Pāriet uz saturu

Šo pārbaudi dalībnieki veic, runājot vingrošanas laikā. Sievietēm tas ir ārkārtīgi svarīgi, jo, pēc statistikas datiem, katra ceturtā meitene nav apmierināta ar savu figūru un cenšas zaudēt pāris kilogramus. Sirdsdarbības rezerves procents Vertikālās svītras

Brīdinājums Tauku sadedzināšanas zona ir darbības līmenis, kas liek ķermenim izmantot taukus kā galveno enerģijas ražošanas kurināmo. Ja jūsu mērķis ir zaudēt svaru, ir svarīgi atrast un saglabāt vingrinājumu šajā zonā, lai maksimāli palielinātu sadedzināto tauku daudzumu. Ikviena tauku dedzināšanas zona ir atšķirīga, taču tā ir īpaši noderīga, ja mēģināt pielāgot treniņa intensitāti, pamatojoties uz sirdsdarbības ātrumu. Solis 1.

Fresh articles

Cilvēka tauku sadedzināšanas zonas noteikšanai ir diezgan vienkārša formula. Pirmkārt, atrodiet savu maksimālo sirdsdarbības ātrumu maksimālais sirdsdarbības ātrums vai MHR. Lai to izdarītu, atņemiet vecumu no vīriešiem vai sievietēm.

vai ķermeņa uzbrukums sadedzina taukus

Piemēram, 40 gadus veca vīrieša MHR irun viņa tauku sadedzināšanas zona ir starp — sitieniem minūtē sitieni minūtē vai BPM. Pērciet vai izmantojiet sirdsdarbības monitoru. Tas ir dažādos veidos: pulkstenis vai rokassprādze, krūšu siksna un pat dažu sirds aparātu rokturis.

Šis uzraudzības rīks var palīdzēt jums redzēt jūsu pašreizējo sirdsdarbības ātrumu un noteikt tauku sadedzināšanas zonu, pamatojoties uz vecumu, augumu un svaru. Izmantojot sirdsdarbības monitoru, varat precīzi atrast tauku sadedzināšanas zonu. Tas ir tāpēc, ka rīks aprēķinās jūsu sirdsdarbības ātrumu, kamēr jūs vingrojat, un izmantos to, lai aprēķinātu tauku sadedzināšanas zonu. Daudzi cilvēki šo uzraudzības ierīci izmanto pirmo reizi un atklāj, ka vingrinājums ir bijis pārāk viegls.

Pievērsiet īpašu uzmanību un izaiciniet sevi, vienlaikus izvirzot drošību.

noņemt taukus no jogurts

Lai gan daudzi kardio instrumenti piem. Sirdsdarbības kontroles ierīce krūšu siksnas veidā krūšu siksna ir vai crossfit sadedzina taukus precizitāte nekā tauku dedzināšanas zonas vecuma diagramma vai rokassprādzei.

Tomēr tie arī parasti ir dārgāki. Veiciet VO2 testu Maks.

Kāds būtu tauku dedzināšanas impulss?

VO2 tests maks tilpums vienā laikā, skābeklis un maksimums reģistrēs ķermeņa spēju pārvietoties un izmantot skābekli fiziskās slodzes laikā. Šo pārbaudi veic dalībnieki, ejot tālāk skrejceļš vai riteņbraukšana un elpošana sejas maskā, kas mēra skābekļa un oglekļa dioksīda līmeni, palielinoties sirdsdarbības ātrumam.

Uzlabo holesterīna profilu asinīs. Samazina taukaudu daudzumu uz vēdera un uztur muskuļu masu. Izstrādājot programmu, Viits ir jānosaka intensīva slodzes intervālu ilgums, intensitāte un biežums un reģenerācijas ilgums. Piemērs: sasilšana līdz minūtes piemēram, skriešana ; 30 sekundes augstas intensitātes vingrinājumi sprinta palaist ; 60 sekundes gaismas slodzes pastaigas ; Šo intervālu maiņa 10 minūtes; atgūšana minūtes ātri pastaigas.

Šo informāciju var izmantot, lai noteiktu ātrumu, kādā sirdsdarbības ātrums sadedzina visvairāk tauku un kaloriju jūsu tauku dedzināšanas zonā. Šis tests tiek uzskatīts par vienu no precīzākajām un uzticamākajām ķermeņa fitnesa mērīšanas metodēm. Šo pārbaudi var veikt sporta zālēs, laboratorijās un ārstu privātajās klīnikās. Izmantojiet sarunu testu.

Sirdsdarbības ātrums pēc vecuma (ātrs aprēķins tiešsaistē).

Šī metode ir netehniskākā metode, kā noteikt zonu ķermeņa tauku sadedzināšanai. Šo pārbaudi dalībnieki veic, runājot vingrošanas laikā. Pamatojoties uz elpas trūkuma līmeni, var noteikt vingrojumu intensitātes palielināšanos vai samazināšanos.

Piemēram, ja jums ir pārāk elpas trūkums, lai runātu, tas nozīmē, ka jums jāsamazina vingrojuma intensitāte.

tauku dedzināšana spray haizivs tvertne

Ja jūs varat viegli runāt, tas nozīmē, ka vingrinājuma intensitāte joprojām ir pārāk maza. Jums jāspēj bez problēmām pateikt viens īss teikums. Lai iegūtu labākos rezultātus, izvēlieties vidējas un augstas intensitātes kardio kombināciju, it īpaši, ja mērķis ir zaudēt svaru.

Impulss tauku sadedzināšanai: svarīgs

Iekļaujiet mērenas intensitātes aktivitāti un pusi treniņa laika iekļūstiet tauku sadedzināšanas zonā. Darbības, kuras var veikt, piemēram: skriešana palēnināt ātrumu, braukt ar velosipēdu vai peldēt.

veidi kā noņemt roku taukus

Tomēr šī tas svīšana domāju es esmu sadedzinot taukus katram ir atšķirīga. Turklāt izvēlieties kardio aktivitātes, kas ietilpst augstas intensitātes diapazonā. Pat ja atrodaties ārpus tauku dedzināšanas zonas, jūs kopumā sadedzināsiet vairāk kaloriju un uzlabosiet sirds veselību.

Tomēr kopējās sadedzinātās kalorijas ir atkarīgas arī no vingrinājuma ilguma, un trenēties tauku dedzināšanas zonā ar zemu intensitāti ir vieglāk izdarīt.

  1. Svara zudums sejas apmatojuma
  2. Ams svars loss easley sc
  3. Kāds būtu tauku dedzināšanas impulss?
  4. Kā nomierināt taukus ar pastaigu treniņu
  5. Vai jūs pastaigājat tauku sadedzināšanas zonā?
  6. Dennis van novājēšana

Tāpat katru nedēļu centieties sasniegt vismaz minūtes mērenas intensitātes kardio treniņu. Pievienojiet muskuļu spēka treniņu. Iekļaujiet spēka un tauku dedzināšanas zonas vecuma diagramma treniņus savā nedēļas treniņu grafikā. Šie vingrinājumi veidos un tonizēs muskuļus un palielinās ķermeņa metabolismu. Svara celšana ir ļoti svarīga arī svara zaudēšanai, jo jums ir nepieciešams palielināt muskuļu masu un zaudēt tauku masu.

Paceliet svaru divas reizes nedēļā vismaz 20 minūtes. Spēka treniņu piemēri ir: svaru celšana, izometriskie vingrinājumi atspiešanās vai uzvilktun Pilates.

Iegūstiet personīgo treneri. Ja jūs interesē zināt savas tauku sadedzināšanas zonas un vēlaties maksimāli izmantot informāciju, izmantojiet personīgā trenera pakalpojumus, lai palīdzētu jums atrast tauku sadedzināšanas zonu un, pamatojoties uz iegūto informāciju, izveidotu piemērotu treniņu grafiku.

Bjarne Nes Formula

Runājiet ar personīgo treneri par saviem mērķiem. Vai jūs zaudējāt svaru?

Palielināt muskuļu masu? Jūsu mērķi noteiks personīgā trenera izstrādāto programmu.

Tauku dedzināšanas impulss: svarīgi

Pajautājiet, kā maksimāli izmantot tauku sadedzināšanas zonu. Padomi Daudzi veselības un fitnesa centri nodrošina VO2 testēšanu maks. Tomēr šie testi parasti ir par maksu.

  • Veidi kā samazināt pirkstus
  • Vispiemērotākais kritērijs izturības sportistu funkcionālo spēju novērtēšanai ir anaerobā vai laktāta slieksnis.
  • Interaktīvs sirdsdarbības kalkulators - Distonija -
  • Brīdinājums Tauku sadedzināšanas zona ir darbības līmenis, kas liek ķermenim izmantot taukus kā galveno enerģijas ražošanas kurināmo.
  • Santa fe svara zudums med spa
  • Aptuvenais apļa treniņu plāns Neatkarīgi no fiziskās aktivitātes veida jūs nodarbojaties, ķermenis uz to reaģēs, mainot sirdsdarbības ātrumu.
  • 5 viegli svara zuduma padomi
  • KĀ NOTEIKT TAUKU SADEDZINĀŠANAS ZONAS: 7 SOĻI (AR ATTĒLIEM) - PADOMI -

Paturiet prātā, ka, lai gan lielāks tauku daudzums tiek sadedzināts no taukiem, izmantojot tauku sadedzināšanas zonu, kopējais sadedzināto kaloriju skaits var būt mazāks, jo augstas intensitātes vingrinājumi kopumā sadedzina vairāk kaloriju. Apsveriet iespēju iegādāties sirdsdarbības monitoru.

Pulsa aprēķins svara zudumam

Šis rīks ne tikai palīdzēs jums atrast tauku sadedzināšanas zonas, bet arī nodrošinās rīkus un datus, lai sasniegtu šīs zonas katram treniņam. Iepazīstieties ar personīgo treneri, lai izstrādātu labāko treniņu grafiku, lai sasniegtu galīgo mērķi. Brīdinājums Pirms vingrojumu programmas īstenošanas vienmēr pārbaudiet savu ķermeni pie ārsta.

Atcerieties, ja jūtat reiboni, sliktu dūšu vai sāpīgumu, nekavējoties pārtrauciet vingrinājumus.