Pāriet uz saturu

Līdzīgas publikācijas. Dārzeņi ir piesātināti ar šķiedrvielām, kuras ķermenis neuzsūc, bet veicina gremošanu un dod sāta sajūtu.

Ceļa dziļi līkumi ir lieliski piemēroti maizīšu tonēšanai un stiprības palielināšanai; tomēr to tauku sadedzināšanas spēks ir minimāls.

Kas notiek ar jūsu ķermeni, kad sākat sportot

Vietas samazināšana ir mīts, un kopējais tauku zaudējums tauku dedzināšana sirds zonas tikai tad, kad sadedzināt vairāk kaloriju nekā jūs ēdat - neatkarīgi no tā, kādu vingrinājumu izvēlaties. Tas nozīmē, ka dziļas ceļa locītavas pievienošana, ko sauc arī par tupus, savai pretestības trenēšanas rutīnai var palīdzēt jums labi veidot jūsu ķermeni.

Par ceļa locītavas Ceļa dziļie līkumi ir pretsāpju līdzeklis augšstilbu aizmugurē, četrgalvu augšstilbu frontēs, gūžas muskuļi sēžamvietā un gūžas un teļa muskuļos. Veiciet tos, stāvot ar kājām plecu platumā, pēc tam saliecot ceļus un gurnus, līdz augšstilbi ir paralēli zemei.

vinnijs pūks svara zudumu

Pauzi uz dažām sekundēm, pēc tam lēnām spiediet atpakaļ sākuma stāvoklī. Lai iegūtu labākos rezultātus, veiciet atkārtojumus no 10 līdz 12, atpūtieties un atkārtojiet divas līdz trīs kopas. Lai padarītu dziļākus ceļa līkumus stingrākus, turiet svaru katrā rokā.

Ko ēst muskuļu augšanai

Kalorijas Tauku dedzināšana ir saistīta tikai ar kalorijām. Tāpat kā citas ķermeņa svara kustības, dziļi ceļa līkumi sadedzina apmēram kalorijas 30 minūtēs, ja jūs nosverat mārciņas un vingrojat mērenā tempā.

vai tauki sadedzina caur urīnu

Divas vai trīs ceļa līkumu komplektu veikšana prasa tikai dažas minūtes, tāpēc daudz kaloriju jūs neaizrausit tikai ar squats. Kardio vingrinājumi ir labākā izvēle ātrai tauku sadedzināšanai - piemēram, skriešana pie 5 mph sadedzina apmēram kalorijas 30 minūtēs ar mārciņām.

Pārtikas produkti tauku sadedzināšanai un ļoti veselīgi

Citas labas izvēles iespējas ir riteņbraukšana vai peldēšana. Izmantojiet 30 līdz 60 minūtēm kardio lielākajā daļā nedēļas dienu. Metabolisma palielināšana Par laimi, dziļu ceļa līkumu tauku sadedzināšanas efekts pārsniedz tūlītēju kaloriju patēriņu.

kā noņemt sejas tauku un dubultzoda

Muskuļiem ir vajadzīgas kalorijas uzturēšanai, un ceļa locītavas veido muskuļus - tādējādi galu galā jūsu metabolisms miera stāvoklī palielināsies un jūs sadedzināsit vairāk kaloriju visu diennakti. Lai patiešām atjaunotu vielmaiņu, veiciet izturības apmācību visām muskuļu grupām: rokām, kājām, gurniem, mugurai, krūtīm un kuņģim.

cdcgov svara zudums

Veiks ķermeņa svara kustības, piemēram, gurkstēšana un pushups, tāpat kā svara celšana vai Pilates nodarbība. Uzturs Pārtikai ir lielāka ķermeņa tauku ietekme nekā fiziskajai slodzei, tāpēc pārbaudiet porciju lielumu un piepildiet zemu cenu ar daudz barības vielām. Munch uz lapu zaļumiem, svaigiem augļiem un tvaicētiem dārzeņiem, kā arī veseli graudi, piemēram, pilngraudu nūdeles un brūnie rīsi.

Specifikācija

Par olbaltumvielām raugieties uz tofu, pupiņām un beztauku sieru - taukos ir vairāk nekā divas reizes vairāk olbaltumvielu vai ogļhidrātu, tāpēc liekā svara uzturēšana ir galvenais. Autors: Evan Garcia Tauku zuduma izturības spēks Garsija ir 28 gadus vecs žurnālists. Amatieru organizators.

TOP-10 NEATBILDĪGI dīzeļdzinēji. Subtitri!

Sociālo mediju bifeļāda. Mūzikas maven. Alkohola entuziasts. Problēmu risinātājs.