Pāriet uz saturu

Plusi: ātri, neprasa nekādas darbības. Es katru dienu nosveros un ik pēc 7 līdz 10 dienām aprēķinu vidējo svaru. Tāpēc skala var maldināt jūs. Precizitāte ir atkarīga no dzimuma, ķermeņa lieluma, svara. Ja atsakoties no sviestmaizes jūs dodat priekšroku desai vai sieram bez maizes, tad rīkojaties nepareizi.

Zaudēt collas, bet nezaudēt svaru? Jūsu svars nav tikai skaitlis, bet kaut kas faktiski var mainīt to, kā jūtaties par sevi. No pirmās rīta sākuma soli pirmajā mēnesī, un ja šis skaitlis ir mazāks nekā iepriekš, jūs varat justies labāk par sevi. Ja tas ir lielāks, jūsu diena var sākties lejup. Bet ko jūsu svars patiešām nozīmē un cik noderīgs tas ir, ja runa ir par svara zuduma progresa izsekošanu?

Mācot atbildes uz šiem jautājumiem, var jums pavisam citādi skatīties uz jūsu skalu.

Vājējam pēc dzemdībām!

Koncentrēšanās uz tauku zaudējumu, nevis svara zudums Kad jūs runājat par svara zaudēšanu, tas, ko jūs parasti domājat, ir novājēt. Jūs vēlaties zaudēt svaru gurniem, augšstilbiem, vēderam un rokām. Bet nepāra lieta par novājēšanu ir tā, ka tas ne vienmēr nozīmē zaudēt faktisko svaru no skalas. Tas var likties dīvaini, bet tas ir iespējams, lai saņemtu plānāks, faktiski neredzot izmaiņas jūsu svaru.

Diēta Foot

Tas notiek, kad jūs zaudējat ķermeņa tauku, vienlaikus iegūstot muskuļus. Jūsu svars var palikt vienāds, pat ja jūs zaudējat collas, zīme, ka jūs pārvietojat pareizajā virzienā. Problēma ir tāda, ka jūs varat koncentrēties uz mērogu, uzskatot, ka, ja šis skaitlis nemainās, jūs vienkārši nesaņemat reālus rezultātus. Zinot atšķirību starp svara zaudēšanu un ķermeņa tauku zaudēšanu, var mainīties, kā jūs redzat sevi, savu progresu un varbūt pat to, kā jūs skatāties uz savu ķermeni.

Patiesība par savu svaru Parastā skala parāda jūsu svaru, taču tas nenozīmē, cik daudz šī svara ir muskuļitauki, ūdens, kauli vai orgāni. Cilvēka ķermeņa svara dēļ papildu muskuļu dēļ var palikt ārpus diagrammas, pirkt svara zaudēšanas padomiem tas nenozīmē, ka viņam ir liekais svars vai tauki.

Zinot jūsu ķermeņa sastāvu ir būtiska informācija, ja jūs patiešām vēlaties iegūt rezultātus, un, diemžēl, tipiskā tauku zaudējumu gurni tas jums to tauku zaudējumu gurni. Cits iemesls, kāpēc svara koeficients nav tik ticams, ir tas, ka tas visu laiku tauku zaudējumu gurni. Jūs redzēsiet svara izmaiņas visu dienu, dažreiz pat par 10 mārciņas atkarībā no tā, cik un cik bieži jūs ēdat un dzerat, cik bieži jūs ejat uz vannas istabu vai arī, ja jūs paturat ūdeni.

Mērķim ir daži nozīmīgi lietojumi.

uzņēmējs svara zudums

Cilvēkiem, kuri zaudējuši svaru, pētījumi liecina, ka regulāri paši sevi nosver, lai palīdzētu saglabāt svara zudumu. Laika gaitā ir viegli saslīdēt, tādēļ skala ir lietderīgs rīks.

Kamēr skala nav pilnīgi bezjēdzīga, tas var nebūt labākais līdzeklis, lai cilvēki tikko uzsāktu tauku zuduma programmu.

Visefektīvākais Liaa novājēšanu produkts(1 pudele)

Ja tas nepalīdz palikt ceļā un sasniegt savus mērķus, varbūt ir pienācis laiks mainīt savu progresa izsekošanu. Fokusēšanās uz tauku zudumu ir tauku zaudējumu gurni svarīgāka nekā koncentrēšanās uz jūsu svaru.

Kad jūs zaudējat ķermeņa taukujūs veicat pastāvīgas izmaiņas ķermenī, novirzot ķermeņa sastāvu tā, ka jums ir mazāk tauku un muskuļu. Kad jūs zaudējat svaru, jūs varētu zaudēt ūdeni vai pat muskuļus. Ir neiespējami zināt, vai redzat reālus rezultātus vai tikai jūsu ikdienas paradumu, hormonālo izmaiņu un hidratācijas līmeņa izmaiņas. Kā mērogs neskar Kad jūs vispirms sākat programmu, jums var būt nepieciešams papildu iedrošinājums, lai turpinātu darboties un pierādītu, ka tas, ko jūs darāt, darbojas.

Mērogs var jums to nedot.

Marasmus kas tas ir, pazīmes un simptomi un kā tiek veikta ārstēšana

Tāpēc skala var maldināt jūs. Tas mēra viss : skalas skaitlis ietver visu - muskuļus, taukus, kaulus, orgānus, taukus, pārtiku un ūdeni. Šī iemesla dēļ jūsu mēroga svars var būt maldinošs numurs. Tas neatspoguļo izmaiņas jūsu ķermenī : ja veicat sirds un spēka treniņusjūs varat veidot muskuļu muskuļus vienlaikus, kad zaudējat taukus.

Tādā gadījumā skala var mainīties, pat ja jūs kļūstat mazāka un plānāka.

  1. Jauku dienu, vai Kā visu nosūtīt ellē?
  2. Dīvaini, vai ne?
  3. Pienāk laiks, kad vairākas no mums sāk domāt par to, kad pazudīs liekie kilogrami, kuri ir uzkrājušies grūtniecības laikā.
  4. Lēns svara zudums ātru laikā ātri

Tas neatspoguļo jūsu veselību : skalā nevar noteikt atšķirību starp taukiem un muskuļiem. Tas nozīmē, ka cilvēkam var būt zems ķermeņa svars, taču viņiem joprojām ir neveselīgs ķermeņa tauku līmenis. Tas ne vienmēr ir pozitīvs motivators : ja jūs paklājat mērogā un jūs neapmierinātas ar to, ko jūs redzat, kā tas jums liek justies?

Ķermeņa tauku tests. Kā aprēķināt ķermeņa tauku daudzumu? Noderīgi padomi

Jūs varat uzdot visu, ko darāt, domājat, kāpēc jūs pat vispār traucējat. Koncentrēšanās uz svaru var aizēnot pozitīvos rezultātus, piemēram, tauku zudumu, izturību un augstāku enerģijas līmeni. Mainīt, kā novērtējat savu veiksmi Pat ja jūs neesat gatavs pārtraukt pilnīgu svēršanu, izmantojot citus veidus, kā novērtēt progresu, jūs varat motivēt un palīdzēt saprast, ka jūs veicat izmaiņas neatkarīgi no tā, kā mērogs mēdz būt.

Tas ir īpaši svarīgi, ja jūs nezaudēsiet svaru, kur vēlaties. Tas palīdz atcerēties, ka jūsu ķermenis zaudē svaru noteiktā secībā, pamatojoties uz jūsu dzimumu, vecumu, ģenētiku un citiem faktoriem, kas ir ārpus jūsu kontroles.

Zaudēt collas, bet nezaudēt svaru?

Tikai tāpēc, ka neesat zaudējis svaru gurniem, nenozīmē, ka jūs nezaudējat svaru kaut kur. Tas var notikt tikai no vietas, kurā jums nav daudz rūpes. Iet uz to, kā jūsu drēbes ir piemērotas. Ja tie ir brīvāk piemēroti, jūs zināt, ka esat uz pareizā ceļa.

Jauku dienu, vai Kā visu nosūtīt ellē?

Tas palīdz turēt vienu pāri biksēm, kas ir pārāk stingri. Izmēģiniet tos reizi mēnesī un pierakstiet, kā tas ir piemērots. Apģērbi nemelojas. Veikt mērījumus, lai redzētu, vai jūs zaudējat collas. Jūsu ķermeņa mērīšana dažādos punktos palīdz jums noskaidrot, vai jūs faktiski zaudējat taukus.

Zinot, ka tas var motivēt jūs turpināt ceļu un ļauj ķermenim reaģēt uz treniņiem.

vai āda dabiski pievelciet pēc svara zuduma

Izmantojiet mērogu, kas mēra ķermeņa taukus, izmantojot bioelektrisko uztveri. Šīs svari ir viegli pieejami dažādos cenu punktos, vai arī tie ir pieejami jūsu sporta zālē vai veselības klubā.

Lai gan tos var ietekmēt dažādi faktori, tie dos jums precīzāku priekšstatu par to, vai jūs zaudējat taukus un iegūstat muskuļus, vai ne.

Alternatīvi, jūs varat iegūt ķermeņa tauku pārbaudi vai izmantot tiešsaistes kalkulatoru. Tie parasti ir guesstimāti, bet, ja jūs testē katru reizi tik bieži vien tādos pašos apstākļos, jūs varat redzēt, vai šis ķermeņa tauku skaits kļūst mazāks. Iestatiet darbības mērķus.

62 kg svara zudums

Tā vietā, lai uztraucas par svara zudumu vai tauku zudumu, uzmanība jāpievērš tam, lai katru nedēļu pabeidz noteiktu skaitu treniņu vai sacenšas sacensībās. Skatiet, cik daudz pushups jūs varat darīt vai cik dienu pēc kārtas varat izmantot. Šie ir taustāmi un sasniedzami mērķi, kas sniedz jums vairāk no šī tūlītējā apmierinājuma, kuru mērogā nav.

Ja skala liek justies trakam, pārtverot sevi no svēršanas, var tikai atvērt acis uz citām iespējām. Jūsu svarīgums nav vienīgais panākumu rādītājs. Novietojiet skalu, un jūs vienkārši varat redzēt, cik tālu jūs patiešām esat nācis.

slaids uz leju manu iekšējo augšstilbu

Tylka, Rachel A. Svara iekļaušana pret svara normatīvo pieeju veselībai: pierādījumu novērtēšana, lai prioritāti noteiktu labklājību par svara tauku zaudējumu gurni. Aptaukošanās žurnāls; 1 Related Content.

grumbas pēc svara zudums