Pāriet uz saturu

Jūs varat izmantot proteīnu un ogļhidrātu aprēķināšanas sistēmu. To var piedzimt vakariņās ar banānu gr. Augšanas hormons Es zinu vairāk par ēdienu: par prioritāti produktiem ar zemu pēc glikozes indeksa : Vіvsyanka, bobi, hlіbtsі no veseliem graudiem boroshna, rīsi netīrīti , piena produkti; vidmova no pēdējā vakara; pіdіyde be-yak balansēšanas dієta; Ādas uzņemšana ir vainīga, jo beidzās ar nelielu izsalkumu. Aizsargājiet slēgtā vidē, nelietojiet sveces ar otom, noplūdušu nitrātu stieni toksisks!

Ātrā ēdināšana. Aizliegtie produkti ar diētu - galerija Cukurs ir ļoti augstas kaloriju produkts, kam ir ārkārtīgi maz materiālu kaloriju saturs banānu ir kcal uz g, kas var traucēt svara zudums balto kviešu milti veicina papildu svaru alkohola vienmēr negatīvi ietekmē ķermeni ne tikai Ātrās pārtikas uztura laikā palielinās tauku tauku gaļas daudzums traucē vielmaiņu un noved pie aptaukošanās Aptuvenā izvēlne četru dienu autobusu Tā kā četru sadedzināt ts tauku degli shēmu proteīna-ogļhidrātu maiņu tiek uzskatīta par klasisku un visefektīvāko, diēta izvēlne tiek aprēķināta tieši 4 dienas.

Cikls jāatkārto mēnesi.

1. Plecu krāni, 3 komplekti no 15 reps

Ja vēlaties citus diagrammas, vienkārši pielāgojiet tām izvēlni. Piemēram, jūs varat ievērot diētu 21 dienu laikā. Dienas numurs proteīns Pirmajās divās dienās ēdienkarte izskatīsies šādi: brokastis: omlete līdz 4 olbaltumvielām un 2 dzeltenumiem, gurķu salātiem un zaļumiem, uzpildīja ar citronu sulu, nesaldinātu tēju vai kafiju; otrās brokastis: proteīnu kokteilis uz zema tauku satura piena vai g zema tauku satura biezpiena; pusdienas: cepta vistas fileja ar greipfrūtu šķēlītēm; pēcpusdienas persona: g liellopu gaļa, sautēti ar podcoli; vakariņas: zema tauku satura zivis un brokoļi pārim, uzpilda olīveļļu un citronu sulu; nakts: proteīna kokteilis.

On svara zudums tvertne top dienā, diēta ietver šādu produktu sarakstu: brokastis: g auzu uz piena ar žāvētiem augļiem; otrās brokastis: ābols vai nedaudz rieksti; pusdienas: brūnas rīsi ar vistas fileju; pēcpusdienas skola: griķi ar dārzeņu mērci; vakariņas: gabals zivju pāris ar pilngraudu maizi.

Dienas numurs 4 jaukts Attiecībā uz ceturto dienu ir atļauts patērēt gan olbaltumvielas, gan ogļhidrātu produktus: brokastis: auzu uz ūdens ar medu, omlete uz pāris, nesaldinātas tējas vai kafijas; otrās brokastis: grauzdēta maize ar medu, glāzi kefīra; pusdienas: vistas fileja ar pāris pod, svaigu dārzeņu salāti; pēcpusdienas skola: svaigi dārzeņu salāti ar pilngraudu maizes šķēlīti, biezpiens vai siers; vakariņas: sadedzināt ts tauku degli ar sasmalcinātiem zaļumiem vai proteīna kokteili.

Bean bloķē pārmērīgu kaloriju ienākšanu organismā Detalizētas receptes boch diētai Izvēlne ar diētu boob ir vienkārša, tāpēc jebkura sieviete galu galā ar gatavošanas ēdieniem. Auzu pārslas Bankā Ielej burkā ar vāku ēdamk. Auzu pārslas un ielej divas divas reizes ar lielu skaitu zemu tauku tauku kefīra.

Komplekta vēsture

Ja nepieciešams, pievienojiet saldētas ogas vai žāvētus augļus. Aizveriet burkas cieši un sakratiet. Atstājiet ledusskapī naktī.

sadedzināt ts tauku degli kafijas modes novājēšanu kafija

Trauks ir piemērots izmantošanai brokastīs uz ogļhidrātu dienā. Protein omlete ar Podcol Uz uzkarsēta pannas bez eļļas, uzlikiet nedaudz saldētas pupiņas. Apcep līdz pusi sagatavošanai. Tad ielej olas un zema tauku satura piena maisījumu. Apcep uz maza uguns zem vāka. Ja vēlaties, apkaisa ar zaļumiem. Trauks ir piemērots lietošanai proteīnos un jauktajās dienās.

Šodien sadedzināt ts tauku degli sporta un cektūras ķermenī. Ievietojiet savu skaitli atbilstoši mūsdienu skaistumkopšanas standartiem ikvienam. Tas ir nepieciešams tikai jāievieš jūsu dzīvē aktīvi un regulāri sporta veidi, kā arī izveidot pārtiku. Šodien ir izstrādātas daudzas elektroenerģijas sistēmas, kuru mērķis ir atbrīvoties no sadedzināt ts tauku degli kilogramiem, kas deg tauku nogulsnes, veidojot muskuļu atvieglojumu.

Viens no populārākajiem un efektīvāk tiek uzskatīti par boob diētu. Tā ir viņa, kas ir veltīta šim rakstam. Mēs apkopojām detalizētu informāciju par šo jaudas shēmu, pozitīvajām un negatīvajām pusēm, priekšrocībām salīdzinājumā ar citām mūsdienīgām diētām.

No šī materiāla jūs uzzināsiet, kā pareizi doties uz olbaltumvielu-ogļhidrātu maiņai, kura izvēlne, lai pieturētos pie tā, kā sasniegt maksimālo rezultātu, nekaitējot veselībai. Citiem vārdiem sakot, mēs centīsimies pateikt visu par autobusa smalkumiem.

BUC galvenās īpašības Butch ietver diētu, kura mērķis ir dedzināt tauku masu. Tā ir tā sauktā "žāvēšana", tikai nedaudz vieglā formā.

Sākotnēji šāda uztura tika ievērota profesionāliem sportistiem, bet šodien, kad skaists ķermenis sapņo ikvienam, šis uzturs ir ieguvis visplašāko popularitāti.

sadedzināt ts tauku degli pludmales novājēšana

Daudzi ir pārsteigti par rezultātiem, ko boob nodrošina, kā arī relatīvo vienkāršību un pieejamību šajā barošanas režīmā. Tiek uzskatīts, ka maltītes šajā sistēmā ļauj ātri un bez papildu grūtībām atbrīvoties no nevēlamiem kilogramiem. Patiešām, olbaltumvielu-ogļhidrātu maiņa palīdz vadīt taukus vasarā. Viņa iezīme ir tāda, ka galvenā ietekme ir tieši uz zemādas taukiem. Tas pamazām izzūd, ķermeņa apjomi samazinās, un muskuļu masa paliek nemainīga vai palielinās ar pienācīgu apmācību.

mutes harmonika - saņemiet lielu rēķinu par enerģiju arī zaudējiet svaru sabiedrībā ar dvēseli!

Ziemā un pavasarī, kad svaigi garšīgi dārzeņi un augļus pārstāv ierobežots sortiments, stick autobuss ir īpaši vienkāršs, jo šī diēta neprasa lielu skaitu dārzeņu vai augļu.

Proteīna dienās tie parasti ir izslēgti no diētas. Buch un citas elektroenerģijas sistēmas: salīdzinošā analīze Salīdzinot proteīnu-ogļhidrātu maiņu un cita veida pārtiku, varat zvanīt uz vairākām galvenajām bobu pazīmēm: Šis barošanas režīms atšķiras no tradicionālajām diētām. Tās uzturs ir veidots tā, lai ķermenis neradītu nopietnu deficītu jebkurā nepieciešamajās vielās.

Kausa uzturs ir tuvu līdzsvarotai uzturam, cik vien iespējams. Ja stingri ievērojiet spaini un ievērojiet ciklus, tad ķermenis saņems pietiekamus un olbaltumvielas un ogļhidrātus. Tas atbrīvosies no papildu kilogramiem, nepārvēršot ķermeni nopietnu stresu.

Vēl viena svarīga dižskābarža iezīme ir tā, ka persona, kas ievēro šo uztura sistēmu, necieš no bada. Gluži pretēji, tas var justies nopietns apetītes kritums. Belkovo-ogļhidrātu maiņa ietver ēšanas pieejamus un vienkāršus produktus. Jums nebūs jātērē daudz līdzekļu, lai iegādātos dārgas sastāvdaļas, kā arī maksās bez daudzām stundām, sagatavojot sarežģītākos ēdienus īpašām receptēm.

Butch-diēta, kuras ēdienkarte ļauj ne ciest no bada, nav palēnināt vielmaiņas procesus organismā, atšķirībā no visiem pārējiem veidiem diētas. Gluži pretēji, ar regulāriem treniņiem jūs viegli saglabāiet augsto vielmaiņas ātrumu.

Kādas ir mutes harmonikas norīšanas sekas?

Šādā gadījumā treniņu skaits jāsasniedz vairākas reizes nedēļā. Turklāt dižskābardis ir lielisks līdzeklis pret "efektu par plato", ko raksturo svara zuduma trūkums pat tad, ja tie atbilst stingrai diētai.

Tiem, kas aktīvi nodarbojas ar sportu, šāds uzturs ļauj jums justies jautrība un nodrošina spēkus jauniem sporta sasniegumiem; Jūs varat izmantot autobusu līdz diviem mēnešiem, kas ir pilnīgi droši veselībai.

Šī iespēja ir piemērota tiem, kas nevar izturēt stingrus īstermiņa diētus. Butch ir vērsts uz reālo svara zudumu, nevis uz šķidruma zudumu. Saskaņā ar šādu uztura principu ievērošanu, zemādas tauku un ķermeņa tilpumi ir ievērojami samazināti. Svara zuduma process sākas ar pirmo pārejas dienu uz jaunu uzturu. Un, piemērojot daudzus ekspreseļus, ķermenis zaudē tikai ūdeni.

sadedzināt ts tauku degli citronu kā svara zuduma atbalstu

Kā viena no ķermeņa tīrīšanas metodēm ir diēta. Atsauksmes par šo uztura sistēmu apgalvo, ka barības vielu absorbcija ir labāka, tiek uzlabota ādas stāvoklis, sejas krāsa kļūst arvien pat un veselīgāka, tās šķērso iekaisumu, gravitācijas sajūta pazūd. Butch - viens no veidiem mūžīgi pāriet sadedzināt ts tauku degli veselīgu racionālu pārtiku.

Tas palīdzēs jums veikt pirmos soļus, lai biežāk ēst, bet mēreni.

Boch rezultāti. Tātad, aptuveno izvēlni Bucho diētu mēnesī. Laši cep cepeškrāsnī

Jūs varat kontrolēt savas porcijas un ēst tieši tik daudz, cik jūsu ķermeņa vajadzībām. BOCK ierobežojumi ir pietiekami mīksti, un jūs varat ātri pierast pie viņiem.

sadedzināt ts tauku degli slaids uz leju augšstilba tauku

Šī uztura sistēma ierosina regulāras ogļhidrātu dienas, kā arī "Otteras dienas", kad kopā ir olbaltumvielas un ogļhidrāti.

Tas viss nodrošina psiholoģisku komfortu uz diētu. Jūsu veselības stāvoklis joprojām ir lielisks, un noskaņojums ir saulains. Sākot krūmu, nebaidieties no krituma, depresijas, psiholoģiskās grūtības.

Kam paredzēts testosterons?

Tas viss parasti pavada ārkārtēju uzturu, un boob neattiecas uz tiem. Vēl viena būtiska proteīna-ogļhidrātu alternatīva priekšrocība ir tā, ka zaudētais svars neatgriežas pēc diētas pabeigšanas. Protams, tas attiecas tikai uz tiem gadījumiem, kad gan uzturs, un tā produkcija tika veikta stingri saskaņā ar noteiktajiem noteikumiem. BUC trūkumi Neskatoties uz milzīgo pozitīvo pušu skaitu, šāda veida pārtikai ir savi mīnusi.

sadedzināt ts tauku degli tauku dedzināšana kā enerģija

Viens no nozīmīgākajiem var atzīmēt: Buch, kā likums, nodrošināt lēns svara zudums. Lai ievērojami zaudētu svaru nedēļā autobusā, nedarbosies. Ir tas, ka Buch Malysheva var dot nepieciešamo rezultātu, ja jums ir nepieciešams ātri sastopoties formā.

Visi tērauda olbaltumvielu-ogļhidrātu maiņas sistēmas ir vērstas uz sistemātisku, stabilu un ilgstošu rīcībā nevēlamu kilogramu. Šajā diētā ir ierobežojumi. Tāpēc nav tieši, lai saņemtu piespiedu pret tiem, kam ir problēmas ar aizkuņģa dziedzeri, nierēm un aknām. Man jāsaka, ka boob nav piemērots tiem, kam ir daudz lieko svaru. Šādā veidā, lai sevi veidotu formā, vispirms ir jāizveido kaloriju deficīta apstākļi, lai atbrīvotos no acīmredzami lieko tauku masas.

Un tikai pēc tam jūs varat doties uz autobusu, beidzot "sausa" un celt formu pilnībai. Ja persona, kas katru dienu sver kg, ēst gr. Gaļa, tad uz viņa nierēm būs bīstama slodze. Tāpēc nav nepieciešams strauji pāriet uz autobusu ar šādu masu.

Kā proteīnu-ogļhidrātu maiņa veicina svara zudumu

Lai uzzinātu, šī diēta jums ir piemērots, jums ir jāaprēķina kāda daļa no svara ir tauki. Ja tas ir ¼ un mazāk, jūs varat droši sākt ēst autobusu sistēmā. Daži diskomforts var izpausties proteīna dienās. Ogļhidrātu trūkums piesaistīs kritumu, enerģijas trūkumu. Rīcība ar šo parādību ir diezgan vienkārša. Ir nepieciešams stingri ievērot noteikto proteīnu dienu skaitu. Parasti ir ne vairāk kā trīs kārtas. Vēl viens trūkums - augļu un dārzeņu trūkums proteīna dienās.

Dažiem cilvēkiem tas ir nopietna problēma.

Bet tas ir diētas iezīme. BOCH Diēta: detalizēts apraksts Tātad, kā sadedzināt ts tauku degli jau teicām, Buch atrodas pārmaiņus kopā ar olbaltumvielu pārtiku un nodevām ar ogļhidrātu pārtiku. Proteīna dienās jūs varat izmantot: Gaļa: Vistas, pīles, jēra, zoss, trušu, fazānu, zema tauku satura cūkgaļa, tītara, liellopu gaļa; Jūras veltes: kalmārs, forele, astoņkāji, laši, mīdijas, laši, omārs, tunzivis, garneles, rozā lasis, paltuss, mencas, heck, liesmojošs; Piena produkti: Prostokvash, daudz zema tauku, piena, jogurts bez garšas, kefīrs, ryazhenka, zems taukskābju biezpiens; Olas.

Proteīns - neierobežotā daudzumā, dzeltenums - ne vairāk kā viens dienā. Crup: auzu, pienu, griķi, rīsi; Maize un makaroni: Pelēka maize, makaroni no cietām kviešu šķirnēm, makaroni ar klijas; Augļi Zems cukurs, zems cietes dārzeņi, zaļumi.