ar palielinātu ķermeņa olbaltumvielu pārvēršanu glikozē, lai atbalstītu nomodā esošo smadzeņu un citu glikozes atkarīgo audu ilgstošākas vielmaiņas vajadzības.

Nacionālais miega fonds iesaka stundas pieaugušajiem, kas, šķiet, no tauku ķermeņa zaudējums saldā vieta lielākajai daļai cilvēku. Tāpat kā tas, kā nav piemērota visiem piemērota diēta vai vingrojumu programma, nevar aizmigt vienu burvju skaitli uz miega daudzumu visiem.

peroneal nervs pēc svara zudums

Daži cilvēki var uzplaukt 6 stundas, bet citiem ir nepieciešams ilgāk par 10 stundām naktī. Es pats, šķiet, esmu funkcionāls 7 stundās, bet, ja man ir 8,5 stundas, jūs varat atrast mani, peldot ūdenskritumos un cīkstoties ar lāčiem.

Mēs esam uzrakstījuši plašāku rakstu par labāku miegu kopumā, taču šeit ir dažas lietas, kas īpaši attiecas uz piemērotību: Pēcpusdienā samaziniet kofeīna un stimulējošo piedevu daudzumu: Lielākā daļa cilvēku trenējas vēlā pēcpusdienā, vakarā vai pat naktī, un tas ir labi. Vienkārši ņemiet vērā kofeīna vai stimulantu daudzumu, ko lietojat, lai iegūtu treniņu, un pārliecinieties, vai to nelietošana var no tauku ķermeņa zaudējums ietekmēt miegu. Dažreiz jūs pat nesaprotat, cik daudz vai kad jūs tos patērējat.

Trenējieties dienas sākumā: Daži cilvēki var gulēt kā liemenis neatkarīgi no tā, kad viņi strādā, bet, ja no tauku ķermeņa zaudējums šķiet, ka, neraugoties uz regulāriem vingrinājumiem, jums ir miega traucējumi, ieskatieties kad jūs strādājat.

Jūs varētu uzskatīt, ka šie nakts treniņi ir vairāk kaitīgi nekā noderīgi, tāpēc mēģiniet pārvietot savus treniņus agrāk, ja iespējams. Pārtrauciet ekrāna laiku stundu pirms gulētiešanas ja vien tas nav daļa no jūsu gulētiešanas rituāla : Daudz ir rakstīts par to, kā ekrāna laiks var sajaukt ar miega cikliem. Man viss, ko daru ar ekrānu, pārvērš smadzenes darba režīmā, tāpēc es no tā izvairos.

ubat kurus izskatās novājēšanu

Daudziem citiem bezjēdzīgi TV šovi vai pat apraides palīdz sagatavot viņu prātu miegam, tādēļ, ja tā ir daļa no jūsu gulētiešanas rituāla un jūs saņemat kvalitatīvu miegu, tad visos veidos turpiniet darīt to, kas jums der!

Piešķiriet dienas pēdējai maltītei laiku, lai izvairītos gulēt badā: Viena no daudzajām diētas problēmām ietver gulēšanu ar pārāk runīgu vēderu, kas daudziem cilvēkiem nozīmē nemierīgu miegu ar neregulārām domām par pūkajām pankūkām. Tā kā pārtika no kuņģa nokļūst tievās zarnās parasti prasa stundas, jūs varat mēģināt ēst ievērojamo maltīti stundas pirms gulētiešanas. Man patiesībā stundu pirms tam ir neliela uzkoda. Katram gadījumam. Mēģiniet ēst ogļhidrātus pirms gulētiešanas: Pirms daži no jums pirms gulētiešanas atmet ogļhidrātus, vienkārši ziniet, ka ogļhidrātu ēšana vien naktī nav tas, kas izraisa taukainību.

Vairāk par miegu, Austrālijas pētījums, kas publicēts American Journal of Clinical Nutritionieteica, ka ātras darbības ogļhidrāti varētu ātrāk izsist cilvēkus, it īpaši, ja tos ēd četras stundas pirms gulētiešanas. Ņemiet vērā, ka olbaltumvielu un tauku saturs kopā ar ogļhidrātiem var mainīt situāciju.

veidi kā sadedzināt muguras taukus

Es pats esmu liels mikroviļņu saldo kartupeļu cienītājs, pats papildinot ar nedaudz mandeļu sviesta un kanēļa! Atkārtoti pārbaudiet savu svara zaudēšanas režīmu: Dažreiz patiešām nežēlīgs miegs var būt rādītājs tam, ka pilnībā notiek kaut kas cits. Varbūt jūs faktiski strādājat un ievērojat diētu pārāk grūti-Jā, tāda var notikt.

Tas faktiski novedīs jūsu jau saspringto ķermeni zemē un cita starpā sagādās jums miega grūtības. Ja tas tā ir, godīgi apskatiet, ko jūs darāt.

Pamatprincipi

Ja 7 dienas nedēļā strādājat ar kalorijām dienā, varētu būt laiks konsultēties ar profesionālu par svara zudums maltīte prep recepte protokolu. Padomājiet par visu - diētu, vingrošanu un miegu - kā daļu no no tauku ķermeņa zaudējums atgriezeniskās saites: ja jūs esat labi atpūties, jūs jūtaties kā boss, iegūstot labus, produktīvus treniņus un pieņemot labākus lēmumus par uzturu, kas savukārt var palīdzēt kvalitatīvi gulēt un atvieglot svara zudumu.

Tātad, maksimāli izmantojiet savus centienus ar diētu un fiziskām aktivitātēm, uzsverot arī miegu! Mūsu Publikācijām.