Pāriet uz saturu

Kad Jāņa sestdienas vakarā uz piena tolenīšiem uz- liek liepu lapas, tad Visefektīvākie tauku samazināšanas vingrinājumi ir tie, kas iekļauj lielas muskuļu grupas, jo tie sadedzina visvairāk kaloriju.

Autors: Douglas Barker Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Tauku griešanas treniņiem vajadzētu maksimāli palielināt kaloriju sadedzināšanu.

Bērnu masāža

Tauku griešana ir kopīgs treniņu mērķis. Neatkarīgi no tā, vai jūs mēģināt notievēt peldkostīmu sezonā vai kultūrisma sacensībās, tas ir nepieciešams ļaunums daudzām nodarbēm. Diētas izmaiņas ir svarīgas tauku samazināšanai, taču izšķirīga nozīme ir arī treniņu kārtībai.

tauku paņēmieni

Kaut arī jebkura kaloriju sadedzināšanas darbība var palīdzēt samazināt tauku daudzumu, daži paņēmieni palīdzēs maksimāli palielināt tauku sadedzināšanas potenciālu jūsu treniņos. Pirms sākat treniņu, vienmēr konsultējieties ar ārstu, lai jūs varētu saglabāt drošību. Cardio Kardio treniņi samazina taukus, jo tie sadedzina kalorijas un uzlabo jūsu ilgtermiņa sirds un asinsvadu veselību. Kardio sesijas nav paredzētas tikai tauku samazināšanai, bet, ja jūsu mērķis ir tauku samazināšana, jums būs nepieciešams noteikts kardio treniņa veids: augstas intensitātes intervāla treniņš.

Šāda veida apmācība prasa visus sprinta periodus, ko atdala nevis pilnīga atpūta, bet zemākas intensitātes kustība, lai atgūtu.

tauku paņēmieni

Intervāla treniņš palīdz sadedzināt vairāk tauku, kā arī paaugstina vielmaiņu, liekot ķermenim visas dienas laikā pēc treniņa sadedzināt vairāk kaloriju nekā jūs, ja nebūtu vingrojis, parādība, kas pazīstama kā pārmērīgs skābekļa patēriņš pēc vingrinājumiem vai EPOC. Ķermeņa augšdaļa Mēģinot samazināt taukus, vislabāk ir apvienot pretestības treniņus ar kardio.

Tas jūsu ikdienas gaitu padarīs interesantu un palīdzēs palielināt arī vielmaiņu. Pretestības treniņš palīdz veidot muskuļus, un muskuļu audi veicina vielmaiņu, palielinot katru dienu sadedzināto kaloriju daudzumu.

tauku paņēmieni

Visefektīvākie tauku samazināšanas vingrinājumi ir tie, kas iekļauj lielas muskuļu grupas, jo tie sadedzina visvairāk kaloriju. Tādējādi labākie tauku griešanas vingrinājumi jūsu tauku paņēmieni augšdaļai ir stenda prese, sēžamā rinda, vilkšana un tīrīšana.

ЙОГА НА ВСЕ ТЕЛО. Йога 25 минут. Йога для всех - Йога chilelavida

Apakšķermenis Līdzīgi kā ar ķermeņa augšdaļas pretestības vingrinājumiem, arī labākie apakšējās ķermeņa vingrinājumi ir tie, kas satur lielu daudzumu muskuļu, izmantojot vai nu lielas muskuļu grupas, vai vairākus muskuļus. Jūs varat izbaudīt efektīvus tauku sadedzināšanas panākumus, izmantojot tādus vingrinājumus kā tupēšana, pacēlājs, grūdiens un lēkšana.

Augmentācijas mammoplastika

Šajos vingrinājumos ir iekļautas vairākas jūsu ķermeņa apakšdaļas muskuļu grupas, tauku paņēmieni lielās, piemēram, četrgalvu un muguras saites. Atpūtas dienas Atpūtas dienas ir svarīgas, ja vēlaties maksimāli palielināt muskuļu augšanu, jo muskuļiem ir nepieciešams laiks, lai atgūtu un augtu.

Bet, ja vēlaties maksimāli palielināt kaloriju dedzināšanu un tauku zudumu, savās atpūtas dienās varat iesaistīties citās sportiskās aktivitātēs. Sportošana var palīdzēt sadedzināt kalorijas un uzlabot sirds un asinsvadu veselību.

Kas ir iztvaicētais piens?

Tādas spēles kā basketbols un karoga futbols ir laba izvēle, jo katra stundā sadedzina kalorijas. Tikmēr racketbols sadedzina kalorijas stundā, bet boulings sadedzina Autors: Douglas Barker Douglas Barker ir 41 tauku paņēmieni vecs žurnālists.

Veltīts domātājs.

  1. Radikālas un neķirurģiskas krūšu palielināšanas metodes | Oficiālā vietne Wow Bust
  2. Vai jūs esat „pārmērīgs”? Šeit ir labākie veidi, kā pateikt - Veselība + zāles

Smalki burvīgs interneta entuziasts. Kopējais nemierīgais.