Pāriet uz saturu

To sasnieguši, nekavējoties paceliet sākuma stāvoklī. Ja sieviete saglabā lielisku fizisko formu, zina, kā uzsvērt savas figūras cieņu, uzrauga ādas stāvokli, viņa var lepoties ar savu kāju skaistumu. Jūs kļūsiet par veiksmīgu, skaistu un tievu. Kļūsti, kājas uz augšstilbu platuma. Diez vai kāds vēlas, lai viņa kājas būtu garas, bet plānas, piemēram, sērkociņi? Salieciet ceļus, līdz augšstilbi veido paralēli ar grīdu.

Jums nepieciešamais treniņš, kad jums ir sāpošs AF Beta Bišofa Efektīvas treniņa pazīme ir tad, kad jūtaties tikai mazliet sāpīgums vienu līdz divas dienas pēc sesijas pazīstams arī kā aizkavēta muskuļu sāpīgums.

Emuāra arhīvs

Šāda veida vieglas, es domāju, ka vakar strādāju, bet dibena sāpes, ļaus jums turpināt regulāri plānotos treniņus. Bet, ja jūs pamodaties nākamajā dienā pēc nežēlīga treniņa un izkrītat no gultas, kliedzot, kāpjot augšā pa kāpnēm, vai savelciet sevi sēdēt uz tualetes dēļ sāpīgumslabi, tā ir droša zīme, ka jūs to pārspīlējāt.

slaids uz leju manu augšstilbu kurš ēdiens ir labākais lai sadedzinātu taukus

Šāda veida sāpēm vajadzētu būt ļoti, ļoti retām. Bet, kad tas notiek, ir labi novērtēt savu ķermeni un izveidot vingrojumu plānu atjaunošanai - un es esmu ieguvis tieši jums nepieciešamo plānu.

slaids uz leju manu augšstilbu cik tālu palaist lai sadedzinātu taukus

Viņas grāmatā Paceliet, lai iegūtu liesuSertificēta izturības un kondicionēšanas speciāliste Holly Slaids uz leju manu augšstilbu paskaidro, kā četru nedēļu laikā jūs varat iegūt slaidu figūru. Ķermenis atveseļojas vislabāk, kad tam palīdz daži aktivitāte - pat tad, ja jūtat, ka jūs esat notriecis autobuss.

Kāju garums un raksturs

Šajā maigajā rutīnā ietilpst stiepšanās, lai palielinātu kustību amplitūdu, un daži sirdsdarbības veidi, lai palīdzētu asinīm un skābeklim pārvietot sāpīgos muskuļus. Uzlabotā iegūt slim leju un kustību amplitūda var palīdzēt jūsu ķermenim paātrināt atveseļošanās procesu, ko jūs noteikti vēlēsities.

Treniņš: Sāciet ar 10 minūtēm ar nekustīgu velosipēdu, braucot ar ātrumu un pretestību, kas palielina jūsu sirdsdarbības ātrumu līdz un sitieniem minūtē un rada vieglus sviedrus.

  • Graudaugi Liesa gaļa Jums arī jāņem vērā patērēto kaloriju skaits.
  • Beaumont slimnīca royal oak svara zudums
  • Kā pelnīt naudu svara zuduma nozarē
  • Traumas Kādām jābūt kājām.
  • Ko jūs!?
  • Kā zaudēt svaru rokas uz leju. Slaidas rokas: rīcības plāns. Papildu procedūras, lai palīdzētu
  • Pateicoties diētai, jūsu kājas būs perfekta Diēta svara zudums gurniem un kājām ļauj ātri zaudēt svaru, palielināt kāju elastību un sēžamvietas, uzlabojiet ādas un matu seju un stāvokli.
  • Kā zaudēt svaru kājās mēneša laikā Zaudēt svaru apakšējās ekstremitātēs 30 dienu laikā ir pilnīgi iespējams.

Pēc iesildīšanās pārvietojieties pa pieciem zemāk redzamajiem vingrinājumiem, lai veiktu ieteikto laiku vai atkārtojumus. Pārvietojieties tik ātri, cik ļaus jūsu ķermenis. Skatiet visu muskuļus mīlošo treniņu zemāk.

Pirmā daļa Pilnais mēness. Sidrabota gaisma atspoguļojās melnaja ūdens virsmā. Jūra elpoja; sāļš siltais ūdens valgi ciladamies visapkārt manam gandriz kailajam ķērmenim. Peldēties pusnaktī ir kautkas magisks, bet tas ir diemžel nav iespējams Ziemeļos. Tatad, kamer mēs esam šeit pie siltas Ēgejas Jūras, nedrikst zaudēt ne mirkli.

Pēc tam dodieties tālāk uz leju, lai iegūtu sīkāku informāciju par to, kā veikt katru kustību. Salieciet savu kodolu, saliekot uz priekšu pie gurniem, cik vien iespējams, saglabājot plakanu muguru B. Saspiediet savu dibenu, atgriežoties stāvus, un sasniedziet galvu un aizmuguri, lai izveidotu nelielu aizmuguri C. Atgriezieties sākuma stāvoklī un atlaidiet rokas uz sāniem. Tas ir viens pārstāvis.

Veiciet piecus atkārtojumus. Zems kritiens augstā kritienā ar vērpjot Beta Bišofa Novietojot labo ceļgalu, stāvot ar kājām kopā, veiciet ļoti lielu atkāpšanos ar kreiso kāju un nolaidiet gurnus pret grīdu.

Uztura loma

Pieskarieties grīdai labās kājas ārpusei. Turiet trīs dziļas elpas UZ. Nospiediet labo papēdi, lai nonāktu augstā spiešanā, un vējdzirnavas rokās tā, lai labā virzītos atpakaļ uz kreiso kāju, bet kreisā - uz priekšu.

slaids uz leju manu augšstilbu premiere svara zudums tampa

Apskatiet labo plecu un turiet trīs dziļas elpas B. Apgrieziet kustību otrādi, lai atgrieztos stāvēt kopā ar kājām. Atkārtojiet to pašu secību, atkāpjoties uz labās kājas.

"+a.rawdata.qqa[h].qq+"

Veiciet piecus atkārtojumus katrā pusē. Nospiediet grīdā ar ķermeņa augšdaļu un paceliet gurnus uz augšu un atpakaļ suņa pozā, kas vērsta uz leju.

slaids uz leju manu augšstilbu marshalls svara zudums

Turiet piecas dziļas elpas B. Nolaidiet gurnus, līdz jūs atkal atrodaties uz augšu, vienlaikus saspiežot dibenu. Pēc tam turpiniet nolaist gurnus uz grīdas un slaucīt krūtis uz priekšu un uz augšu suņa pozā, kas vērsta uz augšu. Turiet šo pozu trīs elpas C. Nospiediet atpakaļ augšējā sākuma stāvoklī.

Lai zaudētu svaru, jums ir nepieciešams dzert

Nāra ar bumbu Beta Bišofa Sēdi ar vidēju zāļu bumbu kreisajā pusē, kājas saliektas uz grīdas, kreisā pēda pieskaras labā augšstilba augšdaļai un labā kāja ir saliekta aiz muguras.

Izstiepiet slaids uz leju manu augšstilbu roku uz sāniem UZ. Elpojiet dziļi, izelpojiet un lēnām sasniedziet labo roku uz augšu un virs galvas, vienlaikus ritinot bumbu prom no sevis.

Jums vajadzētu sajust maigu stiepšanos rumpja, muguras un gurnu labajā pusē. Turiet divas lēnas elpas B. Nostipriniet savu kodolu un atgriezieties sākuma stāvoklī.

Kādām jābūt kājām. Mēs izmērām kāju garumu

Ritiniet atpakaļ un uz augšu Beta Bišofa Sēdi, izstiepis kājas sev priekšā, un vidēji zāļu bumbiņu turiet tieši krūtīs, pilnībā izstiepis rokas.

Sēdiet garš, ar galveno stiprinājumu UZ. Turot kājas kopā un saliektas, izmantojiet serdi, lai lēnām ripotu atpakaļ un uz leju līdz grīdai, kamēr rokas paliek tieši krūtīs.

Change 1 Color = Earn $30.00 (Change Again = $50) FREE Make Money Online - Branson Tay

Izelpojot, pievelciet zodu pret krūtīm un, izmantojot galvenos muskuļus, pavelciet sevi uz augšu, lai atgrieztos vertikālā stāvoklī. Holly Perkins ir sertificēts izturības un kondicionēšanas speciālists, uzņēmuma dibinātājs Sieviešu spēka nācija un autors Paceliet, lai iegūtu liesu.

Jaunākās Ziņas.