Pāriet uz saturu

Diētas iespējas Olbaltumvielu un dārzeņu diētu var izmantot dažādos veidos. Dārzeņu dienā jūs varat ēst: jebkuri dārzeņi, izņemot kartupeļus; jebkuri augļi un ogas, izņemot saldākos banāni, vīnogas ; un viss, ko no tiem var pagatavot liesas zupas, dārzeņu un augļu salāti, marinēti gurķi, dārzeņu sautējums utt. Bet, uzsākot spēka apmācību, neuztraucieties par diētu.

Tieši uz šiem skaitļiem tiek veidota muskuļu augšanas izvēlne. Tajā pašā laikā uzmanība ir pievērsta konkrētiem skaitļiem. Bieži vien pat profesionālis nevarēs "ar aci" noteikt ikdienas uztura sastāvu un kopējo kaloriju daudzumu - nemaz nerunājot par iesācēju. Ikdienas olbaltumvielu uzņemšana muskuļu augšanai Atzinums, ka olbaltumvielām vajadzētu būt galvenajai diētai, lai iegūtu muskuļu masu, ir tikai daļēji patiess.

Faktiski daudz svarīgāks ir lielāks kaloriju patēriņš un pietiekams pareizo ogļhidrātu daudzums. Jaunākie zinātniskie pētījumi liecina, ka garantēta svara pieauguma gadījumā ir nepieciešams patērēt apmēram 1,5—2,5 gramus olbaltumvielu uz kilogramu sausa ķermeņa svara. Jāsaprot, ka šī skaitļa pārsniegšana pat uz rēķina nedos nekādu papildu efektivitāti - tomēr naudas izteiksmē gaļas produktu kalorijas vienmēr ir daudz dārgākas nekā eļļu, dažādu graudaugu vai pat augļu kalorijas.

Maltītes laika nozīme Tūlīt pēc sporta zāles ķermenim ir īpaši nepieciešami palielināti ogļhidrāti, lai papildinātu enerģijas treniņu laikā iztērēto enerģiju. Sūkalu olbaltumvielu porcijas uzņemšana, lai arī tā ir labvēlīga muskuļu augšanai, nebūs tik efektīva kā ātri sagremojamu ogļhidrātu un olbaltumvielu satricinājums t.

Veselīgas brokastis, pareizs uzturs svara zaudēšanai. Diētisko brokastu receptes

Tajā pašā laikā vakarā īpaši stundas pirms gulētiešanas "sausas" masas kopai ieteicams samazināt produktu daudzumu no.

Tas palīdzēs samazināt nevēlamas tauku masas pieaugumu, jo miega laikā ķermenim muskuļi atjaunošanai un augšanai nepieciešami proteīni un pareizie tauki olīveļļanevis ogļhidrāti. Vienkārša diēta ar muskuļiem, kas veicina muskuļus: Vairāk pareizo ogļhidrātu no rīta Lai uzturētu muskuļu darbību gan dienas laikā, gan spēka treniņu laikābrokastīs vajadzētu ēst ievērojamu daudzumu ogļhidrātu - tomēr ne tikai maizi un ievārījumu vai kukurūzas pārslas tas ir, ātros ogļhidrātusbet drīzāk parasto auzu pārslu ar pievienotu mērenā daudzumā medus vai augļu gabalu.

Pusdienas ir galvenā maltīte Pusdienu laikā jums vajadzētu ēst lielāko ogļhidrātu, olbaltumvielu un tauku daudzumu - un vakariņās to nemaz nevajag, kā daudzi ir pieraduši. Tas samazina lieko kaloriju un bez liekām kalorijām muskuļi vienkārši neaugs tauku krājumus, bet palīdzēs svara pieaugumam. Pēcpusdienā - veselīga uzkoda Ap plkst. Ja jūsu mērķis ir pēc iespējas ātrāk tauku dedzināšana veģetārie brokastis masu, apcepiet trīs olu omlete vai apēdiet porciju zema tauku satura biezpiena ar riekstiem.

Vakariņas - vieglas olbaltumvielu pārtika Ēdienu pusdienu pamatā jābūt liesai gaļai vai zivīm ar tik daudz sezonāliem dārzeņiem, kas sautēti augu eļļā vēlams olīveļļā. Ogļhidrātu avotam vajadzētu būt - sportista uztura pamatam. Izvēlnes paraugs masas palielināšanai Brokastis: Ābolu ar tasi gkas vārīts vājpienā vai kā musli maisījumāar pusi, jogurtu un šķipsniņu. Pusdienas: Griķu biezputra ar vistas krūtiņu, apcepta olīveļļā.

Apstiprināto produktu saraksts

Katliņā ielej g sausu griķu apmēram pusi glāzespievieno ml ūdens pusotras tasītessāli. Liek uz uguns, uzvāra līdz vārīšanās temperatūrai, aizver vāku un vāra uz lēnas uguns 15 minūtes. Kamēr putra gatavo, apcep vistas krūtiņu ēdamkaroti olīveļļas. Uzturs pēc treniņa: Liela porcija olbaltumvielu pusotra kausiņa un grami ātru ogļhidrātu, lai aizvērtu.

Diēta "mīļākā" diēta

Sporta kratīšanai pievienojiet arī 5 g kreatīna un pirms treniņa paņemiet vairākas kapsulas. Otrās pusdienas: Omlete trīs.

Aknu un aizkuņģa dziedzera problēmas Grūtniecība vai zīdīšanas periods. Ekspress žāvēšana meitenēm Ja jums steidzami jāizžāvē ķermenis, tad jūsu izvēle ir ekspress žāvēšana meitenēm.

Vakariņas: Dārzeņu sautējums ar liellopa un olīveļļas mērci. Izmantojiet — g dažādu dārzeņu cukini, paprika, kukurūzag ķirbju vai kartupeļu vēlams saldos kartupeļus50—60 g griķu vai cieto kviešu makaronu un — g liellopu gaļas. Sporta diēta pusaudžiem Pirmkārt, mēs atgādinām, ka pusaudžiem, kas jaunāki par 18 gadiem, vingrinājumi, kas rada vertikālu slodzi mugurkaulam, tas ir, tupus un citus pamata vingrinājumus ar stieni, ir ļoti nevēlami.

Tā kā bez šiem vingrinājumiem ir grūti sasniegt ievērojamu muskuļu augšanu un masas pieaugumu, pusaudžiem īpaša sporta diēta bieži nav nepieciešama.

Tomēr tas neizslēdz, cik svarīgi ir izvairīties no cukuriem galvenokārt saldumiem un sodaspusfabrikātiem un ātrās ēdināšanas čipsiem, picas un frī kartupeļiem. Pat ja ievērojamas muskuļu masas iegūšana nav galvenais mērķis, jo dabiskāks un daudzveidīgāks ir uzturs, jo labāk un varēs realizēt savu augšanas potenciālu.

Nākamais svarīgais aspekts muskuļu augšanas diētā ir patērēto ogļhidrātu glikēmiskais indekss un to uzņemšanas laiks: tauku dedzināšana veģetārie brokastis pēc sporta zāles ir nepieciešami ātri ogļhidrāti, bet vakariņām - lēni ogļhidrāti dažādi dārzeņi.

Kā izveidot savu uztura programmu muskuļiem? Vispirms jāreizina savs svars ar 30 Iegūtais skaitlis ir aptuvenais nepieciešamais kaloriju skaits par atbalstu nemainīts jūsu svars pamata metabolisma ātrums.

Ja tavs mērķis ir iegūt muskuļu masu, tad jums ir jānodrošina sevi ar papildu kalorijām, kas pārsniedz iegūto skaitli, jo muskuļu audu veidošanai ir nepieciešams daudz enerģijas. Parasti, lai iegūtu muskuļu masu, ikdienas uzturā jāpievieno papildu kalorijas - tas ir daudzums, kas nepieciešams pozitīvas enerģijas bilancei, strādājot pie muskuļu masas palielināšanas. Apsveriet savu ķermeņa tipu ektomorfu, mezomorfu un endomorfulai noformulētu pareizu uzturu un ikdienas fiziskās aktivitātes. Liess ektomorfs savam uzturam var viegli pievienot nevis pamata kalorijas, bet visu Un tas viņam tikai nāks par labu, atšķirībā no endomorfa, kurš, kad garlaikosies, sāks taukaudus.

Ja jūsu darbs ir saistīts ar palielinātu fizisko aktivitāti, kopējais ikdienas kaloriju patēriņš atkal jāpalielina par aptuveni tām pašām kalorijām.

tauku dedzināšana veģetārie brokastis kāds ir mana svara zuduma sirdsdarbība

Balstoties uz šo skaitli, jums jāveido ikdienas uzturs, saskaitot kaloriju skaitu. Tas ir sākuma punkts, kas ļaus vēlāk pielāgot diētu. Turklāt olbaltumvielasir jāņem vērā tikai dzīvnieku izcelsme un no sporta uztura bagātinātājiem, jo augu izcelsmes graudaugi aminoskābju profils ir vissliktākais salīdzinājumā ar dzīvnieku olbaltumvielām gaļu, zivīm, biezpienu, sūkalām olbaltumvielas.

Olbaltumvielu dienā jums ir nepieciešams vismaz 2 grami. Ogļhidrāti - enerģija.

Izvēlne Šajā posmā ir atļauts sagatavot desertus, kurus var izmantot kā uzkodu.

Uzzinājis pareizo numuru, jūs vienkārši atlasāt vajadzīgo tauku dedzināšana veģetārie brokastis daudzumu, lai iestatītu nepieciešamo daudzumu.

Pēc tāda paša principa kā mēs izvēlējāmies olbaltumvielas. Atcerieties, ka, aprēķinot ikdienas olbaltumvielu daudzumu, ir vēlams dzīvnieku un nevēlams augu proteīns. Līdzīga dziesma ar ogļhidrātiem. Fakts ir tāds, ka ir divu veidu ogļhidrāti: vienkāršs salds un komplekss putraimi.

Pirmie izraisa strauju insulīna līmeņa paaugstināšanos, un tie tiek absorbēti ļoti ātri, bieži novedot pie liekā tauku uzkrāšanās. No otras puses, kompleksie ogļhidrāti tiek sagremoti lēnām un ilgstoši nodrošina enerģiju. Pirmie ir kā papīra loksnes, kas izmesti krāsnī, un pēdējie ir kā koka apaļkoki.

Pirmie ir nepieciešami, kad mums steidzami ir jāatjauno enerģija pēc iespējas īsākā laikā piemēram, pēc apmācībasun pēdējie mums visu atlikušo laiku ir nepieciešami, lai nodrošinātu stabilu enerģiju.

Tādējādi, lai aprēķinātu nepieciešamo enerģijas daudzumu, mēs ņemam vērā tikai labību rīsi, griķi - ideāli. Bet zefīri, šokolāde, milti utt. Ieteicams to neņemt par pamatu, ja vien, protams, jūs nekonkurējat Japānas nacionālajā sumo čempionātā. Vienkāršākais variants ir paņemt tases rīsu sausa svara un gatavot dienu. Svarīgs punkts par šķiedru. Turklāt, ja tauku šūna nespēj uzņemt uzglabātos taukus, tā sāk dalīties.

Un taukaudu daudzums palielinās eksponenciāli. Četras Ducan diētas fāzes Uzbrukums - galvenais svara zudums, ilgst līdz piecām dienām; Alternatīva - nepārtraukts svara zudums, ilgst līdz vēlamajam rezultātam, iespējams, vairākus mēnešus; Konsolidācija - fiksējot rezultātus, ilgumu aprēķina, izmantojot formulu desmit dienas par katru zaudēto svara kilogramu; Stabilizācija ir rezultātu saglabāšana un saglabāšana visu mūžu.

Katram posmam ir savs produktu saraksts. Svara zaudēšanas intensitāti nosaka diētas galveno principu ievērošana.

tauku dedzināšana veģetārie brokastis slimming wp

Uzbrukums - diētas pirmais posms Ārsti uzskata, ka šis posms ir visbīstamākais veselībai. Pjērs Dukans pats piekrīt vispārējam viedoklim, tāpēc sniedz skaidrus ieteikumus tā ievērošanai. Pirmais posms.

Uzbrukums Ducana diēta Aprēķiniet lieko svaru. Lai aprēķinātu svaru, varat izmantot bezmaksas kalkulatoru, kas pieejams Ducan oficiālajā vietnē. Aprēķins tiek veikts, aizpildot anketu. Pēc datu ievadīšanas uz jūsu e-pastu tiks nosūtīta vēstule ar interesējošo informāciju.

tauku dedzināšana veģetārie brokastis ķermeņa sāpes pa visu un svara zudums

Vidējos datus var iegūt neatkarīgi. Lai to izdarītu, no augstuma centimetros ir jāatņem simts vīriešiem un simt desmit sievietēm. Tādējādi sievietes svaram ar cm augstumu jābūt 54 kilogramiem; Pieturieties pie uzbrukuma fāzes ne ilgāk par ieteicamo periodu. Pastāv plaši izplatīts uzskats, ka šajā fāzē cilvēks var uzreiz sasniegt vēlamo svaru.

Tas ir ne tikai neiespējami, bet arī bīstami! Ievērojiet fāzes ilgumu saskaņā ar tabulu. Ja jums ir liekais svars saskaņā ar kalkulatoru līdz 5 kg, tad šīs diētas fāzes ilgums jums ir dienas; Pārmērīgs svars - no 5 līdz 10 kg. Lūdzu, ņemiet vērā, ka, lai gan aptaukošanās ir ievērojama, Ducan diētas pirmajā posmā ir aizliegts lietot vairāk nekā 10 dienas. Ir svarīgi saprast, ka šī posma mērķis nav ātri zaudēt svaru par maksimālo kilogramu daudzumu, bet gan iedarbināt tauku sadalīšanas mehānismus organismā.

Uzraugiet savu stāvokli Šī posma bīstamība ir tikai dzīvnieku olbaltumvielu izmantošana. Tas rada lielu slodzi nierēm un izraisa dehidratāciju.

Svara zaudēšanas brokastu receptes

Pēc vairāku ekspertu domām, tieši uz to balstās uztura pirmās nedēļas straujais svara zudums. Piemērotas ir zivis zandarti, mencas, karpasdārzeņi burkāni, gurķi, tomāti, ķirbis. Labāk ir pagatavot mazas porcijas. Bet nepārlieciet to, jo, ievērojot diētu, jums tauku dedzināšana veģetārie brokastis palikt izsalkušam.

Vērts izmēģināt: Salāti ar mencu un dārzeņiem. Augļu salāti ar grauzdiņiem. Kāpēc izsalkums ātri atgriežas? Neveselīgs uzturs ir pirmais ātras bada cēlonis. Ir pārtikas produkti, kas neapmierina, bet pastiprina izsalkumu. Tie tiek ātri sagremoti, paaugstinot cukura līmeni asinīs. Tāpēc cilvēks ļoti ātri sāk izjust nepieciešamību pēc pārtikas. Tas ir tiešs ceļš uz pārēšanās. Šie "mānīgie" produkti ietver: Bet dažreiz izsalkums atgriežas arī pēc putras ēšanas brokastīs. Šķiet, ka viņai nevajadzētu tā izgāzties.

Kas notiek? Tas galvenokārt attiecas uz porcijām vai garšas vēlmēm. Jūs varat pievienot riekstus, ogas vai augļus. Tas ir gan garšīgāk, gan apmierinošāk. Mazas porcijas arī neturēs badu ilgi nākt. Jūs nedrīkstat pārkāpt robežu starp sāta sajūtu un pārēšanās. Retāk ātri atgriešanās izsalkuma sajūtai nav nekāda sakara ar ēdienu.

Tādā veidā ķermenis var signalizēt par svarīgu mikroelementu trūkumu. Putra pareizai uzturam Neskatoties uz veselīgu ēdienu dažādību, putras joprojām ir vispopulārākās brokastis. Lietojot frāzi "pareizs uzturs", vispirms nāk prātā auzu pārslas. Gatavošanas padomi biezputrai: Putraimus vāra pienā vai ūdenī.

Tvaicēti griķi ir daudz veselīgāki nekā vārīti griķi.

Ēd vairāk melleņu. Mellenes ir ne tikai gardas, bet arī lieliski dedzina taukus.

Pirms vārīšanas putraimus izšķir un mazgā. Prosa un rīsus mazgā ar siltu tekošu ūdeni. Neizskalojiet auzu pārslas un sasmalcinātus graudaugus. Pēc vārīšanās graudaugi tiek nogādāti gatavībā zemā siltumā.

Noņemiet glābšanas riņķi ​​ap ​​vingrinājuma vidukli. Kā zaudēt svaru un savilkt vēderu

Ideālas brokastis Nav viena pareizo brokastu saraksta. Visiem cilvēkiem ir atšķirīgi organismi, dzīvesveids un garšas izvēles. Meitenes ar pareizu uzturu viņi ilgu laiku saglabā veselību, jaunību un skaistumu.

Tāpēc brokastīm jābūt sabalansētām un enerģiskām visu dienu.

  • 5 veidi, kā bez piepūles un ātri iegūt plakanu vēderu - kinoline.lv
  • Pjēra Dukana diēta svara zaudēšanai. Viss par Pjēra Dukana diētu
  • Smoothies svara zudumam un ķermeņa attīrīšanai
  • Vieglākais svara zuduma metode. Zaudēt svaru, iedvesmojoties
  • Frenzied žāvēšanas treniņu programma sievietēm. Ķermeņa žāvēšana meitenēm: soli pa solim

Produktiem vajadzētu saturēt dzelzs, magnijs, fosfors, selēns un sievietes ķermenim nozīmīgā folijskābe. Vislabākās ir olbaltumvielu-ogļhidrātu brokastis. Dzer daudz ūdens.

tauku dedzināšana veģetārie brokastis onetwoslim online

Ūdens palīdz darboties iekšējiem orgāniem, stimulē vielmaiņu, turklāt izskalo dažādus toksīnus no organisma. Patiesībā tas ir galvenais uztura princips. Olbaltumvielu dienā ir atļauts: liesa gaļa, mājputni bez ādas, zivis; piens un jebkuri dabiski raudzēti piena produkti siers, biezpiens, kefīrs, jogurts bez piedevām utt.

Dārzeņu dienā jūs varat ēst: jebkuri dārzeņi, izņemot kartupeļus; jebkuri augļi un ogas, izņemot saldākos banāni, vīnogas ; un viss, ko no tiem var pagatavot liesas zupas, dārzeņu un augļu salāti, marinēti gurķi, dārzeņu sautējums utt.

Diētas pirmajā nedēļā ir vērts arī izslēgt no uztura graudaugus un pākšaugus; ja jūs nolemjat ilgāk pieturēties pie diētas, tad nākotnē tos var lietot, laiku pa laikam un pamazām, dārzeņu dienās. Pārtikas daudzums, ko var patērēt dienas laikā, nav ierobežots.

Bet tas, protams, nenozīmē, ka var pārēsties izgāztuvē. Jums jāēd, kad vēlaties, un tieši tik daudz, lai remdētu izsalkumu. Pēdējai maltītei jābūt vismaz 3 stundas pirms gulētiešanas. Izvēlnes paraugs brokastis - olas, siers vai desas gabals, vai desa, biezpienskafija ar pienu; pusdienas - vistas krūtiņa, gaļa vai zivis var cept vai cept, bet labāk vārīt ; vakariņas - biezpiens, zivis, siers gaļu vakarā labāk neēst, jo tā sagremošana prasa ilgu laiku.

Dārzeņu diena: brokastis - dārzeņu vai augļu salāti ar olīveļļu; pusdienas - kāpostu zupa tauku dedzināšana veģetārie brokastis liesa boršča bez kartupeļiem, lecho vai dārzeņu sautējuma; vakariņas - vinigrets; uzkodas - augļi, sulas.

Tomēr šķiet, ka ar šādām galējībām jāsteidzas tikai tad, ja jums patiešām patika ēst atomu diētas režīmā. Pretējā gadījumā, sasniedzot vēlamo svaru vai, ja, neskatoties uz visiem centieniem, tas vairs nav samazinājiesir vērts vienmērīgi pāriet uz pilnvērtīga, racionāla, sabalansēta uztura sliedēm. Atomu diēta ir kontrindicēta, kā arī tai ļoti līdzīga diēta kuņģa -zarnu trakta, aknu, nieru un sirds un asinsvadu sistēmas slimībām.

Jūs varat arī patīk

Un visiem pārējiem pirms to lietošanas jākonsultējas ar ārstu. Ir daudz recepšu svara zaudēšanai. Jo Es mīlu paipalas, ēst, līdzekļu trūkuma dēļ, viegli kreka un vistas, gab. Šajā laikā bija perepёlochkiny Cep cepeškrāsnī uz valsti, kas jums patīk, plānāks, nedaudz cep, vai pilnīgi rūgušpiens olu, cep un bija virsū garozas, ar savu garšu.