Pāriet uz saturu

Jums ir, pastāstiet mums, ko defekts ir, un dod mums savu kārtas numuru. Vai jūs esat debatējot pasūtīšanas desertu vai Ieslīdot Kā Get Away ar Slepkavības maratonā, tas palīdz atcerēties šo: visu ar mēru. Kas ir intervāla pastaigas?

Pārmērīga pārāk plāna sekas Pavisam nesen, Sleekness bija modē, un daudzas sievietes centās zaudēt svaru, izmantojot dažādus diētus un nedomājot par to, kādas sekas ir asa svara zudums varētu apdraudēt savu ķermeni. Pārāk ātrs metabolisms kļūst par draudiem dzīvībai kopumā, jo tā, daudzas slimības attīstās cilvēka organismā.

A krasi zaudēt svaru piedzīvo nemainīgu vājumu, tas nav spējīgs veikt pamatjautājumus, un uzsākotajos gadījumos, pat maltīte kļūst grūti viņam. Izraisa ķermeņa riebumu citu viedokli. Auksta zaudēšanas cilvēks kļūst nedabisks pelēks, jo vitamīnu un citu vielu trūkums ietekmē tā stāvokli. Apetīte pakāpeniski pilnībā pazūd, kuru rezultātā attīstās gremošanas slimības. Pakāpeniski retināšana sāk pavadīt tūsku, jo īpaši tās ir pamanāmas uz sejas un apakšējās ekstremitātes.

Vienlaikus ar izsmelšanu organismā, kam nav viņu nepieciešamo mikroelementu, nopietnas slimības attīstās, līdz ļaundabīgiem audzējiem. Kā aprēķināt ķermeņa metabolisma līmeni? Aprēķiniet formulu. Lai sāktu, mums ir jāsaprot, ko mēs turpināsim. Metabolisma ātrums ir noteikts Kilokalorijās, kas nepieciešamas organismam, lai nodrošinātu tās iztikas līdzekļus atpūtā.

Jā, tas ir atpūsties. To sauc arī par pamata sadedzināt augšstilba taukus. Tas ir, būtībā, mēs aprēķināsim kaloriju numuru, kas noteikti nepieciešams, lai patērētu dienu normāls darbs mūsu ķermeni.

Tātad, lai runātu - mūsu nepieciešamo minimumu.

stuff lai sadedzinātu taukus ultra novājēšanas ierīce

Un šis skaitlis būs atkarīgs no mūsu metabolisma ātruma. Metabolisma ātruma aprēķināšanas formulu sauc par BMR no angļu bazālās vielmaiņas ātruma. Šī formula ņem vērā jūsu augstumu un jūsu svaru un pat jūsu vecumu.

Metabolismu paātrina, palielinot ķermeņa svaru un izaugsmi, bet palēninās ar vecumu.

Kas ir intervāla pastaigas?

Atšķirības ir tādas, ka vīriešiem ir liels skaits muskuļu un tāpēc vielmaiņa ir augstāka. Tajā pašā laikā metabolisms sievietēm palēninās ne tik daudz ar vecumu, piemēram, vīriešiem. Visas šīs atšķirības nianses tiek ņemtas vērā formulās. Bet tas nav viss. Iegūto kaloriju daudzumu reizina ar jūsu fiziskās aktivitātes līmeņa koeficientu. Koeficienti ir šādi: Ja jūs vada mazkustīgs dzīvesveids, tad jūs varat reizināt kaloriju daudzumu uz 1.

Benzīns — Vikipēdija

Ko viņa jums ir? Vēlreiz es atgādinu, ka šis skaitlis parāda minimālo kaloriju summu, kas jums ir nepieciešams dienā, lai ķermenis varētu normāli. Līdz ar to viss, kas pārsniedz šo skaitli - teorētiski jau uzkrājas tauku veidā problēmu zonās uz pāvesta, vēdera utt. Tāpēc jums ir nepieciešams šis skaitlis, lai salīdzinātu ar skaitu kaloriju, ko jūs tagad patērē.

Ja jums ir kcal. Faktiski jūs patērējat kcal. Jūsu pārpalikums ir kcal.

1. Uzziniet cēloni

Ja vēlaties zaudēt svaru, pēc saņemtajiem skaitļiem ņemiet kcal. Un baložu jūsu uzturs jau ir saskaņā ar šo skaitli. Es domāju, ka es domāju. Bet tas nav vērts aizdot uz formulu un ārstēt to pārāk precīzi, jo visi šie aprēķini joprojām ir paraugs.

Ja uzkrājies mazliet liekā svara, tad pāris kilogramu nomešana varētu uzlabot tavu veselības stāvokli un palīdzēt novērst, piemēram, sirds slimību riskus vai diabēta rašanos. Svara zaudēšana var uzlabot tavu pašvērtējumu, un savu veiktspēju uz velosipēda — bet ir svarīgi domāt par savu labklājību vispirms. Izvirzi mērķi zaudēt svaru tikai gadījumos, ja tas spēs uzlabot tavu veselību un fizisko stāvokli.

Pat tad, ja jūs aprēķināt kaloriju ēdienu uz galdiem - atcerieties, ka tas ir arī ļoti "uz acs". Dažreiz kaloriju pārtiku sauc ne vairāk kā "joks". Tas ir tikai noteikts rādītājs, cik daudz siltuma atšķiras ar vienu vai citu pārtiku ar pilnu dedzināšanu. Tas ir, viņi ieņēma snickers bāru, kas nodedzināta kādā īpašā konteinerā eksperimentiem, ierakstīja siltuma daudzumu, ko viņš uzsvēra un ierakstīja šo skaitli uz iepakojuma.

Tas ir tas, kā tas tiek darīts. Bet kā šis bārs tiks iemācīts no jums organismā, vai tas ir pilnīgi vai daļēji atlikta uz ass, bikses vairs nevar to pateikt.

Varisept amazon

Tāpēc kaloriju daudzums ir tikai ļoti piemērs rādītājs, kas ir vēlams būt vienāds, bet ne vairāk. Šim skaitlim ir tiesības pārtraukt gan mazāku un lielāko stuff lai sadedzinātu taukus.

Nez, kas ir kcal. Uzsvars vienmēr veikt rakstīšanas kvalitāti, nevis uz kaloriju aprēķiniem.

Starp citu, par kalorijām - es nesen atradu vēsu lietu, ko jūs varat ievietot uz rokas, un tas saskaitīs kalorijas un sirds ritma frekvenci. Jūs varat iepazīties ŠEIT. Cita sporta elektronika, kas palīdzēs jums skaitīt šādas lietas pulss, kalorijas, soļijūs varat izvēlēties no tālāk norādītās saites: Pulsometri, pasažieri, sirds elektronika Alixpress. Un tagad es iesaku jums vadīt eksperimentu, lai definētu vielmaiņas līmeni - ātri vai lēni.

Šeit nav nepieciešamas formulas. Mēs vienkārši "Hamber" auzu par parasto ūdeni, nevis pienu.

1. Ēd zaļo

Jā, tas ir ļoti Frozo, es zinu, bet vienu reizi var būt pacietīgs eksperimenta tīrībai. Piens sarežģīsies sagremojamību un eksperimenta nozīmi pazudīs.

Mums vienkārši ir jāizvēlas kaut kas no rīta, kurā mēs varam darīt šo eksperimentu. Ja tas ir sestdiena, tad auzu būs jāmetta piektdienas vakarā. Nav svaigs gatavot, lai vakar būtu karsts, proti, vakar, tāpēc tas bija iespējams to sasildīt istabas temperatūrā.

Pastaiga zaudēt svaru ir efektīva, ērta un lieliska jūsu ķermenim. Bet, ja jūs vēlaties slim down ātrāk, jums vajadzētu izmantot intervālu ēšanas svara zudums. Intervāla staigāšanas programma var palielināt jūsu kaloriju un tauku dedzināšanas potenciālu, nesamaidot organismam pārāk daudz stresa vai spriedzes. Kas ir intervāla pastaigas? Svara zuduma starplaikošanās programma ir gandrīz tāda pati kā jebkura cita pastaigas programma, lai pazaudētu svaru, bet tā dod priekšrocības, pateicoties īsākiem pacelšanās paņēmieniem, lai palīdzētu jums sadedzināt vairāk tauku.

Šorīt nav iespējams steigties jebkur, piedzīvot stresu - ir stuff lai sadedzinātu taukus mieram un mieram. Nelietojiet dušu, tikai strādāt, notīriet zobus, tāpēc to, ko jūs tur darāt no rīta Daži, lai jūs neesat karsts, jums ir jābūt nedaudz atdzist.

Kā lietot intervāla pastaigu svara zudumam - Vingrinājums-For-Svara Zudums -

Nēsāt istabu. Un tagad paņemiet gramus auzu un ne purvu bez dzeršanas neko un ātri. Mēs gaidām minūtes, un mēs iegūstam eksperimenta rezultātu: Jums tas ir karsts, un jūs pat nedaudz izlijāt ķermenī - jums ir ātrs metabolisms, apsveicu.

Jūs jūtaties nenozīmīgs siltums organismā - jums ir normāls metabolisms, bez galējībām.

stuff lai sadedzinātu taukus kā salauzt augšstilbu taukus

Droša palēnināšanās metabolisma noteikumi Ir vairāki vienkārši noteikumi Kā palēnināt vielmaiņu ar ātru metabolismu. Ierobežojiet miega stundu skaitu. Atlikt brokastu dzīvokļus uz stundu pēc pamošanās. Izmantojiet ievērojami vairāk kafijas nekā parasti. Neskatoties uz to, ka kafija paātrina vielmaiņu - izmantojiet to lielos daudzumos, kas noved pie pretējā efekta.

stuff lai sadedzinātu taukus multi slim gotas

Pārmērīgs šis dzēriens spēj iztukšot mūsu nervu sistēma Tādā līmenī, kādā miega traucējumi būs taustāmi. Un tas ir tieši saistīts ar metabolisma palēnināšanos.

Video: CHRIS HERIA - TRAINING & NUTRITION | VLOG 4 S1 2021, Septembris

Turklāt, atcerieties, ka kafija aktivizē vielmaiņas procesus tikai īslaicīgi apmēram 30 minūtesun apetīte izraisa to veselīgu mēs saņemam papildu kalorijas. Un kā rezultātā metabolisma palēnināšanās no kafijas pārpalikuma ir vairāk pamanāma nekā tā overclocking. Cilvēki, kuri piedzīvoja šo ietekmi uz sevi - tieši runā par to. Ja jūs izlemjat par šo soli, lai palēninātu vielmaiņu - neizmantojiet kafiju ilgu laiku Pretējā gadījumā var attīstīties atkarība. Fit ne nelielas porcijas un bieži, bet, gluži pretēji, vismaz trīs reizes dienā, parasti apmierināts.

Dzert vairāk piena. Ierobežojiet sevi produktos ar lielu olbaltumvielu saturu, kā arī atmest citrusus, garšvielas, zaļo tēju. Ja jūs neiedomājat savu dzīvi bez sporta, vienkārši samaziniet slodzi. Tas, iespējams, ir pabeigts. Tagad jūs pats varat atbildēt uz jautājumu, ja kāds jums jautā: "Labi vai slikti, ja jums ir ātrs metabolisms? Arī jūs esat iemācījušies aprēķināt savu vielmaiņas līmeni un izprast visu šo "filmu" principu.

Es ceru, ka šis raksts jums labumu. Koplietojiet to ar saviem draugiem sociālie tīkli Un neaizmirstiet stuff lai sadedzinātu taukus, lai atjauninātu manu emuāru, lai uzzinātu vēl interesantāku un noderīgu!

stuff lai sadedzinātu taukus svara zudums pildījumu peppers

Jā, un aprakstiet komentāros kā sajūtas pēc auzu ar ūdeni tukšā dūšā Komentāri tiek darbināti ar hipreomments P. Abonējiet emuāra atjauninājumu, Lai garām kaut ko! Es arī aicinu jūsu Instagram. Ātra vielmaiņa var kļūt par nopietnu problēmu. Sakarā ar to, cilvēks iznāk nespēj dot savu svaru uz normu, un tas izraisa psiholoģisko traumu: pārmērīgs plānums nav pārāk sāpīgs cilvēks. Ķermenis nesaņem pietiekami daudz noderīgi mikroelementi un vitamīni, kas ievērojami vājina imūnsistēmu.

Navigācijas izvēlne

Galvenais ir atrast paātrinātā metabolisma avotu. Ārsts palīdzēs to saprast, viņš arī iecels pareizu ārstēšanu. Vispārējs jēdziens Vielmaiņa - bioķīmiskais process Ar palīdzību pārtiku apstrādā enerģijā. Ir divu veidu vielmaiņas reakcija: Katabolisms - iznīcina molekulas un atbrīvo enerģiju. Anabolisms - rada lielas mazas molekulas.

Ruby On Rails, by Gabriel Guimaraes (Septembris 2021).

Šo procesu pamatā ir uzturs. Ķermenis saņem enerģiju pēc pārtikas sadalīšanas. Tas tiek tērēts skābju, vāveres un citu elementu sintēzei.