Pāriet uz saturu

Neaizstājamās taukskābes, DHA un cilvēka smadzenes. Kopumā mēs iesakām pieturēties pie mazāk krasām svara zaudēšanas darbībām. Kādi rezultāti gaidāmi?

Pinterest Tauku degļa pārtikas receptes tauku zudums neskaitot makro to: zaudēt svaru ir grūti.

Tomēr, ja jūs uzskatāt, ka "Ja jūsu makro vai IIFYM uzturs kas pazīstams arī kā" elastīgs uzturs "jūs domājat, ka varat ēst visu, ko vēlaties, un zaudēt svaru, neskaitot kalorijas. Katrā ēdiena kodumā ir trīs makroelementi: olbaltumvielas, ogļhidrāti un tauki, bet daudzos pārtikas produktos ir visi šie makroelementi. Piemēram, gaļa ir iekrauta ar olbaltumvielām, maize sastāv galvenokārt no ogļhidrātiem, un olīveļļa pārsvarā ir tauki, un jūsu ķermenim ir vajadzīgas visas trīs funkcijas Saskaņā ar makro diētu Jūs zaudējat svaru, nosakot sev mērķi, cik gramus olbaltumvielu, ogļhidrātu un tauku jūs patērējat dienā, atšķirībā no vairuma tradicionālo tauku zudums neskaitot makro, jums nav jāaprēķina kalorijas, un atšķirībā no zemu ogļhidrātu vai zema tauku satura diētām jums ir nepieciešams jūsu iecienītākais ēdiens Neizņemiet kartupeļus, makaronus vai bekonu — teorētiski, IIFYM plāns ļauj jums ēst visu, ko vēlaties ja tas atbilst jūsu makro numuram.

Mājas šķīstošā maize (soda). Īru soda maize: vēsture, īpašības, receptes

Kā jūs uzzināt, cik makro jums ir nepieciešams? Makro aprēķināšanai nepieciešami daži pamata aprēķini.

kas ir labākais tauku dedzināšanas zona

Nacionālais veselības institūts NIH piedāvā tiešsaistes kalkulatoru, kas izmanto jūsu svaru, aktivitātes līmeni un dzimumu, lai noteiktu, cik daudz ķermeņa kaloriju patērē dienā. Tīmekļa vietnes un lietotnes, piemēram, My Fitness Pal, ļauj izsekot jūsu kaloriju patēriņam.

Lai zaudētu svaru, patērēto kaloriju skaitam jābūt 10 līdz 15 procentiem zemākam par to, ko jūs ik dienas sadedzināt, saka Schönfeld.

sociālā svara zudums

Daži cilvēki labi strādā ar zemu ogļhidrātu plānu, un daži cilvēki labi strādā ar mazāk tauku. Tas viss ir atkarīgs no personas. Daži makro diētas trenažieri pat iesakām ēst vienu gramu olbaltumvielu katram mārciņam, kuru jūs sverat.

Pinterest Saskarsimies ar to: zaudēt svaru ir grūti. Tomēr, ja jūs uzskatāt, ka "Ja jūsu makro vai IIFYM uzturs kas pazīstams arī kā" elastīgs uzturs "jūs domājat, ka varat ēst visu, ko vēlaties, un zaudēt svaru, neskaitot kalorijas.

Ja jūs esat sportists vai treniņš, jūsu uzturs vairāk sver ogļhidrātus, saka Stella Volpe, Filadelfijas Drexel universitātes uztura zinātnes katedra.

Un, ja jūs visu laiku jūtaties izsalcis, var būt lietderīgi uzsvērt veselīgus taukus, piemēram, avokado un riekstus.

a4 svara zuduma diagramma

Daži uztura eksperti ir uztura bagātinātāji, jo tie neierobežo pārtiku un nodrošina vairāk iespēju gadījuma rakstura atlaidēm. Citiem vārdiem sakot, elastīgas diētas ir Ne attaisnojums ēst visu, ko vēlaties.

20 labākie tirgotāja Džo keto pārtikas produkti un uzkodas, norāda RD

Pārtikas kvalitāte joprojām ir svarīga. Dārzeņi, kas ir bagāti ar antioksidantiem un šķiedrvielām, lai cīnītos pret slimībām, vienmēr būs labāki, nekā mikroshēmas vai sīkdatnes, kas būtībā ir tukšas kalorijas. Kā sākt?

quick fat burner foods

Pēc makro aprēķināšanas var būt grūti palikt jūsu ikdienas mērķos — sagatavot nelielu maltīti, atbilstoši reģistrētajam dietologam Lauren Kelly. Pārtikas plānošana makro diētai Ja jūs vēl neesat gatavojis ēdienu, pārtikas plānošana var izrādīties nogurdinoša, bet ne vienmēr. Tā vietā, lai pagatavotu 15 atsevišķas maltītes, jūs atradīsiet dažas olbaltumvielu, dārzeņu un graudu partijas, kuras visu nedēļu var pagatavot dažādās krāsās.

Kā tas ir pēc Maggi diētas. Maggi diēta - svara zaudēšana dzelzs lēdijas stilā ar Mayo klīniku

Piemēram, cepta cūkgaļas fileju ar brokoļiem var pasniegt vienā vakarā, nākamajā rītā sajaucot ar olām, vai pusdienās pasniegt kā salātu toperi. Ja vēlaties maltītes, kas nav drošas, ieguldiet podos, kur jūs varat izmest savu gaļu un dārzeņus uz noteiktu laiku un uzraudzīt progresu.

Pareiza uzturs: aptuvena dienas izvēlne Šajā Stīva lasīt, kurš ir virs svara uzturēšanas izvēlnes paraugs satur kcal Lai aprēķinātu, cik daudz jums vajag, izmantojiet manējo. Brokastu ēdienkarte - sāciet dienu pareizi Pēc vakara maltītes ēdiena termiskā iedarbība ir vismazākā, salīdzinot ar rīta un pēcpusdienas maltītēm. Tāpēc dienas laikā mēģiniet lielāko daļu ēdiena ievadīt vēderā. Kopā:B 42, U 21, F 28 — kcal.

Lai pārliecinātos, ka nevajag pārēsties, ir nepieciešama pārtikas skala. Ir pārāk viegli novērtēt porciju izmērus. Labākās lietojumprogrammas makro diētai Ēdienu pārbaude ir būtiska, lai nodrošinātu, ka jūs uzturaties ikdienas ogļhidrātu un olbaltumvielu un tauku sadalē.

Zema efektivitāte: svara zudums notiek ļoti lēni; putra uz ūdens bez saldinātājiem nav visgardākais ēdiens; vajadzīgs gribasspēks. Paturi prātā. Manna ir čempione kaloriju saturā uz g produkta - kcaltāpēc nerēķinieties ar pārāk iespaidīgiem svara zaudēšanas rezultātiem.

MyFitnessPal, kas ir viena no populārākajām ēdienu izsekošanas lietotnēm, datubāzē satur vairāk nekā miljonu pārtikas produktu, kas satur kaloriju un makro datus. Lai gan ir augstākā labuma versija, bezmaksas lejupielāde piedāvā visu, kas nepieciešams, lai izsekotu makro un pieturētos pie diētas. Tas izklausās daudz darba, bet tam nav jābūt. Faktiski, IIFYM var šķist vieglāks, salīdzinot ar uzturu, kas likvidē veselas pārtikas grupas vai prasa sarežģītas un specifiskas pārtikas kombinācijas.

novājēšanu fit atkāpšanās izdilis džinsi