Pāriet uz saturu

Ir ļoti vienkāršs veids, kā aprēķināt, kāds pulss būtu jāapmāca. Jūs varat paātrināt atgūšanu, veicot apmācību ar ļoti vieglu intensitāti.

Patiesība ir tāda, ka šāda konkrēta diapazona esamība ir maldināšana, pēc kuras jūs varat labākajā gadījumā palēnināt progresa tempu, un sliktākajā gadījumā pat nezaudēt mārciņu. Relatīvais un absolūtais tauku dedzināšana Lai saprastu tauku dedzināšanas zonas mītu un to nojaukšanu, jums ir jāprecizē, kā cilvēka ķermenis vingrošanas laikā izmanto enerģiju. Vienkāršotā versijā, ar jebkuru aktīvu fizisko aktivitāti, organisms saņem enerģiju, pirmkārt, no divām vietām: glikogēna rezervēm un taukainajiem nogulumiem.

Olbaltumvielu diēta

Glikogēns ir ogļhidrātu rezerve muskuļos un aknās. Mīts par tauku dedzināšanas zonu radās no datiem, ka zemākas intensitātes slodzēs enerģija ir lielāka no tauku sadalījuma, nevis no glikogēna. Vai tas nav liels? Jūs varat zaudēt daudz tauku!

Tas ir, ja kaut kas ir nepareizi ar šo mītisko zonu.

Tauku degšanas produkti un vingrinājumi, lai zaudētu papildus flabu - Diēta - Svara Vadība -

Tātad, kāpēc vilciens ar pilnu spēku, ja tauki ir tik maz sadedzināti? Atbilde ir vienkārša - tas viss attiecas uz kalorijām. Sarežģīti vingrinot, jūs sadedzināt daudz vairāk kaloriju nekā tad, kad jūs sēdējaties uz dīvāna.

noņemt taukus no kuņģa un mīlestību rokturi

Ja salīdzina abas klases ar vidēju un augstu intensitāti, kas ilgst 30 minūtes, varat redzēt šādu attēlu: Tātad, jūs varat redzēt, ka kaloriju patēriņš ir divreiz lielāks. Turklāt kalorijas, kas iegūtas no taukiem, arī sadedzina vairāk pretlai gan to kopējais patēriņš ir mazāks. Nav labākais risinājums!

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Tauku dedzināšanas zona pret postburn efekts Pēc treniņa beigām ar zemu intensitāti, kaloriju dedzināšana strauji samazinās. Ļoti intensīvi vingrinot, piemēram, intervāla treniņa laikā notiek vielmaiņas maiņa, kurā kalorijas turpina intensīvi patērēt pat pēc tam, kad vingrinājumi ir pabeigti.

Šo efektu sauc par postburning. Pēcdegšanas efekts ievērojami atšķirsies atkarībā no apmācības veida, intensitātes, ilguma un pat tā mērīšanas veida. Pētījums, ko Amerikas Savienotajās Valstīs veica Dr Christopher Scott vadībā Dienvidu Maīnas universitātē, pārbaudīja kopējo kaloriju patēriņu noteiktā laika periodā grupās, kas nodarbojas ar zemu un augstu intensitāti. Pirmās grupas dalībnieki vidēji 3,5 minūšu laikā. Otrajiem dalībniekiem tika piedāvāts 3 sprints darboties 15 sekundes ar maksimālo iespējamo ātrumu.

Kāda bija kaloriju patēriņa atšķirība? Diezgan nozīmīga!

Lūk, kā strādāt, ēst labi - un zaudēt taukus. Kathleen Doheny Jūs strādājat cītīgi un ēdat veselīgas maltītes - vismaz lielāko daļu laika - un mārciņas sāk nomest. Jūs skatāties un jūtaties vairāk tonēti, tāpat kā jūs cerējāt. Bet ar visu šo pūliņu, vai jums nevajadzētu zaudēt taukus?

Pirmās grupas dalībnieki sadedzināja 29 kalorijas treniņam pret 4 pretiniekiem no otrā. Bet, ja ņemat vērā pēcpārdošanas un kaloriju patēriņa ietekmi pēc sesijas, attēls dramatiski mainās.

Mareks Osovskis: Slēposim!

Neaizmirstiet, ka, braucot ar stacionāru velosipēdu, tika pavadīts gandrīz 5 reizes vairāk laika 3,5 minūtes pret 45 sekundēm. Vēl viens pētījums atklāj, kura gaitā kļuva skaidrs, ka augstas intensitātes treniņu nodarbības arī patērē ievērojamu tauku daudzumu.

Patiešām, intensīvas fiziskas slodzes laikā, piemēram, velotransportā, kas tika pētīts, vispirms tiek patērēts glikogēns, bet pēc apmācības pabeigšanas tiek patērēts tauki. Protams, treniņam ar mērenu intensitāti ir tiesības pastāvēt, bet tauku dedzināšanai nav visefektīvākais risinājums. Populārs veids, kā piecelties agri un skriešanās tukšā dūšā, nepalīdzēs zaudēt vairāk tauku nekā citi intensīvāki veidi.

fitbit charge hr fat burn zone

Aizņemtiem cilvēkiem optimālā izvēle ir intervāls un tas ļauj jums daudz vairāk kaloriju un tauku sadedzināt daudz mazāk laika. Ņemot vērā visu iepriekš minēto, jums nevajadzētu paļauties tikai uz apmācību, lai sadedzinātu taukus un iegūtu labi definētus muskuļus. Vingrošana palīdz jums uzturēt muskuļus, palikt fit, paātrināt vielmaiņu un sadedzināt dažus taukus, bet efektīvai tauku dedzināšanai kaloriju patēriņš bloķē to uzņemšanu.

  • Tauku mac svara zudums
  • 7 dienu ātrās tauku zudumu atsauksmes
  • Ja vien jūs nebūtu svētīts ar plakanā vēdera gēnu, jums būs nepieciešama nedaudz pīpēšana, dvesināšana un svīšana, lai iegūtu kuņģa plakanu stāvokli.
  • Vēlos nomest svaru ar olbaltumvielu diētas un kardiotreniņu palīdzību.
  • Fitnesa padomi ikdienai — kinoline.lv

Uzturam šajā jautājumā ir daudz lielāka nozīme, un tās pielāgošanai jāpievērš maksimāla uzmanība. Norādot, ka skaistumam ir nepieciešams upuris, daudzi no mums to uzskata par galīgo patiesību.

Jaunumu raksts | Ākinoline.lv

Protams, jums ir jāievēro. Esi mierīgs. Atbrīvo viņu no ciešām drēbēm, atpogā krekla vai blūzes apkaklīti. Pajautā, vai cilvēks lieto kādas sirds zāles, piemēram, nitroglicerīnu. Ja tā, atrodi tās viņa somā un palīdzi viņam tās iedzert.

Impulss tauku sadedzināšanai

Ja sāpes nepāriet, uzreiz zvani ātrajai palīdzībai, Zvani uzreiz, ja cilvēks ir bezsamaņā vai neatbild tev. Uzreiz pēc zvana sāc veikt pirmo palīdzību par to nedaudz zemāk Ja bezsamaņā ir bērns, sāc ar 1 min sirds masāžas, un tikai tad zvani Neatstāj cilvēku vienu — ja nu vienīgi uz mazu brīdi, lai pasauktu palīdzību. Kā aprēķināt tauku dedzināšanas impulsu? Ir ļoti vienkāršs veids, kā aprēķināt, kāds pulss būtu jāapmāca.

Turpinājums 2. Tauku dedzināšana: sūknējiet sirdi Labs vispārējais sirds un asinsvadu kondicionēšanas vingrojumu programma ir svarīga, lai sadedzinātu taukus, teiksim Sedlock un White.

slaidas rokas bez svariem

Vai, ja jūs skriejat pusstundu, palieliniet to līdz 45 minūtēm vai stundai. Šī stratēģija sadedzinās vairāk kaloriju un vairāk tauku. Ja jūs jau skriešanās, jog tad sprints, lai sajauktu to, viņš saka.

sadedzināt taukus no rokām

Pieaugošā intensitāte īsā laika periodā jūsu regulārajā treniņā sadedzinās vairāk kopējās kalorijas un tāpēc vairāk tauku, Sedlock saka. Tauku dedzināšana: sūkņa dzelzs vai citas spēka treniņš Ja jūs mēģināt izlaist flabu, svara treniņu trīs reizes nedēļā pusstundā katru sesiju - ja esat iesācējs - ir ideāls, White saka.

palieliniet tauku zudumu ātru laikā ātri

Kad jūsu flabs ir kontrolēts, divas svara treniņu sesijas nedēļā parasti palīdzēs jums saglabāt tonusu, viņš saka. Pilns treniņš darbojas visām galvenajām muskuļu grupām, ne tikai uzburošajām. Ja jūs esat iesācējs līdz svariem vai cita veida spēka treniņiem, piemēram, pretestības joslām, vispirms iegūstiet eksperta norādījumus, pieņemot personisku treneri sesijai vai diviem, eksperti iesaka.

Tauku degšanas produkti un vingrinājumi, lai zaudētu papildus flabu - Diēta - Svara Vadība - 2021

Protams, jūs varat iekļaut pilna ķermeņa masas treniņu vingrinājumus, kas koncentrējas uz jūsu slāņainajām vietām. Jums vajadzētu sajust pūles jūsu tā sauktajās mīlestības rokturi. Turpinājums Ar kārdinošām augšdelmiem jūs varat izdarīt hanteles atsitienus ar rokas svariem. Ar augšdelmu, kas ir paralēla grīdai un izliekta pie elkoņa, noliecas pāri svara stendam vai citam zemam solim ar otru roku, kas atbalsta ķermeni.