Pāriet uz saturu

Caur asinsriti un limfu tā palīdz izvadīt no organisma atkritumvielas; medus sasaista indes un paātrina to izvadīšanu no organisma. Atbalsta reproduktīvo orgānu darbu. C vitamīns pārtikā: dažādi augļi un dārzeņi, ogas, smiltsērkšķi, upenes, pipari, kazenes, zemenes, citrusaugļi. Ļoti ieteicama ir peldēšana un jebkāda veida ūdens procedūras, jo ūdens veiksmīgi atslābina muskulatūru.

Tavā ēdienkartē ir pārlieku maz olbaltumvielu Olbaltumvielas ir viens no galvenajiem materiāliem šūnu struktūras veidošanas un atjaunošanas procesā. Tās atrodamas ne vien muskuļos, audos un iekšējos orgānos, bet arī matu, nagu un ādas struktūrā.

Ja ikdienā uzņemsi pārāk maz olbaltumvielu, tavi mati kļūs trausli, pārstās augt un būs novērojama pastiprināta matu izkrišana. Atceries, ka dienā nepieciešams uzņemt vismaz 46 gramus olbaltumvielu.

Dalies ar šo rakstu

Šo vērtīgo vielu satur gaļa, zivis, olas, piena produkti, pākšaugi, ķirbju sēklas, kvinoja un citi produkti. Aukstumā, kuru esam pacietuši visu ziemu, lai saglabātu siltumu, tiek samazināta asinsrite. Līdz ar to organisms saņem mazāk skābekļa un barības vielu, vielmaiņas galaproduktu izvade kļūst lēnāka un lēnāk aug nagi.

Sauss gaiss un temperatūras maiņas veicina ādas sausumu, kas var izraisīt ādas iekaisumu. SIA "Laboratoriju vadība un konsultācijas" vadošais imunologs Jevgēnijs Ņikiforenko atzīst, ka ziemas beigās barības vielu, mikroelementu un vitamīnu nepietiekama uzņemšana ar pārtiku var būt par iemeslu ne tikai sliktai fiziskai un emocionālai pašsajūtai, bet arī imūnās atbildes traucējumiem kopumā.

Un tas spēcīgāk izpaužas tieši pavasara sākumā. Pavasarī vitamīna D trūkums izraisa astenodepresīvus stāvokļus, veģetatīvus traucējumus, biežākas saaukstēšanās slimības.

muskuļu nogurums un matu izkrišana

Var rasties reimatiskas sāpes kaulos, āda un mati kļūst sausi, mati var pastiprināti izkrist. Dzelzs trūkums organismā izpaužas kā nogurums, vispārējs nespēks un muskuļu vājums, ādas sausums, nagu trauslums un slāņošanās; kļūst biežākas un recidivē vīrusu saslimšanas. Tāpat nagu trauslums, perēkļveida matu izkrišana, biežākas saaukstēšanās slimības var būt arī cinka trūkuma dēļ.

Kategorijas

Lai precīzi noteiktu, kas izraisa kādas uzturvielas trūkumu pavasarī, tas jānosaka ar īpašu analīžu palīdzību. Tās ļautu precizēt traucējumu dabu un iemeslu un izvēlēties pareizu ārstēšanas taktiku. Kas nepieciešams matu, ādas un nagu vitalitātei? Pirmām kārtām jāmaina savs dienas režīms un ēdienkarte.

Uzrakstīt recenziju

Jāiekļauj tajā vērtīgi uzturprodukti, vitamīni un minerālvielas, kas uzlabos izskatu un veselības stāvokli kopumā. Būtiskākie vitamīni un uzturvielas, kas nepieciešamas veseliem matiem, ādai un nagiem: 1. D, E, C vitamīns un B grupas vitamīni, folskābe, nikotīnskābe.

muskuļu nogurums un matu izkrišana

Minerālvielas — dzelzs, magnijs, cinks. Visbiežākie dzelzs deficīta anēmijas iemesli mēdz būt nesabalansēts uzturs, nepilnvērtīga dzelzs uzsūkšanās, piemēram, kuņģa un zarnu slimību gadījumos, spēcīgas menstruācijas sievietēm, infekcijas slimības, traumas un operācijas. Tomēr, pamanot iepriekš nosauktos simptomus, «BENU» farmaceite rekomendē vērsties pie ārsta un veikt nepieciešamās pārbaudes.

Kā vislabāk uzņemt dzelzi? Vislabākais veids, kā organismam uzņemt dzelzi, ir sabalansēts ēdiens. Augsts dzelzs sastāvs atrodams gaļā, jūras produktos, zaļajos dārzeņos — spinātos, dillēs, pētersīļos, pilngraudu produktos, raugā, riekstos.

muskuļu nogurums un matu izkrišana

Tā kā ikdienā organisms bieži neuzņem visu nepieciešamo mikroelementu devu, tas veido rezerves. Piemēram, pavasarī un vasarā biežāk tiek ēsti tādi svaigi produkti kā dažādi salāti un ogas, kas organismam ļauj uzņemt rezerves, kuras pakāpeniski tiek izlietotas vēlāk. Nepiecišams dzimumhormonu izstrādei, palīdz absorbēt olbaltumvielas, dzelzi un kalciju. Palielina noturību pret stresu, būtiski samazina antibiotiku ja nepieciešams tādus lietot toksisko iedarbību, aizsargā pret priekšlaicīgu novecošanos un grumbu veidošanos.

B5 vitamīna deficīta pazīmes: dermatīts, bieža caureja, čūlas uz mēles. Var veicināt agrīno demenci Nespēja pilnvērtīģi piedalīties sabiedriskajā un darba dzīvē samazinātu smadzeņu darbības spēju dēļ.

Daļa smadzeņu nervu šūnu beidz funkcionēt, zaudē savienojumus ar citām šūnām un iet bojā. Vitamīns B5 pantotēnskābe pārtikā: Cilvēkiem parasti nav šī vitamīna deficīta, jo normālā uzturā tas ir atrodams pietiekamā daudzumā.

Interneta aptieka - Mēness aptieka

Labi avoti ir aknas, riekstos, praktiski visas zivīs, pākšaugos, sēnes, olas, bioloģiski audzētajos mājputnos. Palīdz regulēt menstruālo ciklu, veicina olbaltumvielu metabolismu. Veicina bioaktīvo savienojumu, tai skaitā seratonīna, veidošanos organismā, atbalsta centrālo nervu sistēmu, palīdz absorbēt vitamīnu B12 un magniju. B6 vitamīna deficīta pazīmes: dermatīts, krampji muskuļos, menstruālā cikla traucējumi.

Vispieprasītākie ir B grupas un C vitamīni, ko iespējams iegādāties atsevišķi un kompleksos ar citiem vitamīniem.

B6 vitamīns pārtikā: aknas, vistas gaļa, zivis, avokado, brokoļi, paprika, banāni, liellopu gaļa. Kopumā B6 vitamīna deficīts rodas kopā ar citu B vitamīnu trūkumu. Tā kā B6 vitamīns ir iesaistīts olbaltumvielu sintēzē, palielinot fiziskās aktivitātes notiek muskuļu massas pieaugums. Nodrošina hemoglobīna ražošanu organismā, atbalsta šūnu veselīgo proliferāciju, ogļhidrātu izšķīdināšanu un enerģijas atjaunošanu.

Atbalsta reproduktīvo orgānu un nervu sistēmas veselīgu darbību. B12 vitamīna deficīta pazīmes: nogurums, čūlas uz mēles, biežie vēdera aizcietējumi. Nervu sistēmas deģenerācija, nervozitāte, neirīts, atmiņas traucējumi, menstruālā cikla traucējumi var kļūt par iemeslu sieviešu neauglībaivispārējs vājums.

Vitamīnu un minerālvielu trūkums organismā un kā to atpazīt

Ilgstošs deficīts noved pie anēmijas, pasliktinās noturība pret traucējumiem un stresu, var rasties neatgrizeniski nervu sistēmas bojājumi. Īpaši B12 vitamīna deficītam pakļauti vegāni. Tas var izraisīt nopietnas veselības problēmas!

ASMR 3 vienā: Matu tīrīšana, dziedāšanas bļodas un kakla masāžas video, kas paredzēts atpūtai!

Tāpēc, īpaši vegāniem ir ieteicam regulāri lietot uztura bagātinātājus kas stur vitamīnu B B12 vitamīns pārtikā: aknas, liellopu gaļa, cūkgaļa, mājputni vistas, tītarsolas, zivis, siers, piens. Acerola un upenes VITAMĪNS C Ietekme uz organismu: veicina kaulu augšanu, brūču sadzīšanu, stiprina noturību pret dažādām infekcijām, nepieciešams veselīgas nervu sistēmas un smadzeņu darbībai.

Nepieciešams veselīgai ādai, matiem, zobiem, kapilāriem, smaganām. Veicina dzelzs uzņemšanu organismā un hemoglobīna veidošanos.