Pāriet uz saturu

Tāpēc ir ļoti svarīgi ņemt vērā aktivitātes attiecību. Bet jāatceras, ka ogļhidrāti ir jāpiegādā ķermenim. Iet kurss ir atļauta ne vairāk kā divas reizes gadā. Ar graudu formu ilgi graudains.

Jums vajadzētu patērēt apmēram 0, 8 līdz 1, 2 gramus olbaltumvielu uz katru ķermeņa svara kilogramu dienā. Jums vajadzētu mēģināt sadalīt šo daudzumu visām ēdienreizēm un uzkodām visas dienas garumā, nevis pārvērst tos vienā vai divās ēdienreizēs. Olbaltumvielas ir īpaši svarīgas, ja jūs mēģināt panākt svara zudumu, sadedzinot taukus organismā. Fakts ir tāds, ka olbaltumvielu sadalīšanai un asimilēšanai ir nepieciešams vairāk enerģijas nekā jebkuram citam makroelementam, kā rezultātā tiek patērēti vairāk kaloriju.

Graudaugi Labībai bieži ir slikta reputācija, jo mūsdienās lielākā daļa graudus saturošu pārtikas produktu tiek rūpnieciski pārstrādāti un pārveidoti par ātriem ogļhidrātiem, piemēram, saldajiem graudaugiem un baltmaizi. Izvēloties neapstrādātus graudus un graudus, jūs uzreiz saņemsiet visas labības priekšrocības: enerģiju, vitamīnus un minerālvielas, kas nepieciešamas normālai ķermeņa darbībai. Cik daudz graudaugu jums vajag? Jums vajag apmēram sešas graudaugu porcijas vai gramus dienā.

Pārtikas produkti, kas palīdzēs jums zaudēt taukus

Maizes šķēle un puse tasi vārītu rīsu vai makaronu skaitās porcija. Vismaz pusei no jūsu porcijām jābūt pilngraudu. Augļi Kas vēl jums jāiekļauj diētā svara zaudēšanai? Pat tas, ka augļi satur cukuru, precīzāk fruktozi, nav problēma, ja vien jūs nepārsniedzat ikdienas kaloriju daudzumu. Jūsu ķermenim ir nepieciešama fruktoze, lai saglabātu veselību.

Tādējādi augļi ir dabiski saldi, kas nozīmē, ka tie var apmierināt jūsu alkas pēc cukura, ja jūs nevēlaties naktī aizrīties ar šokolādēm. Cik daudz augļu jums vajag?

labākais hiit treniņš tauku zudums tauku dedzināšana bieža urinācija

Jums vajadzētu patērēt apmēram divas porcijas dienā. Vesels ābols, apelsīns vai banāns tiek uzskatīts par vienu porciju. Kuru augli jums vajadzētu izvēlēties?

Abi polisaharīdi sastāv tikai no glikozes monomēriem, bet tiem ir arī atšķirīga telpiskā struktūra un līdz ar to atšķirīgs efekts uz rīsu īpašībām un cilvēku veselību.

Jums vajadzētu ēst galvenokārt svaigus augļus un ierobežot augļu sulu un pārstrādātu pārtikas produktu, piemēram, ābolu, uzņemšanu ja vien pats to neesat gatavojis. Dārzeņi Ja jūs patiešām vēlaties zināt, kā ēst pareizi, lai zaudētu svaru, vienkārši atcerieties dārzeņus - savu jauno labāko draugu. Tajos ir daudz šķiedrvielu, kas ir izdevīgi jūsu gremošanas sistēmai.

stuff lai sadedzinātu taukus kas ir labs veselīgs tauku deglis

Tajos ir arī maz kaloriju un piesātinājuma, tāpēc jūs varat ēst vairāk dārzeņu nekā citus pārtikas produktus un vienlaikus patērēt mazāk kaloriju, kas galu galā noved pie kvalitatīva svara zuduma.

Cik dārzeņu jums vajadzētu ēst?

Garšīgi uztura produkti. Pārtikas zudums. Izvēlieties zemu kaloriju produktus

Jums ir nepieciešamas trīs līdz četras porcijas. Kādus dārzeņus izvēlēties? Centieties ēst daudz tumši zaļu lapu dārzeņu, piemēram, spinātus, kāpostus, brokoļus un sparģeļus. Cietes dārzeņi, piemēram, kartupeļi, arī ir izdevīgi. Gaļu pasāli un uz bambusa irbulīšiem cep augu eļļā. Piedevās pasniedz rīsus un saldo papriku. Šajā fāzē svars zūd ne tik ātri, taču zudums ir noturīgs. Ja vēlies uzlabot rezultātus, neaizmirsti par regulāru fizisku slodzi.

Tavs uzdevums ir noturēt svaru tagadējā līmenī, turklāt nav nepieciešams sevi pārāk ierobežot.

Vēdera novājēšanas produkti

Pamatēdiena piemērs: mazos ķiršu tomātiņus sagriez uz pusēm, sajauc ar bazilika lapiņām, olīveļļu un etiķi. Apcep vistas fileju, pasniedz ar tomātiem un zaļumiem. Diētas laikā varat ēst mazkaloriju pārtiku apvienojumā ar āboliem. Brokastīs ir nepieciešams ēst simts gramus zema tauku satura biezpienu.

  1. Kā slaids uz leju sejas un vaigiem
  2. Kā izskatās veselīga uztura plāns svara zaudēšanai?
  3. Ir mans svara zuduma mērķis ir reāli
  4. Pievienojot taukus dedzinošus ēdienus jūsu ēdienreizes uzkodām, ir divkāršs pienākums: viņi ir veselīgi papildinājumi sevī un paši, un tie palīdz sadedzināt kalorijas.
  5. Ārsts Uzturs un psihoterapeits Mm Ginzburg Šajā rakstā mēs apskatīsim 6 novājēšanas paņēmienus, kas ir pieejami absolūti katrai personai un neprasa īpašas briesmīgas diētas.

Pusdienās ir nepieciešams ierobežot rudzu krekeri un nelielu ābolu. Pusdienās, jūs varat vārīt apmēram simts gramus zivju un padarīt augļu salāti apelsīnu un ābolu.

novājēšana 4 dzīve sadedzināt tauku tauku aknas

Pusdienās var ēst simts gramus zemu tauku jogurts vai biezpiena un ābolu. Vakariņās, vēlams ēst pāris šķēles siera un ābolu.

svara zudums likme tiešsaistē tauku zudumu piramīda

Trīs dienu ābolu diēta var dzert concoctions garšaugi, ūdens, kompots laikā, svaigi spiestas ābolu sulas. Dietologi ar pārskatīšanu trīs dienu diēta rakstīt, ka tā būs noderīga dažādas slimības, gremošanas trakta, aknu un žultspūšļa. Bet tas noteikti ir jāņem vērā dažādas ābolu. Gastrīts kontrindicēta skāba šķirnes, un čūlas nevajadzētu iesaistīties saldus ābolus.

Kad nieru slimība hronisku vajadzīgs āboliem cep cepeškrāsnī, pievienojot gramiem cukura un ēst vienmērīgi dienas laikā.

Cep āboli satur daudz pektīna. Pektīns parāda lieko šķidrumu no organisma, palīdzot atvieglot sāpes, pietūkumu un iekaisumu. Triju dienu diēta ābolu sulai ir nepieciešams ēst divas tases svaigi pagatavota sulas no āboliem saldās šķirnes.

Atdzesēts kardio treniņš min Vingrinājumi: lēna pastaiga, viegla skriešana, ikdienas velosipēds, elipsveida utt. Šādi vingrojot, galvenā uzmanība tiks pievērsta svara zaudēšanai un tauku samazināšanai - un, ja treniņa laikā esat gavējis, jūs gūsiet lieliskus tauku zaudēšanas ieguvumus! Reklāma Precīzi vingrinājumi, uz kuriem jums vajadzētu koncentrēties, manuprāt, liek jūsu lielajiem kustīgajiem muskuļiem izšaut, jo tie atbalstīs maksimālu tauku sadedzināšanu.

Lai turpmāk pie šo diētu, lai smiltis un akmeņus no nierēm, tā var mainīties maz. Pirmās divas dienas jādzer sulas parastajā veidā, un trešajā dienā, trīsdesmit minūtes pēc rīta ņemot sulu, jums ir nepieciešams dzert apmēram pusi tasi olīveļļas, un pēc tam nomazgājiet to uz leju ar glāzi atšķaidītu sulu. Laikā trīs dienu diēta atļauts dzert negāzēto ūdeni neierobežotos daudzumos.

Trīs dienu ābolu diēta nevar lietot, ja Jums ir paaugstināta jutība āboli.