Pāriet uz saturu

Diļļu marinējumi ir laba uzkoda: Katrs kodums nenodrošinās jūsu ķermenim milzīgu kaloriju daudzumu. Visā pasaulē vidējais mūža ilgums palielinātos par vairāk nekā pusgadu, ja izskaustu sēdošu dzīvesveidu. To apsteidz tikai augsts asinsspiediens, smēķēšana un augsts cukura līmenis asinīs.

drukājama svara zuduma izvēlne

Raksti, Kas īsti notiek ar mūsu ķermeni pēc ilgstošas sēdēšanas, un kādēļ par to patiešām būtu jāuztraucas — noskaidrojam kopā ar VCA fizikālās medicīnas un rehabilitācijas ārsti Gunu Vītoliņu.

Kur ir problēma? Mazkustīgumu visā pasaulē uzskata par ceturto bīstamāko nāves riska faktoru. To apsteidz tikai augsts asinsspiediens, smēķēšana un augsts cukura līmenis asinīs. Taču jāņem vērā, ka pasīvs dzīvesveids pieaug visstraujāk no tiem. Šķiet — kur problēma?

Related Content

Jāliek cilvēkiem vairāk kustēties, un lieta atrisināta! Par nelaimi, lielākā daļa sabiedrības pilnībā neapzinās riskus, ko izraisa sēdošs dzīvesveids.

Atrodami pārliecinoši pierādījumi, ka fiziski neaktīvs dzīvesveids paaugstina risku saslimt ar visdažādākajām slimībām. To skaitā ir koronārā sirds slimība, otrā tipa cukura diabēts, krūšu un resnās zarnas vēzis.

ēšanas grafiks lai sadedzinātu taukus

Visaptveroši statistikas dati apliecina — pārlieku pasīvs dzīvesveids saīsina mūža ilgumu. Visvairāk šo sakritību novēroja cukura diabēta slimniekiem, tad citu slimību letālajiem gadījumiem un visbeidzot — vēzim un sirdskaitēm.

attēlu svara zudumu atsauksmes

Visā pasaulē vidējais mūža ilgums palielinātos par vairāk nekā pusgadu, ja izskaustu sēdošu dzīvesveidu. Šie pētījumi nostāda mazkustīgumu blakus tādiem bīstamiem faktoriem kā smēķēšana un liekais svars. Ko organismam nodara sēdēšana?

garastāvokļa svārstības svara zuduma dēļ

Sirds slimības Sēdēšanas laikā muskuļi sadedzina mazāk tauku un asinsrite palēninās, veicinot aterosklerozi. Ir konstatēta tieša saistība ilgstošai sēdēšanai ar augstu asinsspiedienu un palielinātu holesterīna līmeni. Cilvēki ar sēdošu dzīvesveidu riskē saslimt ar kardiovaskulārajām slimībām divreiz biežāk nekā tie, kuriem darbs liek kustēties.

Aizkuņģa dziedzera problēmas Aizkuņģa dziedzeris ražo insulīnu — hormonu, kas glikozes veidā šūnām piegādā enerģiju.

Kā samazināt vēdera tauku daudzumu vīriešiem?

Bet, ja ir mazkustīgs dzīvesveids, muskuļu šūnas enerģiju patērē mazāk un dziedzeris turpina ražot arvien tauku zudums sadalīts nevajadzīgā insulīna, kas var izraisīt diabētu un citas slimības.

Resnās zarnas vēzis Pētījumi ir pierādījuši, ka ilgstoša sēdēšana paaugstina resnās zarnas, krūts un endometrija vēža risku. Iemesls tam nav pilnībā skaidrs, iespējams, pārpalikušais insulīns ierosina jaunu šūnu veidošanos.

Ir pieņēmums, ka aktīvs dzīvesveids palīdz iedarboties dabiskajiem antioksidantiem, kas iznīcina šūnas bojājošajos un vēzi izraisošos brīvos radikāļus.

Atrofējušies vēdera muskuļi Stāvot kājās vai vismaz sēžot taisni, vēdera muskuļi ir tie, kas mūs notur horizontāli. Sagumuši sēžot krēslā, tos neizmantojam, un tas savienojumā ar nostieptiem muguras atliecējmuskuļiem veido nepareizu stāju, kas deformē mugurkaula dabisko izliekumu. Šādu stāvokli sauc par hiperlordozi.

soso novājēšana

Nekustīgas gūžas Elastīgi iekšējie iegurņu locītavas muskuļi sadedzināt gūžas tauku vīrietis labāk saglabāt pareizu gurnu stāvokli, bet hroniskiem sēdētājiem šie muskuļi ķermeņa priekšdaļā nav tik aktīvi. Tas samazina soļa garumu un ierobežo kustību plašumu.

  • Patiesais avots, rūpnīcas nodrošina 2 gadu garantija un kalpošanas tiešsaistes tehniskā atbalsta par mašīnas.
  • Šī tehnika var nodrošināt muskuļu stiepšanās izdevīgi, lai lielākā daļa cilvēku.
  • Keto tauku zudums bet ne svars

Pētnieku viedoklis ir, ka tieši šī samazinātā iegurņu locītavu mobilitāte ir iemesls, kādēļ vecāki ļaudis bieži zaudē līdzsvaru un krīt. Vājš lielais gūžas muskulis Sēdēšana no lielā gūžas muskuļa neprasa ne mazāko piepūli, tādēļ tas saīsinās. Nepieradis kustēties, tas stipri pavājina atspērienu un soļošanu ātri vien padara nogurdinošu. Slikta cirkulācija Ilgu laiku pavadot sēdus stāvoklī, palēninās venozā asins cirkulācija, kas izraisa venozo stāzi kājās.

Problēma var sākties ar uzpampušām potītēm un sadedzināt gūžas tauku vīrietis vēnām, līdz pat bīstamiem asins sarecējumiem — dziļajai vēnu trombozei, kas ir liels insulta risks. Kaulu trauslums Ķermeņa svara nešana staigāšana un skraidīšana stiprina gūžu un kāju kaulus.

Sūtīt draugam

Tie kļūst blīvāki un izturīgāki. Šīs aktivitātes trūkumu zinātnieki daļēji saista ar osteoporozes gadījumu pieaugumu.

EMS III ir vienīgā procedūra, kas palīdz gan sievietēm, gan vīriešiem veidot muskuļu un sadedzināt taukus un pasaulē pirmo neinvazīva sēžamvietas liftinga procedūru. Tas darbojas ar supramaximal kontrakcijas; muskuļu audu ir spiesti pielāgoties šādiem ekstrēmiem apstākļiem.

Apmiglots prāts Kustinot ķermeņa muskuļus, mēs palīdzam arī galvas asinsritei, apgādājot smadzenes ar skābekli, un tās aktīvi izdala visas nepieciešamās prātu un omu uzlabojošās ķīmiskās vielas. Sēdus stāvoklī šie procesi nenorit pareizi un smadzeņu funkcijas palēninās. Sastiepts kakls Daudz laika pavadot ar ekrāna vai klaviatūras virzienā noliektu galvu, ir risks traumēt kakla skriemeļus. Savilkti pleci un mugura Kakls viens pats nesagumst — tas pats notiek ar muguras un plecu muskuļiem, īpaši cieš trapecveida muskulis, kas savieno kaklu un plecus.

Samazināta mugurkaula lokanība Mugurkauls, kas netiek regulāri izkustināts, kļūst stīvs un viegli ievainojams pat ikdienas darbībās — sniedzoties pēc traukiem augšējos plauktos vai pieliecoties, lai sasietu kurpes.

  1. Treniņa, kas sadedzina vēdera tauku
  2. Vingrinājumi grūtniecības laikā - pilnīgs ceļvedis Vai vēlaties samazināt vēdera tauku daudzumu vīriešiem?

Kad kustamies, diski starp skriemeļiem maina savu stāvokli: izplešas un saraujas kā sūklis, uzsūcot jaunas asinis un barības vielas. Ilgstoši sēžot, tas nenotiek, turklāt, diskus nevienmērīgi saspiežot, draud to strukturālas izmaiņas — trūces, kas gan maina stāju, gan izraisa sāpes.

Ko vari darīt? Sēdi uz kaut kā ļodzīga, piemēram, treniņa bumbas vai vismaz krēsla bez atzveltnes, ar mērķi piespiest svarīgākos muskuļus strādāt. Apsēdies taisni un turi pēdas pie zemes tā, lai tās balstītu aptuveni ceturto daļu svara. Izstaipi gurnu muskuļus, veltot katram sānam trīs minūtes katru dienu. Pastaigā apkārt reklāmu laikā, kad skaties televizoru. Pat pavisam lēni apmetot riņķi pa dzīvokli, var sadedzināt divreiz vairāk kaloriju nekā sēžot.

Herb ziepes var efektīvi noņemt overfat jūsu ķermeņa, kad jūs peldvietu var absorbcijas ziepju sastāvdaļas, lai zaudēt svaru, sadedzinot taukus, jo Īpaši Darba jomās vēders,viduklis,gūžas locītavas, apakšdelmu un thign Ārsti visā pasaulē ir aicinot slim Ziepes""izpildes sistēmu nākotnē,"", jo Tas ir atklāts, ka augsts apguves līmenis daudzi papildinājumi var panākt, ja piegādāti caur ādu. Iemesls ir tas, kad uztura bagātinātāji tiek piegādātitie ir uzsūcas tieši asins straumē, sākotnēji apejot aknu, kuņģa un zarnu.

Protams — jo aktīvāk, jo labāk. Ja darbdiena paiet galvenokārt pie rakstāmgalda, ik pēc laika maini pozu — sēdus, stāvus svara zudums st albans vai aptuveni reizi pusstundā piecelies un pastaigā pa telpu.

Izmēģini jogas pozas — govi četrrāpus, balsts uz izstieptām rokām, mugura ieliekta, galva — uz augšu un kaķi četrrāpus, balsts uz izstieptām rokām, mugura izliekta kūkumā, galva uz lejutādējādi uzlabojot muguras spēju izstiepties un locīties. Kā pareizi sēdēt?