Pāriet uz saturu

Ir svarīgi pareizi veikt šo kustību: Izvēlieties ērtu vietu dzīvoklī, lai varētu apgulties, satvert pirkstus uz kaut kā stabila, saliekt ceļus. Novietojiet mašīnu uz augšu antifrīzs membrānu lapa, lai sāktu ārstēšanu. Šiem nolūkiem uzņemiet maksimālo svaru un veiciet atkārtojumus, lai nostiprinātu muskuļu šķiedras, nepalielinot to masu.

A pētījumu tālajā Lai gan pētījumi liecina, ka vidusmēra sievietes, iespējams, nespēj sasniegt tādu pašu mērķa sirdsdarbības ātrumu kā vidējie vīrieši, lielākā daļa mērķa sirdsdarbības ieteikumu neņem vērā dzimumu.

tauku dedzināšanas zonas priekšrocības novājēšanu leju kuņģa taukiem

Izmantojot šo formulu, jūs varat saprast, pie kāda sirdsdarbības ātruma jums vajadzētu vingrināties, lai sadedzinātu taukus. No otras puses, ir svarīgi atzīmēt, ka parasti tiek uzskatīts, ka spēka treniņš ir labākā tauku dedzināšanas un muskuļu veidošanas metode, kā rezultātā notiek pamatīgas ķermeņa sastāva izmaiņas.

tauku dedzināšanas zonas priekšrocības 21 dienu slim leju

Regulāri pārbaudiet sirdsdarbības ātrumu An aktivitāšu izsekotājs var palīdzēt jums izsekot sirdsdarbības ātrumam, veicot vingrinājumus. Jūs varat arī pārbaudīt sirdsdarbības ātrumu, izmantojot divus pirkstus, lai izmērītu pulsu pie plaukstas locītavas vai kakla vietā, kur tas izliekas uz jūsu žokli. Skaitiet sitienu skaitu sešu sekunžu intervālā un pēc tam reiziniet ar desmit.

tauku dedzināšanas zonas priekšrocības maksimālais svara zudums vienā dienā

Ja jūs mērāt 12 sitienus sešās sekundēs, tad tauku dedzināšanas zonas priekšrocības ātrums ir sitieni minūtē, un tas ir 35 gadu vecuma mērķa zonā. Izdrukājiet pats savu vingrojumu tabulu!

tauku dedzināšanas zonas priekšrocības ross upes svara zudums

Veidot izturību Ja trenējaties ieteiktās trīs līdz piecas reizes nedēļā, tad lielāko treniņa laiku vēlaties sasniegt mērķa sirdsdarbības diapazonu, izņemot laiku, kas pavadīts iesildīšanās un atdzišanas laikā. Piemēram, skriešanas skrējējs, kurš trīs reizes nedēļā skrien trīs jūdzes, vēlēsies vismaz divas ar pusi jūdzes atrasties mērķa sirds zonā ar ceturtdaļjūdzi no abām pusēm, lai sasildītos un atdzesētu.

Saistītie Produkti

Sasniegt savu likmi Jūsu sirds, tāpat kā jebkurš cits muskulis, laika gaitā veido izturību. Jūs, iespējams, atklāsiet, ka, regulāri strādājot, jūs uzkrājat izturību noteiktai intensitātei, un ar šo intensitāti ir grūtāk sasniegt mērķa sirdsdarbības ātrumu.

tauku dedzināšanas zonas priekšrocības patiesi svara zudumu risinājumi auburn

Tas nozīmē, ka jums būs jāmaina kārtība vai jāpalielina intensitāte, lai turpinātu sasniegt savus mērķus. Vidēji ik pēc 12 nedēļām jāpārskata treniņu plāns un jāpielāgo atbilstoši ķermeņa vajadzībām.

Ja jums nepieciešama palīdzība, lejupielādējot izdrukājamo vingrinājumu tabulu, pārbaudiet tās noderīgi padomi.

tauku dedzināšanas zonas priekšrocības tauku zudumu analizators