Pāriet uz saturu

Bazālo metabolismu - summa enerģijas jūs pavada uz iekšējiem orgāniem un siltuma nodošanu. Uzturs Viss, kas jums jāzina par IIFYM Ir vēls pēcpusdiena un laiks jūsu ceturtajai maltītei dienā: sešas unces Grilēta vista , vienu tasi rīsu un zaļo dārzeņu sajaukumu. Kad esat izpildījis šīs vajadzības, ir patīkami, ka jums ir cits ēdiens, kas parasti nav iekļauts kultūrista uzturā. Atrodiet savu rāmja pārpalikumu un kaloriju deficītu. Glāze tumšs alus Bernard - tas ir kcal.

Ar šo pieeju diētu, jūs varat zaudēt svaru neizslēdzot salds, miltus un alkoholu no jūsu uzturu. Ikviens zina, ka, lai zaudēt svaru - tas ir grūti. Nepieciešamās sastāvdaļas panākumu: izvairīties no alkohola, salds, taukskābju, sāļš, cieti saturošiem pārtikas produktiem. Treniņa reizes nedēļā. Vai jūs vēlaties zaudēt svaru - do sirds.

Ja jūs pievienot visu, izrādās, ka fitnesa ķermeni - cilvēkiem ar dzelzs pacietību, paškontroles un paškontroli. Es uzskatu, ka tas ir tauku zudums 3dmj viena puse no monētas, un runāt par atšķirīgu pieeju. Izrādās, ka var ēst saldumus, dzert alu, vai sirds, un tauku zudums 3dmj fitnesa modeli. Šis raksts ir saites uz abu pētījumu un fotogrāfijas reāliem cilvēkiem no Instagram, kas izmanto elastīgas diētām principu.

Kas ir elastīgs diētu? Lietotājs uzdevums - ne izvēlēties produktus, balstoties uz pieeju "tiesības pārtikas - neveselīgs uzturs", un, lai iegūtu noteiktu daudzumu kaloriju, olbaltumvielu, tauku un ogļhidrātu dienā. Sākumā šķiet, ka pieeja nozīmē iespēju ēst fast food un zaudēt svaru, bet tā nav. Ar nelielu praksi, tu saproti, ka divi hamburgeri no "McDonalds" pārsniegs likmi tauku šajā dienā, un samazināt atlikums būs ļoti grūti.

Tas viss var būt strādājis apkārt, tauku zudums 3dmj raksts par kaut ko citu. Elastīga diēta ļauj noraidīt pieeju "pareizu uzturu" nav jādomā par veselīgu un neveselīgu pārtiku, un ēst, kā jums patīk, un sasniegt savus mērķus.

Kad elastīgs uzturs var zaudēt svaru, iegūt muskuļu vai saglabāt ķermeņa svaru. Tauku zudums citronu ūdens trūkums - ir nepieciešamība kontrolēt.

Kaloriju kontrole un attiecība BZHU pieeja nedarbojas. Mehānisms elastīgu uzturu Šī pieeja ir balstīta uz enerģijas bilanci. Jūs saņemsiet vairāk makroelementu, nekā jums nepieciešams kaloriju pārpalikumu- tu uzkrāt masu. Jūs saņemsiet mazāk makroelementiem nekā jums nepieciešams - jūs zaudējat svaru. Izdevumi sastāv no diviem rādītājiem: bazālo vielmaiņas ātrumu un ikdienas darbību.

Bazālo metabolismu - summa enerģijas jūs pavada uz iekšējiem orgāniem un siltuma nodošanu.

Weight Loss - Fat Loss - Burn Calories - 25 Mins Aerobic Workout (Once a Day) - Eva Fitness

Gremošana, elpošanas, sirds un smadzenes. Tas ir enerģijas daudzums, kas jums tērēt, ja jums ir saistoši un nodot gultā 24 stundas. Dienas aktivitātes vispār atšķiras. Daži birojā sēdēt, bet citi cirta kokus sarkano krekli. Tātad mēs visi pavada atšķirīgu enerģijas daudzumu. Bet tas ir izmērāms daudzums, ka jūs varat kontrolēt.

Kā elastīgu uzturs maina pasauli

Tiklīdz mēs sākam domāt, "Jā, tas ir kalorijas" - nevis: "Tas ir nepareizs ēdiens" - dzīve kļūst vieglāka. Šeit ir daži labi zināms "patiesības", un to analīze. Diēta - izvairoties no alkohola.

Uzturs Viss, kas jums jāzina par IIFYM Ir vēls pēcpusdiena un laiks jūsu ceturtajai maltītei dienā: sešas unces Grilēta vistavienu tasi rīsu un zaļo dārzeņu sajaukumu. Izklausās pazīstami?

Alkohols traucē svara zudums. Vai nospiediet vai alus. Jūs zināt, kāpēc? Alkohols ir īpašas īpašības, kas ved uz kopumu ķermeņa tauku? Iemesls ir vienkāršs: pārpalikums kalorijas. Glāze tumšs alus Bernard - tas ir kcal.

Pievienot paciņu nachos - vēl kalorijām. Kopā Vidējais biroja darbinieks vīrietis iztērē kcal dienā. Tauku zudums 3dmj tas, kurš dzer alu vakarā, nepadodas brokastis, pusdienas un vakariņas.

Liekie kalorijas - alus vēders. Mainīt pieeja. Mēs uzskatām, ka kalorijas alus un nachos, vai tāpēc, lai izvairītos tauku zudums 3dmj ikdienas kaloriju pārpalikumu. Rezultāts - alus neietekmē pieaugumu zemādas taukiem. Diēta - tas ir grūti. Tas ir ļoti grūti, jo vienmēr izsalcis.

Jūs jau esat atteikušies no idejas, ka pārtikai jābūt garšīgs? Slimming vienmēr ir vistas krūtiņas tikai uz grila! Un brokoļi. Parasta diēta "pareizu uzturu"liek jums atmest trekna un salda viena iemesla dēļ. Šis pārpalikums kalorijas. Tauki - galvenais komponents garšas. Un tas ir ļoti augstu kaloriju: 1 grams tauku satur 9 kalorijas. Tas ir pietiekami, lai zaudēt svaru. Bet, ja jums jau skaita kalorijas, kāpēc viss tas pats? Ēst to, ko jūs vēlaties. Normāla diētas novērš saziņa ar draugiem.

Pārāk labi, lai būtu patiesība? Tātad, tas ir.

Это производная форма. - Что ты имеешь в виду.

Elastīga uzturs neprasa jūsu dvēseli, bet būs darbs. Count kalorijas. Uzziniet, cik daudz olbaltumvielu, tauku un ogļhidrātu jums nepieciešams. Atrodiet savu rāmja pārpalikumu un kaloriju deficītu. Atbrīvoties no psiholoģiskās ierobežojumiem: jūs neticētu, cik daudz cilvēku skaita kalorijas un baidās ēst piena produktus svara zudums. Tas ir darbs, bet tas atmaksājas. Šeit ir daži fotoattēli piemērs. Alberto Nunez Alberto Nuñezpazīstams šaurās aprindās personību. Ņēma 15 gadu, bet es esmu beidzot kļūst labāk iegūt par diētu.

Tauku zudums 3dmj maijā, kad tā laika, iespējams ieplūdes es esmu nāksies grūti velkot šo trigeri. Sammie kari. Lasīt aprakstu: pēc tam bija arī virtulis. Ne visvairāk piedzīvojumu maltīte apsverot iespējas jomā un nežēlīgās treniņa mēs uzdodam sev cauri, bet tie nogāja kārumu un nozīmēja vēl bija daudz vietas virtulis.

Galvenās iezīmes un priekšrocības elastīgu diētas Saņemt tik daudz kaloriju, cik nepieciešams, lai jūsu vajadzībām. Ir formula, lai aprēķinātu masas, kā tad, ja raksts būs interesants lasītājiem Layfhakera, es ņemšu darīt vēl vienu - ar saviem praktiskiem ieteikumiem.

Zināt atšķirību

Sekot summas olbaltumvielu diētu - tas ir vissvarīgākais parametrs. Parasts cilvēks pietiekami 1. Jūs varat mainīt daudzumu tauku un ogļhidrātu uzturā.

Diētas augsts tauku nedarbojas sliktāk nekā diētu ar zemu. Šeit ir daudzas atsauces uz studēt. Neskatoties uz acīmredzamo "nelielu ogļhidrātu noved līdz ātrāku svara zudums," es nebūtu ievērojami samazināt to skaitu. Dramatiskais kritums ogļhidrātu daudzumu vienmēr noved pie samazināšanos sportisko sniegumu. Elastīga pieeja diētu, kurā nav neveiksme dažādiem produktiem var būt efektīvs svara zudums nekā diētu, kurā pārtikas izvēli ir ierobežots. Tauku zudums 3dmj ir interesants pētījums Starptautiskajā Vēstnesī ēšanas traucējumi.

Jūs varat sākt no vietas www. Ko darīt, ja Elastīga pieeja diētu un skaitot kalorijas ir pilns ar tās trūkumiem. Ko darīt, ja pereel?

Ko darīt, ja tas ir nepieciešams, lai būtu par uzņēmumu? Ko darīt, ja makroelementiem nesakrīt šodien? Vai ir iespējams ēst naktī? Tiklīdz sākat izmantot šo pieeju praksē būs jautājumi. Šie jautājumi ir pārāk daudz par vienu rakstu, lai mēs to darīsim, ja jūs interesē, rakstīt komentāros. Un es uzrakstīt vēl vienu rakstu. Tags mākonis.