Pāriet uz saturu

Tieši šeit noder FT80 sirdsdarbības monitors. Tajā laikā, viņš pētīja aerobiku intensīvi, sadarbojās ar krievu un ārvalstu ekspertiem, uzrakstīja grāmatu par aerobiku. Muskuļu korsete ap vidukli un vēderu sastāv no daudziem dažāda lieluma un mērķa muskuļiem.

Apmācība » Selouianov vietējā tauku dedzināšana. Vietējais svara zudums: ko zināt zinātne? Kā jūs jūtaties par CrossFit un vai ir iespējams sākt šo sporta veidu bez sākotnējās fiziskās apmācības Selouianov vietējā tauku dedzināšana. Kā jūs jūtaties par CrossFit un vai ir iespējams sākt šo sporta veidu bez sākotnējās fiziskās apmācības Vietējais labākais veids kā saglabāt svara zudumu zudums vai punkta samazināšana tauku - jautājums ir ļoti pretrunīgs.

Turklāt gandrīz visi, kas kaut kādā veidā ir saistīti ar fitnesa, kultūrisms vai sporta sfēru.

5 spēka treniņu vingrinājumi, kurus var izmantot kā kardio

Gandrīz viss, sākot no fitnesa instruktoriem, kuri tikai nesen beidzās kursus par fitnesa un beidzot ar laboratorijām, laboratoriju vadītājiem un profesoriem, tiek uzskatīts par parādu. Tomēr nav pārsteidzoši, ka šis temats izraisa šādu rezonansi. Galu galā, ja tauku dedzināšana vs hiit iespēja vietējā tauku dedzināšana, tad jebkura sadalīšana zaudē svara zudumu, vispārējo sirds un jaudas slodzesbodybuilding bāzes veikšana tiem, kas vēlas zaudēt svaru.

Atšķirību nošķiršana Mēs pievērsām uzmanību iestāžu atzinumiem.

svara zuduma ilgtermiņa saglabāšana

Taču problēma ir tā, ka Iestāde notiek tikai uz to, ka trūkst citas iestādes. Bet galu galā, pēc tam, kad iet cauri mūsu vietējam zinātniekam, jūs varat atrast daudz zinātnisko darbu un pētījumu, kas apstiprina to vietējā tauku dedzināšana pastāv.

Turklāt dažas pat attīstīt apmācību sistēmas, kas spēj nodrošināt vietējo tauku dedzināšanu un kas, starp citu, ir diezgan plaši izmantota rietumos, un kādu iemeslu dēļ tie ir pilnīgi ignorēti mūsu Atformices. Starp citu, lielākā daļa fitnesa treneri un treneri sporta burtiski ar putām pie mutes ir gatavi pierādīt, ka vietējā tauku dedzināšana neeksistē, un visi šie vingrinājumi "par novājēšanu kājas", "lentē sēžamvietas" utt.

Ne vairāk kā mārketinga gājiens. Šeit tieši dabiski rodas divi jautājumi: un visu muskuļu grupu apmācība, kas, starp citu, ir ieteicams veikt tikai trenera uzraudzībā - vai tas nav mārketinga kustība?

Fresh articles

Un otrais jautājums: pamatojoties uz to, ko jūs paziņojat par neiespējamību vietējo tauku dedzināšanu? Visbiežāk, ne uz pirmo, ne par otro jautājumu par izsmeļošu reakciju, treneris nav spējīgs. Turklāt ir ļoti maz publicētu un labi zināmu pētījumu par vietējo tauku dedzināšanu. Tas ir, var secināt, ka viedoklis par lielāko daļu treneru veido "vecākais": treneris, skolotāji un mentori, kuri ir savā pētītajā laikā.

Milzīgs slānis cilvēku, kas specializējas "mājas apmācībā", nav domājams, ka jautājums par vietējo tauku dedzināšanu un spītīgi dienā dienā padara visus šos "vingrinājumus par tievām kājām" un "vingrinājumi no galīviem". Un, pamatojoties uz mūsu pašu pieredzi, es varu teikt, ka daži no tiem patiešām meklē ievērojamus rezultātus, ja treniņš veic vismaz tuvu apstākļiem, kādos notiek vietējie tauku apdegumi. Ugunsdzēsības chiology Mēs izskatīsim paša tauku krājumu likvidācijas mehānismu.

Tauku b.

krekls kas sadedzina taukus

Kad lipocītu tiek atbrīvots, tauki tiek sadalīti taukskābēs un glicerīnu. Tālāk, taukskābes ir jāņem vērā mitohondriju no muskuļu šūnu, kur notiek oksidēšanās process ar enerģijas atbrīvošanu. Katram lipocītu ir receptori, kas reaģē uz hormoniem ar lipolītisko spēju.

Šie hormoni tiek izcelti ar iekšējās sekrēcijas dziedzeriem. Lipolītisko hormonu šķirnes ir vairāki, attiecīgi, tādi paši skaita receptoru veidi, kas mijiedarbojas ar vienu vai citu hormonu.

Pārvietojoties pa asinsriti, tie mijiedarbojas ar lipocītu receptoriem, kā rezultātā taukskābes un glicerīns tiek atbrīvots no lipocītu līdz asinsritei.

Speciāli, taukskābes tiek transportētas mitohondrijā, kur notiek ilgstoša tauku dedzināšana. Vietējā tauku dedzināšana Aprēķinātā fizioloģija tauku dedzināšanas procesā ļauj analizēt abu pušu argumentus: tie, kas apgalvo, ka vietējie tauki apdegumi ir neiespējami un to pretinieki. Tātad, vissvarīgākie argumenti ir pirmie: 1. Asins pārvietojas visā tauku dedzināšana vs hiit, attiecīgi "zaudēt svaru" kādā vienā vietā nav iespējams; 2. Šūnu receptoru aktivitāte, kas tauku dedzināšana vs hiit uz hormoniem ar lipolītisko spēju, ir daudz mazāka ķermeņa daļās, fizioloģiski paredzētas tauku rezervju uzglabāšanai sēžamvieta, kuņģa.

Attiecīgi šīs zonas ir "zaudēt svaru", tāpēc visas masāžas, ietīšanas utt. Apsveriet pretējo viedokli. Pirmais darbojošais līdzeklis: neskatoties uz to, ka asinis vienmērīgi pārvietojas visā tauku dedzināšana vs hiit, ir diezgan reāli palielināt tās apjomu uz konkrētu ķermeņa platību. Bodybuilding, pat tehnika pastāv, sūknēšana tiek saukta. Tas ir "sūknēšanas" milzīgu asins daudzumu vienā konkrētā labākais pašmāju tauku degļa krata. Kas ir interesanti, bodybuilders visur izmanto sūknēšanu, ir ļoti pazīstami ar šī procesa fizioloģiju, bet tajā pašā laikā viņi apgalvo, ka asinis vienmērīgi cirkulē visā ķermenī, tāpēc vietējais svara zudums nav iespējams.

Turklāt organisma spēja ir labi zināms, lai palielinātu asinsvadu sietu, ja nepieciešams. Multi slim gotas sakot, ja vienā vietā ir daudz asiņu, tiek veidoti jauni kuģi, kas paredzēti, lai normalizētu tās apriti.

Šis organisma piespiedu mēģinājums, lai novērstu vietējos taukus, ir nepieciešams palielināt slodzi, lai saglabātu hormonu koncentrāciju asinīs. Otrais pretguments: ja daži šūnu receptori spēj samazināt jutību pret hormoniem laika gaitā, tad kāpēc tas nav iespējams mainīt? Tas ir diezgan reāli, ka ar pareizo pieeju, receptori ķermeņa zonām, fizioloģiski paredzētas tauku uzglabāšanai, palielinās savu jutību pret hormonālo ietekmi, vai arī receptoru skaits pieaugs.

Tātad, kas atkārtoti palielinās asins tilpums konkrētā ķermeņa teritorijā, var būt pamatota. Vienīgā nianse - šai asinīm jābūt piesātinātām ar hormoniem ar lipolītisko spēju. Un tas ir pilnīgi iespējams ar atbilstošu apmācību vai farmakoloģisko preparātu palīdzību. Zinātniskie pierādījumi Jautājums par vietējo tauku dedzināšanu tika rūpīgi rūpīgi uzskatīts mūsu tautiešu Viktors Nikolaevich Seluyanov.

Kas ir Grit programma?

Šī tēma ir ieinteresēta tajā, tauku dedzināšana vs hiit viņš pamanīja, ka sportisti, kas nodarbojas ar armateriālu, tauku nogulsnes Rokas pazūd daudz ātrāk nekā jebkura cita ķermeņa zona.

Nu, tālāk steidzās Rezultātā tika veikti vairāki pētījumi, analīze, patents tika izsniegts "A metode, lai mainītu visu personas audu sastāva proporcijas un atsevišķos segmentos" un tika izstrādāta apmācību sistēma. Kas ir interesanti, pētījumi, ko veica V.

Selujanovs apstiprināja iespēju ne tikai punktu samazinājums Tauki, bet arī vietējā hipertrofija.

padomi kā sadedzināt taukus mājās

Vienkārši ievietojiet, lai izveidotu lielāko daļu broken muskuļi Nav nepieciešams strādāt ar visiem muskuļu muskuļu muskuļiem, kuros tas nonāk.

Tas ir pietiekami, lai strādātu ar vienu, betona muskuļu. Turklāt profesors izstrādāja mācību programmu, kuras mērķis ir mainīt ķermeņa sastāvu un uztura programmu, kas atbilst šai apmācībai.

Rossi, viņa ir maz zināms, bet to plaši izmanto rietumos. Šī programma vēlāk tika pielāgota vietējiem taukiem vai hipertrofijiem, un to aktīvi izmanto tagad apmācības cīkstēs.

Diemžēl gandrīz neviens no mūsdienu treneriem fitnesa klubiem un trenažieriem nav pateikt saviem klientiem par iespēju vietējā zaudēt svaru, piespiežot tos vēlreiz veikt ilgtermiņa apmācība visās muskuļu grupās. No teorijas uz praksi Un visbeidzot, interesantākā lieta ir organizēt vietējo tauku dedzināšanu.

Kā jūs atceraties, jums ir jāievēro divi nosacījumi - liels daudzums asiņu ar "Problēmas zonā" un augstu hormonu koncentrāciju ar lipolītisko spēju. Labi, protams, lai nodrošinātu iznīcināšanu taukskābestas ir, rada enerģijas trūkumu. Tas izmanto diētu, kas kopumā atbilst standarta uztura svara zudumam kopā ar atbilstošu apmācību. Vieglākais veids, kā nodrošināt adrenalīna hormona sintēzi, ir veikt intervālu kardio HIIT.

Video: I daļa. Attālinātā darba īstenošana 2021, Septembris

Pēc tam, nepārtraucot pārējo, mēs sākam piepildīt muskuļu problēmas problēmu zonā. Paralēli asinis nonāks taukaudos, attiecīgi, lipocītu receptori reaģēs uz hormona klātbūtni. Apmācības režīms egles muskulis ir 30 sekundes intensīvs darbs, tad 30 sekundes atpūtas. Tā ir viena pieeja. Šādas pieejas ir jāpabeidz trīs, pēc tam ir minūtes pārtraukt atpūta. Ir noteiktas trīs pieejas. Optimāli veiciet 10 šādus tīklus, minimālais skaits ir 5 komplekti.

Pēc tam apmācību var uzskatīt par pabeigtu. Šajā sistēmā, jums vajadzētu apmācīt divas reizes nedēļā, uzstādīts šāda apmācība parastā kardio. Rezultāts būs pamanāms pēc divām nedēļām.

2 mēneši svara zudums brauciena

Es vēlos atzīmēt, ka man personīgi pārbaudīja apmācības efektivitāti, tāpēc es varu apliecināt, ka tas nav vēl viens mārketinga gājiens pēc veida "Pirkt programmu no Seluyanov", utt. Rezultāts ir būtisks uzlabojums izskatu piekto punktu divās nedēļās! Un gandrīz sadalīšanās simulators presei guļ. Ja jūs vēlaties, lai apmācītu pareizi, tad bez konsultāciju kvalificēta speciālista jūs nevarat darīt.

Selujanovs Viktors Nikolaevich, tā sporta zinātniskās laboratorijas vadītājs, kas tika organizēts Maskavas fizikas un tehnoloģiju institūtā, var attiecināt uz Seluyanovu. Apmācības metodes Seluyanov balstās uz cilvēka ķermeņa fizioloģiskās struktūras īpatnībām. Tātad, atsakās veikt jaudas vingrinājumus, ir ieteicams personām, kurām ir aterosklerotiskās plāksnes.

Šīs ieteikuma neievērošana var izraisīt artēriju bloķēšanu šo ļoti plakanu atdalīšanas dēļ. Viņi var atņemt, pateicoties spiediena pieaugumam vingrinājuma laikā.

Kardio treniņš ir labākais veids, kā zaudēt svaru

Metodoloģija Bodybuilding apmācība Seluianov Victor Nikolajevich Nodarbojas ar bodybuilding, ir nepieciešams saprast, kā veikt dažādi Vingrinājumi. Lai to izdarītu, jums ir jāzina muskuļu un skeleta sistēmas darbs, veicot noteiktu vingrinājumu veidu. Pretējā gadījumā pastāv kaitējuma risks. Piemēram, ja veicat squats, izmantojot liels svars 93726 svara zudums nepareizi noskaidrot lietu, jūs varat saņemt jostas nodaļas traumas.

Apmācības laikā, veicot katru vingrojumu, ir nepieciešams sasniegt spriegumus: pilnu un maksimālu. Jūs varat sasniegt šo vienu no šādiem veidiem: augsta intensitāte. Ar šo klases metodi nepieciešamais atkārtojumu daudzums ir no 1 līdz 3.

Vadlīnijas intervāla apmācībai

Galvenā šīs priekšrocība apmācības process ir produktu uzkrāšanas trūkums, pateicoties kādai proteīnu sintēzei. Šī klases metode palīdz uzlabot neiropsihiatrisko kontroli; vidējā intensitāte. Vienai pieejai līdz 12 atkārtojumiem. Viens vingrinājums ir vidēji līdz 70 sekundēm. Vislielākā ietekme nodrošinās iespēju ierobežot iespējas. Ir svarīgi ne noliegt pēdējo daļu pieeju izpildi, tas ir labākais rezultāts ; zema mācību intensitāte.

Nepieciešamais atkārtojumu skaits ir līdz 25 vienlaicīgi. Viena vingrinājuma izpildes ilgums nepārsniedz 70 sekundes.