Pāriet uz saturu

Lai sāktu tauku dedzināšanas procesu, nav pietiekami vienkārši iesaistīties cardiotreling, jums ir nepieciešams samazināt izmantoto kaloriju daudzumu. Lielāka sprādzienbīstamība un labāka neiromuskulārā koordinācija.

vo2 max tauku apdegums

Pilns treniņš Atkārtojiet šo ciklu "20 ieslēgšana un 10 izslēgšana" astoņas reizes, kopā četras minūtes un uzplaukums! Lai veiktu Tabata komplektu, jums vienkārši jāizvēlas aktivitāte sprints, riteņbraukšana, peldēšana, pat burpees un jādara tas tik smagi, cik vien iespējams 20 sekundes, un pēc tam 10 sekundes atgūsieties.

Jūs atkārtojat šo "ieslēgšanas un izslēgšanas" ciklu astoņas reizes, kopā četras minūtes. Dr Tabata izstrādāja šo metodi, pieņemot darbā divas elites sportistu grupas sešu nedēļu treniņiem piecas dienas nedēļā un izlaižot viņus caur siksnu.

8 Best Low-Carb Diēta Diy Protein Bāri, Bites un Balls

Otrā grupa veica skriešanas sprintus pēc Tabata principa grūti 20 sekundes, viegli 10, astoņas reizes cauri. Iespaidīgi rezultāti! Bet ar to viss nebeidzas.

Šizofrēnijas Sākuma Komplekts Faktiskais vingrinājums ir tikai daļa no vienādojuma - lūk, ko ēst, lai kādreiz būtu visspēcīgākais treniņš Daudzi cilvēki tic efektīvam treniņš Tas vienkārši nozīmē parādīties un ievietot faktisko darbu. Un, lai gan tā ir liela daļa, tas, ko jūs darāt pirms un pēc, ir arī ļoti svarīgs. Lai maksimāli izmantotu treniņu, jums ir jāsagatavojas - un tas nozīmē, ka iepriekš ķermenim jāpadod pareiza uztura. Un pēc visa šī fiziskā piepūles jūsu ķermenim ir jāatgūst. Tāpēc degvielas uzpildīšana ir kritiska.

Šī treniņa metode, šķiet, aktivizē mitohondriju bioģenēzi jaunu mitohondriju veidošanos skeleta muskuļos, ko mēs zaudējam, novecojot. Tabata treniņš arī ievērojami veicina vielmaiņu un uzlabo gan aerobo, gan anaerobo kardiovaskulāro un muskuļu izturību.

Kāpēc tabata ir tik efektīva? Ķermenis reaģē uz šo stresu, strauji palielinot spēju palielināt skābekļa uzņemšanu, kas ir labākais mūsu fitnesa mērījums.

4 kardio treniņiem, kas maksimizē jūsu pēcdzemdību

Tas nozīmē, ka ar sesto vai astoto intervālu jūs vai jums vajadzētu, ja jūs pietiekami daudz strādājat sasniegt maksimālās skābekļa uzņemšanas punktu un patiešām sākt pilnā mērā pārspēt ķermeņa dabiskās reakcijas uz stresu.

Tā ir laba lieta! Tabata nav tikai kardio Tabata intervālus parasti veic stacionāriem velosipēdiem, elipsveida mašīnām, skrejceļiem, kettlebella šūpolēm vai airu mašīnām. Bet pēdējā laikā es tos izmantoju, lai iegūtu labu sūkni.

vo2 max tauku apdegums

Lielākā daļa pacēlāju jums pateiks, ka desmit sekunžu ilga atpūta ne tuvu nav pietiekami daudz atveseļošanās, lai veiktu nopietnu pretestības treniņu, taču ar pareizām izmaiņām es lūdzu atšķirties. Ja izvēlaties pareizo vingrinājumu un izvēlaties svaru, kas atrodas vieglākajā pusē, ar Tabata metodi jūs varat īpaši efektīvi mērķēt uz konkrētu muskuļu grupu.

Bet vai jūs tiešām zināt, kāpēc plyometrics jums ir tik labs?

Viltība ir izvēlēties svaru, kuru, kā jūs zināt, varat pacelt apmēram 2 minūtes taisni, nezaudējot formu vai kļūstot paviršs. Es to izmēģināju bicepsa cirtas, atspiešanās, pietupieni svērtais un ķermeņa svarsgurkstēšana, alpīnisti, virspuse un pat teļu audzēšana.

Sprinta intervāla treniņu fizioloģija

Triks ir izvēlēties svaru, kuru, kā jūs zināt, varat pacelt apmēram divas minūtes taisni, nezaudējot formu vai kļūstot paviršs. Tad, kad sākat sabrukt, 10 sekunžu atpūtas laikā esiet gatavs noņemt svaru vai izvēlēties mazāku svaru.

vo2 max tauku apdegums

Tādā veidā jūs varat to izturēt visu četru minūšu laikā, nenodarot pāri sev un nenodarot pāri. Šis ir piemērs tam, kā jūs varētu veikt Bicep cirtas Tabata kopu paturiet prātā, ka uzskaitītie svari ir tikai piemērs, ķermeņa slaids 74 svari, iespējams, būs atšķirīgi : Sāciet ar 20 mārciņu troksni katrā rokā un čokurieties cik vien ātri varat, ar labu formu 20 sekundes.

Ļaujiet hantelēm šūpoties 10 sekundes. Saritināties kā traks 20 sekundes.

vo2 max tauku apdegums

Ļaujiet viņiem šūpoties par Vēl viens komplekts ar 20 mārciņu svariem 20 sekundes. Nolieciet 20 mārciņu svarus uz leju un paņemiet 15 mārciņu svarus. Un tā tālāk, 4 minūtes. Atkarībā no dienas, jūs varat izmantot vēl vienu komplektu, pirms jums ir nepieciešams noņemt svaru no 20 līdz 15 mārciņām, un jums var būt nepieciešams arī nomest tālāk līdz 10 mārciņu svariem, pirms komplekts ir beidzies, vo2 max tauku apdegums jūs vēlaties pagaidīt, līdz forma cieš vai cirtas skaits, ko varat izpildīt, ir kļuvis nožēlojams, pirms jūs nolaižat svaru.

Aprēķiniet, cik daudz kaloriju tu ēd, veicot treniņu - Iesācēji - 2021

Jūs vēlaties turpināt darbu, bet tajā pašā laikā tam vajadzētu būt intensīvam, tāpēc nevēlaties sevi pārdot īsi. Pienskābes apdegums ir iespaidīgs, un tas nav domāts vājš sirdij, un treniņa beigās jūs, iespējams, esat izdarījis cirtas uz augšu! Pilns treniņš Ja jums ir laiks un smiltis, varat izvēlēties citu ķermeņa daļu un darīt to pašu pleciem, mugurai vai kājām. Tā kā jūs līdz šim esat pavadījis tikai četras minūtes, jūs, iespējams, varat veikt četras dažādas ķermeņa daļas, pirms beidzat ar tradicionālāku Tabata komplektu, veicot burpees, sprintus vai jebkuru citu sirdsdarbību.

Tabata, Slieksnis, Elektrolīti Un Citi Grūtāki Fitnesa Nosacījumi, Kas Jāzina

Galu galā jūs jutīsieties kā apmēram 20 minūšu laikā guvis tik daudz mērķtiecīgu, muskuļiem specifisku un augstas intensitātes treniņu, kāds būtu, ja gandrīz stundu paceltu smagu trenažieru zāli. Es ieteiktu to darīt katru dienu, bet dienās, kad ir maz laika, tas ir ārkārtīgi efektīvs veids, kā īsā laikā ieslēgt sūkni. Vienkārši pārliecinieties, ka esat garīgi gatavs ciest.

Pilns treniņš Atkārtojiet šo ciklu "20 ieslēgšana un 10 izslēgšana" astoņas reizes, kopā četras minūtes un uzplaukums! Lai veiktu Tabata komplektu, jums vienkārši jāizvēlas aktivitāte sprints, riteņbraukšana, peldēšana, pat burpees un jādara tas tik smagi, cik vien iespējams 20 sekundes, un pēc tam 10 sekundes atgūsieties. Jūs atkārtojat šo "ieslēgšanas un izslēgšanas" ciklu astoņas reizes, kopā četras minūtes. Dr Tabata izstrādāja šo metodi, pieņemot darbā divas elites sportistu grupas sešu nedēļu treniņiem piecas dienas nedēļā un izlaižot viņus caur siksnu. Otrā grupa veica skriešanas sprintus pēc Tabata principa grūti 20 sekundes, viegli 10, astoņas reizes cauri.

Kā pats Tabata teica: "Ja jūs pareizi darāt Tabatu un daudzi cilvēki to nedarajūs varēsiet to izdarīt tikai vienu reizi - un jūs, visticamāk, to pat nepabeigsit, pirms iestājas pilnīgs spēku izsīkums.

Viss saturs šeit ir paredzēts tikai informatīviem nolūkiem. Šis vo2 max tauku apdegums neaizstāj jūsu veselības aprūpes sniedzēja profesionālo vērtējumu. Lūdzu, konsultējieties ar licencētu veselības aprūpes speciālistu par visiem individuālajiem jautājumiem un jautājumiem.