Pāriet uz saturu

Arī fiziskās aktivitātes ir labs efekts zaudēt svaru dod pirts. Selerijas ir lielisks šķiedru avots, kas palīdzēs pagarināt pilnības sajūtu, samazinot vēlmi uzkodām.

svara zudums caur periodisku badošanu jūs sadedzināt taukus periodiskai badošanās laikā

Kopsavilkums Mēs iekļaujam 10 dienu slim leju meistars pakete, kuri, mūsuprāt, ir noderīgi mūsu lasītājiem. Ja jūs pērkat, izmantojot saites šajā lapā, mēs varam nopelnīt nelielu komisiju.

Un viņš ir labākais!

Šis ir mūsu process. Cilvēki, kuri ievēro šo ēšanas plānu, gavēs 16 stundas dienā un atlikušās 8 stundas patērēs visas kalorijas. Ieteicamie plāna 8 ieguvumi ietver svara zudumu un tauku zaudēšanu, kā arī 2.

Kāpēc jūs nevarat zaudēt svaru? Būtībā jūsu ķermenis pretojas jūsu svara zaudēšanai.

Lasiet tālāk, lai uzzinātu vairāk par periodiskas badošanās plānu 8, tostarp par to, kā to izdarīt, kā arī ieguvumiem veselībai un blakusparādībām.

Kas ir 8 pārtraukta badošanās?

Kas ir 16: 8 pārtraukta badošanās?

Tas ietver pārtikas patēriņu 8 stundu laikā un izvairīšanos no ēdiena vai badošanās atlikušās 16 stundas katru dienu. Daži cilvēki uzskata, ka šī metode darbojas, atbalstot ķermeņa diennakts ritmu, kas ir tā iekšējais pulkstenis.

Meitenei gadus nedēļā Zaudēt svaru 4 kg vīriešiem Lieliem kauliem un iedzimtībai tur nav itin nekāda sakara.

Lielākā daļa cilvēku, kas ievēro plānu 8, naktī, kā arī daļā rīta un vakarā atturas no ēdiena. Viņi mēdz patērēt ikdienas kalorijas dienas vidū.

Jamie's Dream School - Jamie vs. Nuggets

Pārtikas veidiem vai daudzumiem, kurus tauku zudumu realitāti var ēst 8 stundu laikā, nav ierobežojumu. Šī elastība padara plānu diezgan viegli ievērojamu. Kā to izdarīt Vieglākais veids, kā ievērot diētu 8, ir izvēlēties 16 stundu badošanās logu, kurā iekļauts laiks, ko cilvēks pavada miegā. Daži eksperti iesaka pārtraukt pārtikas lietošanu agrā vakarā, jo pēc šī laika vielmaiņa palēninās.

Kā tauki uzkrājas?

Tomēr tas nav iespējams visiem. Daži cilvēki, iespējams, nevarēs patērēt vakara maltīti līdz pulksten Pat tad vislabāk ir izvairīties no ēdiena stundas pirms gulētiešanas. Cilvēki var izvēlēties vienu no šādiem 8 stundu ēšanas logiem: 9. Šajā termiņā cilvēki var ēst maltītes un uzkodas izdevīgā laikā.

Nosēdumu un uzturvērtības cēloņi

Regulāra ēšana ir svarīga, lai novērstu cukura līmeņa paaugstināšanos un kritumu asinīs un izvairītos no pārmērīga izsalkuma. Dažiem cilvēkiem var būt nepieciešams veikt eksperimentus, lai atrastu labākos ēšanas logus un tauku zudums 16 nedēļu laikā savam dzīvesveidam. Ieteicamie ēdieni un padomi Kamēr pārtrauktajā tukšā dūšā plāns 8 nenosaka, kurus pārtikas produktus ēst un no kuriem izvairīties, ir lietderīgi koncentrēties uz veselīgu ēšanu un ierobežot vai izvairīties no nevēlamiem ēdieniem.

Pārāk daudz neveselīgas pārtikas lietošana var izraisīt svara pieaugumu un izraisīt slimības. Sabalansēts uzturs galvenokārt ir vērsts uz: augļi un dārzeņi, kas var būt svaigi, saldēti vai konservēti ūdenī veseli graudi, ieskaitot kvinoju, brūnos rīsus, auzas un miežus liesu olbaltumvielu avoti, piemēram, mājputni, zivis, pupas, lēcas, tofu, rieksti, sēklas, biezpiens ar zemu tauku saturu un olas veselīgi tauki no treknām zivīm, olīvām, olīveļļas, kokosriekstiem, avokado, riekstiem un sēklām Augļos, dārzeņos un pilngraudos ir daudz šķiedrvielu, tāpēc tie var palīdzēt cilvēkam justies pilnvērtīgam un apmierinātam.

tauku zudums izlaižot virvi svara zudums fitnesa pārtika

Arī veselīgi tauki un olbaltumvielas var veicināt sāta sajūtu. Dzērieniem var būt nozīme sāta sajūtā tiem, kas ievēro pārtraukuma režīmu tukšā dūšā 8. Regulāra ūdens dzeršana visas dienas garumā var palīdzēt samazināt kaloriju daudzumu, jo cilvēki bieži kļūdās pēc izsalkuma.

Pārtikas produkti tauku sadedzināšanai un ļoti veselīgi

Uztura plāns 8 ļauj 16 stundu badošanās laikā lietot dzērienus bez kalorijām, piemēram, ūdeni un nesaldinātu tēju un kafiju. Lai izvairītos no dehidratācijas, regulāri jālieto šķidrumi. Padomi Cilvēkiem, iespējams, būs vieglāk ievērot diētu 8, ievērojot šos padomus: dzerot kanēļa zāļu tauku zudums 16 nedēļu laikā badošanās laikā, jo tas var nomākt apetīti regulāri patērē ūdeni visu dienu skatīties mazāk televīzijas, lai samazinātu pārtikas attēlu iedarbību, kas var stimulēt bada sajūtu vingrinājumi tieši pirms ēšanas loga vai tā laikā, jo vingrinājumi var izraisīt izsalkumu praktizējot apzinātu ēšanu, lietojot maltītes mēģinot meditēt badošanās periodā, lai ļautu pāriet bada lēkmēm Kanēļa zāļu tēja ir nopērkama tiešsaistē.

Veselības ieguvumi Pētnieki gadu desmitiem ir pētījuši intermitējošu badošanos.

Diēta un vingrinājumi

Pētījuma rezultāti dažreiz ir pretrunīgi un nepārliecinoši. Tomēr pētījumi par periodisku badošanos, ieskaitot badošanos 8, norāda, ka tas var sniegt šādas priekšrocības: Svara zudums un tauku zudums Ēšana noteiktā laika posmā var palīdzēt cilvēkiem samazināt patērēto kaloriju skaitu. Tas var arī palīdzēt palielināt metabolismu.

Pētījumi no Dalībnieki visu laiku saglabāja savu muskuļu masu.

ufe svara zudums garām piemērots novājēšanu kafijas pārskats

Turpretī Mācību pārtraukšanas līmenis bija augsts arī starp periodiskas badošanās grupas dalībniekiem. Slimību profilakse Intermitējošas badošanās atbalstītāji norāda, ka tas var novērst vairākus apstākļus un slimības, tostarp: 2.