Pāriet uz saturu

Pretējā gadījumā visi centieni noņemt taukus un izlabot paduses zonu būs veltīgi. Tad kājas vienmēr būs maigas un labi koptas.

Kā sausās meitenes svara zudumam. Noslēpums skaista vīriešu ķermeņa un reljefa muskuļi: žāvēti un smaids Aerobika un sportiskā apmācība ir jāizgatavo līdz mazākajām detaļām, un, attiecīgi, jāveic ar precizitāti milimetru. Turklāt "žāvēšanas" periods ir jābūt ļoti nopietni jāņem vērā skaitu kaloriju.

Nelielākais nepieciešamo barības vielu barības vielu nepietiekams var palēnināt procesu. Tas var arī negatīvi ietekmēt skaitli svara zudums 2 ēdieni dienā visu organismu. Tiek uzskatīts, ka "žāvēšanas" sievietēm vajadzētu apmācīt un ēst, kā arī vīriešiem.

Labakais laiks

Tas nav pilnīgi taisnība. Aerobika meiteņu programmai jābūt mazākai par vīriešu programmu. Atlētiska sieviete apmācība "reljefa" periodā gandrīz nekas nedrīkst būt atšķirīgs no vīriešu apmācības. Bet, lai ēst sievietes šajā periodā vajadzētu būt nedaudz atšķirīgs.

svara zuduma likme bada laikā

Šis attēls palīdzēs jums vizuāli noteikt tauku īpatsvaru jūsu organismā: Ēdiens Daudzas sievietes, kas vēlas dot savu muskuļu reljefu, "sēdēt" tauku degļiem un sagrieziet ikdienas konusa tilpumu. Šādas metodes padara muskuļu reljefu, bet kopā ar šo atvieglojumu, muskuļi nedaudz zaudē apjomu. Tātad izrādās, ka ķermenim nav nepieciešamās barības vielu devas, kas sāk ēst ar muskuļu audiem.

Lai saglabātu muskuļus un ķermeņa reljefa izskatu, tas vispār nav nepieciešams patērēt īpašas zāles tauku dedzināšanai vai sagrieziet dienas devu uzturu. Ir nepieciešams vienkārši mainīt uztura režīmu - novājēšanu zivju pīrāgs, olbaltumvielu un tauku devas maiņa.

Apskatīsim katru iespēju atsevišķi. Cardio un stiprības apmācības pilnīga atdalīšana Šī metode liecina, ka spēka apmācība tiek veikta atsevišķā dienā no sirds. Piemēram, pirmdiena, trešdiena, piektdiena ir spēka apmācība, un otrdiena un ceturtdiena - sirds. Šāda metode ir piemērota meitenēm, kurām ir pietiekami daudz brīvā laika.

Tiek uzskatīts, ka ogļhidrāti ir galvenais aptaukošanās avots. Vienkārši ogļhidrāti īpaši saldumi un miltu izstrādājumi patiešām veicina aptaukošanos. Bet šeit ir sarežģīti ogļhidrāti makaroni, melnā maize, graudaugi ir nedaudz veicina to, ja jūs neizmantojat tos pārmērīgi. Tomēr sarežģīto un vienkāršu ogļhidrātu skaits sieviešu uzturā "žāvēšanas" laikā ir jāpiešķir patērēto proteīnu skaits.

Praktizējot sportu, nepieciešamība pēc proteīna palielinās, jo muskuļu audu iznīcināšanas process pastāvīgi notiek.

Ko darīt, lai vēders nonāca nedēļas laikā. Aptuvenais jaudas plāns zaudēt svaru vienu dienu

Tauku pārtika minimālā daudzumā nekad nav kaitīga. Apmācības periodā, izmantojot reljefu, tauku kalorijas arī nekaitēs, bet tikai tad, ja netiks patērēti vairāk nepieciešamie pasākumi. Kopumā "žāvēšanas laikā meitenei vajadzētu patērēt kilokalorijas dienā uz kilogramu ķermeņa svara. Intervāliem starp ēdienreizēm jābūt īsiem, porciju skaits dienā irun pašām porcijām jābūt salīdzinoši nelielām.

Ar katru tauku degšanas jauda zona riteņbraukšana nedrīkst patērēt ne vairāk kā 40 grami olbaltumvielu. Garie intervāli ir ārkārtīgi neproduktīvi - tie palēnina vielmaiņu un veicina aptaukošanos.

Jūs varat ēst pat pirms gulētiešanas. Galvenais ir patērēt mērenas porcijas un augstas kvalitātes pārtiku. Pirms gulētiešanas labāk ir izvēlēties proteīna kokteili kā padarīt mājās?

Vai biezpiens siers.

receptes lai noņemtu taukus

Šāds viegli sagremojams ēdiens atbalsta pareizo metabolisma līmeni un piesātina ķermeni ar noderīgām sastāvdaļām. Ogļhidrātu ātruma samazināšanai jābūt pakāpeniskai. Un tikai trešajā nedēļā, sākt patērēt ieteicamo daudzumu.

  • Ķermeņa Ietīšana Tauku Dedzināšana Skaistumkopšanas Novājēšanu Jostas Dedzināšana Svara Zudums Zaudēt Efektīvu Ķermeņa Masāža Detox V Plānas ķermeņa daļas: Viduklis, muguras, gūžas, kājas, rokas, efekts ir ļoti labs, ilgtermiņa lietošanai, var uzlabot miega kvalitāti, uzlabot aizcietējumu un fizisko funkciju, uzlabo imunitāti un citām sekām, perfektu ķermeņa formu.
  • Kāds sporta veids ir labākais svara zaudēšanai Svara zaudēšanas sports.
  • Norise 1.

Pēc žāvēšanas gadījumā normāls jaudas režīms ir jāpārvieto pakāpeniski. Pretējā gadījumā ne tikai skaitlis ir ievainots, bet arī kuņģa-zarnu trakts. Mūsdienu meitenes, kas vēlas ātri iegādāties slim skaitli arvien izvairīties no tikšanās ar simulatoriem un vingrinājumiem, dodot priekšroku diētas aktīvām tauku sadegšanas metodēm. Bet ķermeņa žāvēšanas laikā ir nepieciešama visa diēta, lai padarītu apmācību, iesaistot pēc iespējas vairāk ķermeņa muskuļu.

Tātad muskuļu masa ir jāsaglabā, pretējā gadījumā ķermenis to ēdīs pat taukaudu, aprēķinot nevajadzīgu enerģijas slodzi.

Maz par diētu

Bet mēs atgriezīsimies pie diētas. Jums jāsāk žāvēšana ar mīkstu pāreju ar ogļhidrātu uz olbaltumvielu pārtikas bez stingriem un konkrētiem ierobežojumiem.

kā palikt motivēti jūsu svara ceļojumā

Meitenes var ieteikt veikt savu ēdienkarti ar līdzdalību šiem produktiem: Grupa Apraksts Proteīna produkti Šie produkti uztura laikā var atrast jebkurā laikā: vārīta olu proteīns, vārīts, cepts tauku degšanas jauda zona riteņbraukšana ātrs vistas krūtiņa bez taukiem, vārīta kalmāra fileja, cepta un vārītas baltās zivis bez taukiem. Ogļhidrātu avoti Aiz savu saturu pārtikā, jums ir nepieciešams, lai uzraudzītu, izmantojot speciālo tabulu un kalkulatoru ar receptēm: auzu un griķu putra, rudzu diabēta makaroni, gurķi, zaļumi un kāposti - visi lielie dārzeņi, izņemot rootepodes.

tauku dedzināšana treniņš

Papildu Tīrs ūdens un ingvera tēja bez cukura No cukura būs atteikties, tāpēc citās izvēlnēs tas netiks uzskaitīts, bet tas ir domāts pats - tikai dzērieni un pārtika bez! Cukura ir nepieciešami. Turklāt jums ir nepieciešams pilnībā izslēgt: tauku piena produkti; Ātri ogļhidrāti milti, konfektes utt. Kontroles svara zudums Maksimālā ikdienas tauku zudumu deva - grami.